Forum Gry > Inne gry

EVE + Oculus VR = Valkyrie

<< < (2/19) > >>

Dormio:

--- Cytat: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 15:45:50 ---Nie ma co sie podniecac tym Oculusem, to nie ma realnego zastosowania w wiekszosci gier...

--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 15:58:14 ---Przekazywanie obrazu na inne urzadzenie i sledzenie ruchu glowy - twoim zdaniem wymaga technologii i dostosowanej gry? To bylo mozliwe juz na dlugo przed prototypem Oculusa.

--- Koniec cytatu ---
Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe. Około 1996 w sprzedaży były tzw. hełmy VR. Oculus wg mnie nie jest niczym specjalnie nowym porównując z tamtymi hełmami, a mam porównanie bezpośrednio z pierwszej ręki.
Jeśli za większość gier uznasz strategiczne i platformówki, czy też handlówki, ewentualnie flashowe, to rzeczywiście Oculus nie ma realnego zastosowania (lub w niewielkim stopniu w zakresie wprowadzenia widoku/poczucia widoku 3D), lecz wówczas wszelkiej maści symulatory, FPSy, izomeryki, etc. przestają istnieć wg Ciebie.
Oczywiście najwięcej Oculus zyskuje w tych grach gdzie poruszasz się w przestrzeni trójwymiarowej (np. symulator lotniczy), ale nawet plansza w World of Tanks nie jest przestrzenią dwuwymiarową, gdzie przemieszczają się obiekty dwuwymiarowe.

Uważasz Oculus za zbędny i beznadziejny gadżet - Twoje prawo, ale proponuję byś przestał komentować to co Ciebie nie interesuje, bo najwyraźniej masz słabe pojęcie o tym co ludzie robią by zwiększyć/ułatwić sobie realizm w grach (dla chętnych proponuję na YT poszukać filmików jak zrobić system śledzenia głowy DIY z wykorzystaniem kamerki internetowej montowanej na monitorze  ;) 8)).

Szubrawiec:

--- Cytat: Dormio w Luty 07, 2014, 16:07:59 ---Było i dlatego wcześniejsze Twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe.

--- Koniec cytatu ---
Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...


--- Cytat: Dormio w Luty 07, 2014, 16:07:59 ---Jeśli za większość gier uznasz strategiczne i platformówki, czy też handlówki, ewentualnie flashowe, to rzeczywiście Oculus nie ma realnego zastosowania

--- Koniec cytatu ---
Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.


--- Cytat: Dormio w Luty 07, 2014, 16:07:59 ---Uważasz Oculus za zbędny i beznadziejny gadżet

--- Koniec cytatu ---
Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.

Filip Bonn:

--- Cytat: Szubrawiec w Luty 07, 2014, 16:42:50 ---Ktore moje stwierdzenie jest nieprawdziwe? Chyba sie pogubiles...
Tu nie chodzi o ilosc dostepnych wymiarow w grze ale o rozbudowane sterowanie, przekraczajace mozliwosci standardowego pada, ktorego uklad i funkcje klawiszy zapamieta kazdy niedzielny gracz.
Nie powiedzialem ze to beznadziejny gadzet, po prostu nie sprawdzi sie w wiekszosci gier i trafi na konsole. Reszty twojej wypowiedzi nawet nie wypada komentowac.

--- Koniec cytatu ---

Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami, o jakież to "rozbudowane sterowanie" Ci chodzi ?  ;D

Szubrawiec:

--- Cytat: Mapryl w Luty 07, 2014, 17:23:04 ---Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami, o jakież to "rozbudowane sterowanie" Ci chodzi ?

--- Koniec cytatu ---
To zapraszam na Falcon BMS z tymi dwoma przyciskami, szybko ci wytlumacze. ;)

Goomich:

--- Cytat: Mapryl w Luty 07, 2014, 17:23:04 ---Do dobrej zabawy w symulatorze wszelakich maszyn latających wystarczy Joystick z dwoma przyciskami,

--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej