Eve Online > Dyskusje ogólne
Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
GlassCutter:
Stało się, w Dominion zmienili mechanikę sova, ale strzelanie do struktury przez 3 godzimy mniejszymi liczbami nie jest aż tak straszne, do przeżycia. Może pierdyliard timerów nie powinno być, nie wiem, nie mam doświadczenia z tym. Anomalki wyprodukowały setki (tysiące?) superów, nie odbierzesz ich graczom teraz. Ale zmieniając power projection spowodujesz że te floty będą bronic terenu który jest istotny dla tych bloków, reszta zostanie na pastwę mniejszych agresywnych grup. Wówczas nie trzeba uwalać kerbirów tylko dlatego ze są kerbirami. Nie będą siedzieć pod parasolem starszego brata i nie będą mogli sobie pozwolić na życie takie jak teraz. 0.0 samo się wyczyści.
Soulscream:
--- Cytat: GlassCutter w Lipiec 02, 2014, 10:33:50 ---Stało się, w Dominion zmienili mechanikę sova, ale strzelanie do struktury przez 3 godzimy mniejszymi liczbami nie jest aż tak straszne, do przeżycia. Może pierdyliard timerów nie powinno być, nie wiem, nie mam doświadczenia z tym. Anomalki wyprodukowały setki (tysiące?) superów, nie odbierzesz ich graczom teraz. Ale zmieniając power projection spowodujesz że te floty będą bronic terenu który jest istotny dla tych bloków, reszta zostanie na pastwę mniejszych agresywnych grup. Wówczas nie trzeba uwalać kerbirów tylko dlatego ze są kerbirami. Nie będą siedzieć pod parasolem starszego brata i nie będą mogli sobie pozwolić na życie takie jak teraz. 0.0 samo się wyczyści.
--- Koniec cytatu ---
Ok masz rację, ale nie może być tak, że jak masz ochotę strzelać w krzyżyki to nie możesz tego robić w 0.0. Skoro ludzie, żyją w 0.0 i ich aktywne granie przez 2h dziennie to strzelanie w krzyżyki by zarobić na statek który wdupią powiedzmy weekend to jak najbardziej popieram taką formę życia w 0.0 .