Eve Online > Patche i dodatki

Rubicon

<< < (93/144) > >>

Theronth:

--- Cytat: LordSzagi w Listopad 11, 2013, 15:05:08 ---Może po to że masz MOŻLIWOŚĆ zwiększenia go dwukrotnie? Wiadomo że kosztem późniejszej bezsilności.. ale może to pomóc przebić np tankującego aktywnie vagasa itp?

--- Koniec cytatu ---
Chciałbym zobaczyć, jak Cerb zabija Vagasa w 18 wystrzałów, podczas gdy X-L ASB Vaga tankuje 1k+ kinetic DPS.

SokoleOko:

--- Cytat: Doom w Listopad 11, 2013, 15:28:03 ---widzisz pomysł z dubeltówką jest fajny ale pod warunkiem właśnie że da się na jednym magazynku ostrzelić typowego przeciwnika w swojej kategori wagowej.

--- Koniec cytatu ---

Dokładnie... jeśli to ma być dubeltówka to ja oczekuję, że jedna rura urwie przeciwnikowi łeb. A to tutaj, to jest pistolet na wodę.

Anthar:
Czepiacie sie T1 frejke zdejmie - wiec w milicji beda teraz mogli OWNIĆ i pojawia sie FW piraci latajacy z takimi fitami.

Co do Null - jakos nie widze zastosowania w realnych flotach.
Missle leca, wiec za cholere nie bedzie mozna wyczuc ile salw aby zabic statek 40km od floty , a tym bardziej czekac na przeladowanie.
TIDI  0.7% uwala totalnie koncept tego rozwiazania.

W nano roamach - juz bardziej , o ile przeciwnik uciekajac musi leciec w Twoim kierunku.
Jest wtedy realna szansa zdjac go przed dolotem do gate ( missle trafiaja, dzialka czasem nie).

Ja tam czekam tylko na nullified Interceptory.
To bedzie cudo .... dla szabrownikow.
Nic piekniejszego niz 700 bijacych sie T3 a Ty 400km od nich.
Ktorys spada?
Warp ( w banki ) na wrak, lotowanie z jednoczesnym rewarpem na celestiala.
Wyladunek do scloaczonego indyka/ carriera w posie i powrot na pozycje.

Srednio w jednej T3 zostaje od 60-200mln , koszt inteceptora + staby kilkanascie milionow ;)

I bedziemy miec corpy rozstawiajace male szpilki przed wiekszymi timerami.
W nich carrier + zapas interceptorow :P, zebranie 2 wrakow zwraca operacje ;)

GlassCutter:
Co do cepów, o ile będzie to fajna sprawa polecieć do głębokiego nulla na ultra szybki roam, to ten miecz ma również i drugi koniec. Absolutna śmierć solo na terenie sova. W co drugim systemie masz bańki, które spowolnią ewakuującego się marudera, ale nie stado cepów które będą nie tylko niewrażliwe na bańki, ale także ekstremalnie szybkie w warpie. To plus uproszczenie skanowania powoduje że po krótkiej bitce (o ile coś takiego będzie w ogóle miało miejsce), jeśli nie uda się zabić cepów pozostaje latanie po ss'ach w systemie w którym wszystko miało miejsce i 15minut robienia nowych bm'ek po czym logout. Pewnie przesadzam, ale te zmiany będą cholernie niekomfortowe dla każdego solo.

Centurion:
Przesadzasz, czy latanie solo nie zakłada przypadkiem, że lecisz czymś co potrafi zabić szybko cepa (neut + dronki chociażby)?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej