Forum Gry > Inne gry

Alienzzzz (było: Odp: Nowa gra Chrisa Robertsa (Star Citizen/Squadron 42))

<< < (2/2)

HammerSnake:
Czytałem, więc to demo było grywalne!, a finalnie, żeby xbox pociągnął i zwykłe kompy to zrobili coś innego, a jeśli nie mam racji to proof.

"The truth might not be as malicious as some have speculated. According to a few sources I spoke with, the demo for Colonial Marines was built by TimeGate—with animation assistance by Gearbox—and ran in real time. As is standard for E3 demos, it ran on a high-end computer with specs that would be unfeasible for a normal console game.

"We were told many times through demo production, 'Don't worry about performance, just make it awesome,'" said one source. "There was a reason [the demos] were never playable."

(Press attending E3 2012 could join hands-on multiplayer sessions, but the single-player demo was not playable there.)

The demo looked better than the game does because the demo didn't have to be optimized for old hardware. Though these games are created using powerful PCs, any console game has a "performance budget"—the ceiling above which an Xbox 360 or a PS3 cannot go. The Colonial Marines demo was way over performance budget, and the development team had to cut back significantly for the final product."
http://kotaku.com/5986694/from-dream-to-disaster-the-story-of-aliens-colonial-marines

Goomich:

--- Cytat: HammerSnake w Sierpień 26, 2013, 12:39:52 ---Doom teraz ty bredzisz. Bo to jest gameplay i na targach grali na jakimś high end kompie. Potem jak przyszło co do czego, to padły pytania kierownictwa jak to ma pójść na xboxie i na normalnym pcecie, większość ludzi, która to rozwijała poleciała, przyszli nowi i cięli aż uzyskali finalny produkt, który pójdzie wszędzie. Jest to dobrze rozpisane na necie.

--- Koniec cytatu ---

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/6832-A-LIE-ns-Colonial-Marines


--- Cytat: Zgudi w Sierpień 26, 2013, 12:40:15 ---Na marketing wielkiej produkcji z naprawdę rozbudowanym światem gry potrzeba sporo więcej niż 21mln $.
--- Koniec cytatu ---

fyp


--- Cytat: Zgudi w Sierpień 26, 2013, 12:40:15 ---W dniu premiery otrzymamy pewną startową zawartość, która bedzie rozwijana przez następne lata.

--- Koniec cytatu ---

I do zrobienia tej startowej zawartości potrzebują 22 miliony amerykanów.


--- Cytat: HammerSnake w Sierpień 26, 2013, 12:42:55 ---"The truth might not be as malicious as some have speculated. According to a few sources I spoke with, the demo for Colonial Marines was built by TimeGate—with animation assistance by Gearbox—and ran in real time. As is standard for E3 demos, it ran on a high-end computer with specs that would be unfeasible for a normal console game.

--- Koniec cytatu ---

Mam nadzieję, że widać ważną część.

Filip Bonn:

--- Cytat: HammerSnake w Sierpień 26, 2013, 12:42:55 --- As is standard for E3 demos, it ran on a high-end computer with specs that would be unfeasible for a normal console game.

--- Koniec cytatu ---

Nie ma to jak wybiórcze czytanie :)
Więc ja też postanowiłem powiększyć to co umknęło innym albo czego postanowili nie zauważyć.

Tu piszą tylko tyle , konsole nie pociągnął tego co wyświetlają haj-endowe pc (dla tych co mają problemy) , co jest chyba logiczne. Natomiast ostateczna wersja Alien Colonial Marines była równie brzydka na PC co na konsolach. Ot, zagadka.

Goomich:

--- Cytat: HammerSnake w Sierpień 26, 2013, 12:19:42 ---Ja tam prędzej myślę, że ostatecznie przytną grafikę o 50%, co by na każdym kaszalocie poszło

--- Koniec cytatu ---

Od tego są opcje w meny graficznym.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej