Eve Online > NoobGarten
Carrier alt od podstaw.
SokoleOko:
--- Cytat: Neb w Listopad 29, 2013, 12:29:33 ---Wiecej wydasz na plexy+ksiazki niz za kupienie alta. Trenowanie takiego alta, to jak zakup na raty, efekt taki sam, tylko troche drozej...
--- Koniec cytatu ---
To akurat ostatnio weryfikowałem dla kogoś, kto jest w podobnej sytuacji: char kosztuje kolo 8-10B (zwykle umie sporo więcej niż być "taksówkarzem"). Tymczasem dziś jesteś w stanie mieć taką taksówkę (z JDC na V!!) na charze liczącym 7-8 miesięcy. Masz 21 dni triala plus buddy + 6 plexów (3,6B @600 mil) + implanty, skillbooki (gdzieś 1B, w tym 0,5B sam skill carrierowy) = w najgorszym razie POŁOWA kosztu zakupu chara.
A co do OP - nie skreślaj Chimery. W tym momencie najlepszy carrier PvE w 0.0, bo dzięki shield tankowi możesz zrobić z niego doskonałego sentry-carriera. Jeśli zaś PvP lub PvE w W-space - to Archon.
Thanatos niestety bardzo stracił na atrakcyjności, sam jestem na etapie przesadzania swojego pilota Thanatosa (mimo inwestycji w carrier V) na Archona. Bonus do dmg fighterów (a nie dmg w ogóle) jest dziś troszkę z dupy.
Neb:
--- Cytat: SokoleOko w Listopad 29, 2013, 13:01:20 ---To akurat ostatnio weryfikowałem dla kogoś, kto jest w podobnej sytuacji: char kosztuje kolo 8-10B (zwykle umie sporo więcej niż być "taksówkarzem"). Tymczasem dziś jesteś w stanie mieć taką taksówkę (z JDC na V!!) na charze liczącym 7-8 miesięcy. Masz 21 dni triala plus buddy + 6 plexów (3,6B @600 mil) + implanty, skillbooki (gdzieś 1B, w tym 0,5B sam skill carrierowy) = w najgorszym razie POŁOWA kosztu zakupu chara.
--- Koniec cytatu ---
Przejrzałem sobie trochę character bazaar i za 9-10b można kupić już coś co ma ponad 20m SP na carrier alta. Doliczyć trzeba książki, które ktoś wydał. Jeśli dziś zapragnąłbym carrier alta to bym go raczej kupił, biorąc nawet pod uwagę to, że taki alt sam może na siebie dość szybko zacząć zarabiać. Nawet jeśli cenowo wyszłoby podobnie albo taniej, to przez ponad pół roku masz bezużytecznego alta ;). Jeśli dziś nie miałbym na takiego alta, zamiast zaczynać robić go już dziś, to wolałbym zarabiać przez 3 miesiące na jednym koncie i za 3 miesiące go kupić.
Nie liczyłbym 51 darmowych dni bo w przypadku zakupu, możesz go kupić na 51 dniowe konto.
[BU FU] Karas:
ja to zrobilem jeszcze inaczej: ]
z zamyslem tez carrier/caps pilot.
na poczatku zrobilem remap pod gornictwo mem/int. naprawde wystarczy troche skillpointow i taki gorni dosc szybko przy moim niewielkim zapale i zaangazowaniu na pol afku w 0.5 kopal za okolo 50m dziennie. wszystko zalezalo od tego jak czesto o nim zapominalem: ] wazne jest aby miec stripy t2 mlu t2 i zwyklego retrivera(najbardziej oplacalny stosunek cargo do yelda). skillami do mielenia sie nie przejmujesz, albo szukasz corpa ktory to dla Ciebie bedzie robil, albo sprzedajesz rude w hubie. transport z contraktu. pelny frachtulec za 10m dosc szybko znajdowal chetnego 8j od huba.
Wystarczalo to na ksiazk, plexy i strate co jakis czas koparki glownie przez raty jak sie zapomnialo o wywaleniudron: ]
jak juz masz koparke i zarabiasz kase, robimy drony. okolo 6m sp. szczegolnie wszytko co jest pod sentry i fightery. pozniej wszystko pod inteligencje mem/int nie jest tragicznym remapem. Skille co Capa, armora(planuje archona). rigi i jakies duperele.
Nastepnie zrobilem remap pod Perc/int i wyskillowalem sobie ishtara obecnie chyba najlepsza raciarka: ] cena/jakosc jest rewelacyjna. mamy super drony na full skillach wiec ishtar tnie jak marzenie robilby fure kasy gdyby miec zaciecie : ]. dalej robie navigacje, wszysko co potrzebne lacznie z skillami pod subcapsy. pozniej mozna zrobic remap pod perc/will i trzaskac prosto do lotniska, z commanda command.
pewnie daloby sie zrobic to lepiej szybciej i wogole. ale ja podszedlem do tego w taki sposob jak opisalem. caly proces zajmie pewnie ponad rok, ale nie zaluje, szczegolnie ishtara. taxi moze poczekac: ]
Neb:
KoMic z calym szacunkiem, ale wyglada mi to bardziej na srednio udanego maina niz na capsowego alta :).
Skeer:
Robienie carriera od zera > kupienie alta. Nidhoggur.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej