Eve Online > NoobGarten

Poradnik Direct Scan

<< < (2/3) > >>

Skeer:
Zwyczajny czysty fart. Zresztą rzadko kiedy planety naprawdę są w zasięgu skanu w linii. Kolega może też mówić o moonach - a skoro 99% ludzi przy ucieczce warpi na planetę/belt, to z góry można przewidzieć gdzie lecieć.

Colonel:

--- Cytat: Bamsey Amraa w Wrzesień 09, 2013, 15:20:41 ---To wymaga sesji szkoleniowej z doswiadczonym pilotem. Ciezko znalezdz dobry poradnik juz latwiej dobrego korpa w ktorym takie rzeczy nowym wykladaja tacy jak ja zgrzybiali tetrycy ;) Pewnie dostaniesz wtedy gotowe ustawienia overwiev od kogos.

Co do tego konkrenego przypadku to albo te planety nie sa tak bardzo w jednej osi  jak ci sie wydaje i ustawiajac kat skanu na 5 stopni da sie zobaczyc gdzie poleciales.

Mozliwosc druga  jesli jednak sa na jednej osi to znajac odleglosc planet od siebie i obcinajac zasieg skanu da sie stwierdzic na ktora poleciales.

 Jesli np sa 3 planety jedna w odleglosci 1AU druga 3 AU a trzecia 5 AU to obcinajac np z zasiegu skanu 2 z przodu  i zmieniajac 1 na 4 masz 447 mln km czyli przyblizona odleglosc 3 AU wlasnie, klikasz skan:

A: jesli widzisz statek to: obcinasz na 1 AU (czyli 147 mln km zamieniajac wczesniejsza 4 na 1) , jesli nadal widac statek to polecial na najblizsza tobie planete, jesli nie widzisz tzn ze jest na 2 planecie.

B: Jesli nie widzisz tzn za polecial w okolice 3 planety okolo 5 AU od ciebie.

Mozliwosc 3 ten ktos uzywa combat prob

Mozliwosc 4 Nie jest sam :D

--- Koniec cytatu ---

albo wybierasz intuicyjnie, ktory z obiektow na kupie wybral uciekinier i warpisz za nim...
albo decydujac sie na wspomniane 'pomiary' trzeba poprosic uciekiniera zeby na nas poczekal i juz nigdzie dalej nie skakal...

SokoleOko:

--- Cytat: Colonel w Wrzesień 09, 2013, 19:42:38 ---albo wybierasz intuicyjnie, ktory z obiektow na kupie wybral uciekinier i warpisz za nim...
albo decydujac sie na wspomniane 'pomiary' trzeba poprosic uciekiniera zeby na nas poczekal i juz nigdzie dalej nie skakal...

--- Koniec cytatu ---

Celna uwaga.

Jedną z cech PvP w Eve, która daje tej grze taką przewagę na innymi, jest stworzenie środowiska, w którym musisz podejmować decyzje w ułamkach sekund analizując bardzo dużo zmiennych. Premiowane jest doświadczenie i wiedza na temat świata gry (jej mechaniki). Tego nie da się porównać z żadnymi "taktykami" w FPS-ach ;)

FITTIpalti:
Sokole tak samo jest w Tetris na 10 levelu ;)

Dexx:

--- Cytat: Colonel w Wrzesień 09, 2013, 19:42:38 ---albo wybierasz intuicyjnie, ktory z obiektow na kupie wybral uciekinier i warpisz za nim...
albo decydujac sie na wspomniane 'pomiary' trzeba poprosic uciekiniera zeby na nas poczekal i juz nigdzie dalej nie skakal...

--- Koniec cytatu ---


--- Cytat: SokoleOko w Wrzesień 09, 2013, 19:50:15 ---Celna uwaga.

Jedną z cech PvP w Eve, która daje tej grze taką przewagę na innymi, jest stworzenie środowiska, w którym musisz podejmować decyzje w ułamkach sekund analizując bardzo dużo zmiennych. Premiowane jest doświadczenie i wiedza na temat świata gry (jej mechaniki). Tego nie da się porównać z żadnymi "taktykami" w FPS-ach ;)

--- Koniec cytatu ---

Można spokojnie warpnąć intuicyjnie na celestial i w miedzy czasie skanowac Dscanem. Wiem, że większość walk odbywa się bardzo szybko ale wydaje mi się, że k4rl chce się nauczyć szukać statku Dscanem i słusznie bo to bardzo ważna umiejętność więc po co zniechęcać, boicie się konkurencji ?  A  i np. w dziurach gdzie nie ma locala i przeciwnik nie wie że jesteśmy w systemie można wybijać tak noobków np robiących planetki i wcale nie trzeba robić tego bardzo szybko.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej