Eve Online > NoobGarten
Problem z plexem
Gaunt:
do supportu napisałeś?
w takich sprawach odpisują bardzo szybko.
Zygi O.:
--- Cytat: Pneumo_pl w Wrzesień 25, 2013, 06:28:20 ---Problem nie polega na tym, że nie potrafię aktywować subskrypcji tylko, że po zalogowaniu i autoryzacji wyskakuje mi info:
"Account EVE-SSO-CONNECTION has been disabled
Last Login: 2013.09.21 03:31
Number of Visits: 297
reason: Account subscription expired!
Subscribe Now and continue playing!"
Na e-mail dostałem info z PayPal i Eve, że wszystko Ok a na konto nie mogę wejść bo domaga się tokena. czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązać?
--- Koniec cytatu ---
A nie powinieneś włączyć sobie "hours for plex" czy jakoś tak na stronie https://secure.eveonline.com/ , a potem w ekranie logowania powinien być plex do przeznaczenia na którąś postać i aktywować go na postaci?
Goomich:
Skoro zapłaciłeś za pleksa, to pewnie masz pleksa gdzieś na koncie. Pewnie na ekranie wyboru postaci (tam gdzie można odebrać prezenty od CCP). Jako, ze nie masz subskrypcji, to możesz użyć takiej opcji:
Po odpaleniu tego masz 4 godziny na załadowanie pleksa, jeśli nie, to cię zbanują z możliwości użycia tego.
Zygi O.:
dokładnie o to mi chodziło;p btw chyba lepiej kody kupować bo można je aktywować nawet po zablokowaniu?
WhiteCat:
--- Cytat: Mona X w Wrzesień 25, 2013, 09:27:26 ---Po odpaleniu tego masz 4 godziny na załadowanie pleksa, jeśli nie, to cię zbanują z możliwości użycia tego.
--- Koniec cytatu ---
Wtedy piszesz do supportu żeby Ci odblokowali, działa.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej