Forum Gry > Inne gry
X:Rebirth
Skaza:
Niestety, całkowicie zgadzam się z tymi opiniami. Próbowałem polubić X Rebirth, jednak po kilku podejściach zrezygnowałem i z uczuciem rozczarowania, zmarnowanego czasu oraz niespełnionych zapowiedzi, usunąłęm grę. X Rebirth prezentuje nieprawdopodobnie nierówny poziom, głównie pod względem graficznym. Otóż w przestrzeni wszystko wygląda imponująco, bowiem widzimy żyjący świat pełen stacji, pędzących statków i potyczek. Jednak po zadokowaniu do dowolnej stacji zostajemy nagle przeniesieni do opustoszałych wnętrz przypominających pracownicze stołówki, po których snują się dziwacznie animowane postacie.
Sama rozgrywka również nie wciąga jakoś szczególnie... Może powodem jest fakt, że wszystko wydaje się być takie zagmatwane, mało intuicyjne i nie do końca wiadomo o co właściwie chodzi. Dokowanie, handel, transport, przeglądanie posiadanych dóbr to elementy nieprzejrzyste, niedopracowane, nadmiernie złożone przez co, po dłuższej zabawie, człowiekowi zwyczajnie nie chce się tym bawić. Natomiast walka do największe rozczarowanie. Kilka strzałów, może rakieta i nagle zadanie jest zaliczone i trzeba lecieć dalej.
Moim zdaniem, zwykła łatka nie uratuje tego tytułu.
Kombat:
Po ch** oni wogóle wprowadzali to bezsensowne chodzenie po stacjach? K***wa to samo co z EVE chyba chodzenie po stacjach to jest jakaś pięta achillesowa gier kosmicznych :D
http://www.youtube.com/watch?v=LxUx96-6-dw
Ciekawa lektura:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=349638
ManganMan:
--- Cytat: Zgudi w Listopad 24, 2013, 01:55:14 ---A miało być tak pięknie... a te trajlery były takie fantastyczne.
Niestety jak na razie w sieci krążą niepochlebne opinie i recenzje na temat produkcji. Poważniejsze zarzuty to zawieszanie się gry, kompletnie nieczytelny interfejs, mapy i wskazówki z których nic nie wynika, komputerowi gracze blokujący się o każdą przeszkodę lub znikający czy niereagujący na ostrzał, kasa lub towary niekiedy przepadają bez śladu, fabuła głównego wątku ma niewiele do zaoferowania, mało misji pobocznych, błędy uniemożliwiające ukończenie misji, koszmarna interakcja z innymi graczami komputerowymi, sztuczny dubbing wykonany przez prawdopodobnie tylko jedną osobę, brzydkie i niechlujnie wykonane wnętrza stacji jak i postaci, błędy uniemożliwiające zbudowanie lub wyprodukowanie czegokolwiek, kiepska optymalizacja - gra tnie się na konfiguracji i7-4770K i GTX 780 4GB, problemy z uruchomieniem gry, problemy z wczytywaniem tekstur, psujące się save-y co zmusza do gry od nowa, wrażenie niedokończenia w każdym aspekcie.
--- Koniec cytatu ---
Skąd ja to znam... (aaa tak: SotS2 Kerberos Production była także fuszerką robioną na odwal się w chwili premiery) ::)
http://www.gameinformer.com/games/sword_of_the_stars_ii_lords_of_winter/b/pc/archive/2011/11/08/review.aspx
Goomich:
--- Cytat: Kombat w Listopad 24, 2013, 14:12:22 ---Po ch** oni wogóle wprowadzali to bezsensowne chodzenie po stacjach? K***wa to samo co z EVE chyba chodzenie po stacjach to jest jakaś pięta achillesowa gier kosmicznych :D
--- Koniec cytatu ---
Dlatego właśnie, Star Citizen będzie miał jeżdżenie po stacjach. :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C3lIzZ5XcgI[/youtube]
Deaell Portt:
No niestety tez sie dalem zrobic z ta gra :-). Ostatni moj preorder. Wywalilem gre przy patchu 1.14 bo po prostu nadal niegrywalny gniot. Moze za pol roku jak polataja to bedzie warto wrocic do tej porazki. No ,ale przynajmniej przez to wrocilem do evki. Kombat w tym topicu co dales linka tez sie wypowiadam :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej