Eve Online > Dyskusje ogólne
Sr***e w banie
Colonel:
Wczoraj lecialem przez syndykat, mam tam stale spoty na obankowania [ wiadomo, wielu ma ]
w miejscach gdzie banki zwykle stoja, a staly...nic mnie nie sciagnelo...kwestia przygotowania spotow ? Moze... :)
Nie mniej jednak temat kojarzy mi sie z 'mistycyzmem' alignu po przeskoku...Ci co brechca, ze go wogole nie bylo, dowiedzieli sie o nim pewnie tuz po likwidacji.
Ile juz bylo przypadkow, ze cos nam w grze sie pojawia czy znika bez oficjalnej informacji w teleexpresie ??
Lt Rook:
Daaaaaaawno temu (od dinozaury do chyba 2009/2010) było że bańka łapała na gridzie poniżej 255km, jak był rozciągnięty to już nie.
Teraz łapie z ogległości >150km od granicy bańki, jak bania ma 40km (Mobile Large Warp Disruptor II) to musisz być >190km od jej środka aby "na nią" warpnąć, lub "przez nią" (jeśli cały czas jesteś na gridzie bańki), w przeciwnym wypadku masz "external factors are preventing your warp drive from responding to this command." czy cuś, albo jeśli jesteś poza gridem bańki nieważne czy 2000km czy 50km od bańki to wylądujesz w niej.
A "grid fu" to pozwala robić takie oto cuda:
bardzo uproszczony schemat, ale idea zachowana.
widzę ze bardzo źle narysowałem, banka nr 1 ma częściowo pokrywać pole bańki 2, idea jest mniej więcej taka: warpując w linii warpa (epic nazwy) wylądujesz w bańce 1 na granicy grida bańki 2 i widzisz czystą brame, jeśli dobrze ustawione to jest, w sensie dość blisko bramy, zółta kropka będzie palić do bramy zamiast szukać innej drogi w bok, do tyłu, pare sekund później zmienisz grid (grid bańki 2), wpadniesz w niewidoczną kampe, tzn. widoczną na skanerze w kierunku bramy, ale nie widoczą na overview z miejsca gdzie lądujesz.
Sprawdzone empirycznie, działa, ale wkurwiająco długo się to wszystko ustawia.
Skeer:
--- Cytat: SokoleOko w Październik 07, 2013, 15:39:39 ---
HGW... z praktyki wynika, że niedużo. Pamiętajmy też, że wiele zależy od miejsca wypuszczenia/zakotwiczenia bańki, a to podlega ludzkim błędom.
--- Koniec cytatu ---
Jeszcze jest losowy punkt dropienia/jettisonowania bańki wokół shipa - przy małych kątach to ma duży wpływ.
Jedyny przypadek w grze, w którym można przez bańkę warpnąć (pomijając nullifiery, mjd oraz spóźnioną bańkę) jest wtedy, gdy warpisz poza grid.
GlassCutter:
Dobra sprawdziłem.
1. Nie można przewarpować na drugą stronę bańki w obrębie grida. Albo zablokuje warpa albo ściągnie (było inaczej, nie ściągało na coś co było >100km od bańki).
2. Bańki ściągają w obrębie całego grida, a przynajmniej z 330, więcej mi się sprawdzać nie chciało (było 100km).
3. Można warpić na bańkę, to chyba jedyna rzecz która działa po staremu. Nie mam pojęcia dlaczego nie mogłem, może jakiś lag podczas bitki i gra nie wychwyciła polecenia warpa.
FN:
--- Cytat: GlassCutter w Październik 07, 2013, 22:25:52 ---Nie mam pojęcia dlaczego nie mogłem, może jakiś lag podczas bitki i gra nie wychwyciła polecenia warpa.
--- Koniec cytatu ---
w low były (są?) systemy, gdzie nie mogłeś po przeskoku warpnąć na spota 150+(za każdym razem btw)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej