Śmietnisko > Off Topic

Ciekawe linki/artykuły/fotografie

<< < (7/24) > >>

Dux:
Autor tekstu zdaje się nie odróżniać ilości kont od średniej ilości kont online.
Że nastąpił znaczny spadek graczy to widać. I na "liczniku" klienta, który pokazuje ile w danym momencie jest graczy online, ale też widać to "w terenie" (no może poza hajsekiem i terenami FW). Ale czy to jest wina rzekomego skomplikowania gry? Jeżeli tak, to czemu wykres przez kilka ładnych lat szedł sporo do góry, skoro kiedyś gracze mieli jeszcze bardziej pod górkę?

Okropniak:
tutaj jakby trochę lepiej opisane, choć powody spadków dalej z d... wzięte ->
https://www.themittani.com/news/eve-waiting-look-login-numbers

Qlko1:
1. Powiększająca się przepaść w ISKach i SP między veteranami a nowymi. Skomplikowanie gry nigdy nie było problemem.
2. MMO coraz częsciej przechodzą do modelu F2P.
3. Stagnacja w 0.0 (trzymamy kciuki za Fozziesov).
4. Tąpnięcie potęguje rozpoczęcie sezonu letniego (zawsze odpływało wtedy sporo subskrybentów)

Gra się po prostu starzeje. Cykl życia produktu and stuff.

Filip Bonn:
Chodzi o to że gra się "starzeje", tzn nie starzeje się ona w rzeczywistości ponieważ są cały czas patche, dodatki itp.
Natomiast starzeje się marketingowo, obecnie jest ogromne parcie na rynku na "nowości" i miliony graczy którzy grają w gre ponieważ jest ona nowa :/
Są ludzie którzy kije nie ruszą dobrej 3 letniej gry bo to "staroć"
Więc imo ostatnie dodatki zajebiście na plus ale marketingowo EVE/CCP leży i kwiczy. Ludzie nie wiedzą co to jest EVE, dlaczego jest jeden serwer, dlaczego nie będzie nowych, nie mają pojęcia dlaczego pisanie o EVE 2 to ośmieszanie się. Większość osób jak słyszy że EVE ma 10 lat to wyobraża sobie takiego Everquesta 1 który niby jakieś tam dodatki ma ale grają w niego tylko fanatycy i nie ma sensu zaczynać. Przydałaby się im jakaś kozacka kampania, aż tyle i tylko tyle.

GlassCutter:
Najpierw postanowili zasiedlić 0.0 gimbopilotami wrzucając tam cząstkę wowa w postaci anomalek, następnie utwierdzili wielkie bloby modyfikując mechanikę tak by były maksymalnie faworyzowane, więc skill w pvp stracił na znaczeniu. Dzięki tym posunięciom wywalili z gdy 95% grup skirmishowych, a teraz gdy postanowili zmienić mechanikę by skill i chęci by coś robić wróciły na piedestał to okazuje się że to już nie ta baza graczy co kiedyś.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej