Eve Online > Dyskusje ogólne
EVE Ciekawostki
Qlko1:
--- Cytat: [EVOLL] Filip Bonn w Październik 16, 2015, 10:10:03 ---Znasz piaskownice przynajmniej w 75% tak dobrą jak EVE?
--- Koniec cytatu ---
Nie, i dlatego będzie to takie smutne odejście.
Pynio:
Jest zasadnicza różnica pomiędzy zakupem gotowej postaci, a możliwością jej kupna i wyssania z niej SP po czym transferu na inną.
Zasadniczo w jeden dzień będzie można (jak masz RL money) stworzyć postać z np 100 mil SP, po czym w przeciągu kolejnego dnia utworzyć 100 pilotów frachtów, carrierów etc.
Sprzedaż gotowych postaci nie dawała jednak tak szerokich możliwości. Każdy jest "równy" wobec siebie, a zakup postaci musiał być przemyślany.
Takie rozwiązanie to dla mnie w 100% p2w.
[WILD5] Gagat:
AJ tam, młody char potrzebuje z roku żeby zrobić sensowne skile. Kupuje SE postać że 100 mln sp i i tak nadal nie potrafi grać. W tej grze speki nie wygrywają. Co najwyżej pomagają wygrać. Jeżeli przelicznik będzie z dupy to powyżej ilus sp nie będzie opłacało się feedowac dalej
Pynio:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=450912&p=74
Temat założony wczoraj. 1500 odpowiedzi. Jak spróbuja to wprowadzić to znowu będzie Jita Burn i ponownie trzeba będzie zakończyć subskrypcję. Komuś tam w centrali od czasu do czasu zdrowo odpierdala.
Isengrim:
Ale czy ja dobrze rozumiem, że żeby coś odsysać, to trzeba coś mieć? To nie jest tak, że to będą pakiety SPków do kupienia za kasę, tylko jeśli sobie kupisz postać z jakimiś skillami z dupy i będziesz chciał zamienić je np. na coś uzytecznego, to będziesz mógł to zrobić? A nie że kupisz sobie 200 plexów i w tydzień będziesz miał postać z 100kk SP?
EDIT: A ok, chodzi o możliwość przekazywania SP między postaciami... no ale to dalej nie rozumiem problemu, przecież "overall" liczba SP się nie zmieni, SP-ków magicznie nie "dodrukują", te postaci, z których SP-ki wyssiesz będą musiały być w grze od jakiegoś czasu, etc. etc. Więc jeśli ktoś zamiast jednego chara z 120 millionami SP woli mieć 3 po 35 milionów SP, to co za problem?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej