Eve Online > Dyskusje ogólne

Czy ktoś jeszcze gra w EVE?

<< < (6/8) > >>

[BU FU] Karas:
omg po raz 1 musialem sie zgodzic z goblinem, bleaaahhh
jebac rentierke i rentierow

PC5:
Witajcie ponownie... niedługo pyknie dla mnie od narodzin w EvE 10 lat. Nie gram od paru lat, bo po prostu gra nie sprawia mi przyjemności. Za długo czekało się na walki, człowiek nie ma czasu latać po kilka godzin na roamach gdzie prawie wszystko ucieka itd itp. Przerzuciłem się na inne szybsze gry oferujące dużo szybszą zabawę - np. World of Tanks. Ale EvE ma to coś, zawsze będzie w moich myślach i pamięci. Planuję kiedyś wrócić, poszaleć (PIRACIC!!!!). To co mnie zniechęca to polityka CCP, która jest do bani. Mają świetną grę, a większość zmian jest robiona pod PvE i industry. Szkoda... ciągle mam nadzieję, że coś się zmieni - dlatego od czasu do czasu zaglądam na centralę, ale nie znajduję już tu tylu znajomych nicków co kiedyś...

Brakuje mi po prostu akcji, jest nudno. Człowiek nie ma tyle czasu co kiedyś. Wraca po pracy i chce te 1-2h przeznaczyć na zabawę a nie na czekanie... latanie... szukanie.... Gdyby EvE była grą gdzie developerzy myślą o PvP poważnie to na każdym gejcie codziennie byłyby super walki w każdej godzinie. Jak jest - sami wiecie. Wieje nudą? Ubijanie pojedynczych bezpronnych celi? Capital bloby? No chyba że się coś zmieniło? Czekam dalej i obserwuję...

Pozdrawiam wszystkich tępych kutasów z starych lat.

Soulscream: