O matko, dużo tego. Nie ma bata, będziesz musiał sporo poczytać. Ja mogę Cię nakierować. Chyba, że znajdzie się wielkoduszny samarytanin, który ułoży Ci szczegółowy skill plan.
Zainstaluj sobie EvEMon albo EvEHQ i ułóż sobie w nim plan. Do tego potrzebujesz fita. Wrzucając go do EvEHQ (nie wiem jak w wypadku EFT) będziesz mógł zobaczyć nie tylko jakie skille są Ci potrzebne, ale jakie wogóle wpływają na poszczególne moduły.
A tak ogólnie
1. Kadłub
Czyli Minmatarskie i Galentyjskie BSy. Do tego skille z Mechaniki i Inżynierii, maksujące Ci shield (i jego regerację), armor, hull, capacitor (pojemność, regeneracja), CPU, Powergrid oraz potrzebne rigi (skill zmniejsza kary).
2. DPS. Largeowe autocannony i artyleria. Do tego wszystkie ogólne skille z gunnery. Włączajac w to advance weapon upg. Do tego dochodzą drony: light, medium i sentry + wszystkie ogólne skille do nich.
3. Tank. Poza wymaksowaniem jego ilości (wspominałem wyżej), potrzebujesz umiejętności do shield boosterki. Wszystko bodaj znajdziesz w inżynierii.
4. Wsparcie. Umiejętności do target paintera mogą się przydać. Do tego wszystko co związane z namierzaniem celów (elektronika)
5. Nawigacja i pochodne. Drzewko... nawigacji + spaceship command. Wszystko co usprawni Twoje agility, efektywność ab oraz mvd, zmniejszy ilość zjadanego capacitora (w tym do zainicjowania warpa).
Pewnie wiele przegapiłem. Ale tylko wymienionych skilli masz na kilka miesięcy. Jak zorganizować remapy? Większosć skilli opiera się o dwa zestawy statów: perception-willpower oraz int-mem. Drony bazują chyba na mem+willpower.
Acha. Jeśli chcesz robić to na głównej postaci, to stanowczo odradzam. Spróbuj też innych aspektów gry. Znudzisz się zanim go wyskillujesz. Do tego jeden patch i Twój pimpowany miesiącami mach, może zmienić się w kupę złomu.