Forum Gry > Inne gry

Kerbal Space Program

<< < (4/5) > >>

Szakal:
hehe lol

Kombat:
Hastra, jeśli znasz troche mechanike orbitalną to wiesz pewnie że im bliżej 'centrum' tym statek leci szybciej im dalej tym wolniej. Czyli na orbicie w perycentrum jesteś najszybszy a w apocentrum najwolniejszy. Więc jeśli masz statek A na orbicie powiedzmy 100km która jest mniej więcej kołowa a nie eliptyczna wówczas prędkości w punktach apoapsis i peryapsis będą mniej więcej zbliżone.
Teraz masz statek B którym dostajesz się na taką samą orbitę 100km tylko problem jest taki że nie są one 'obok siebie' i musisz jednym 'dogonić' drugi albo drugim spowolnić żeby pierwszy Cie dogonił. Wariant drugi jest prostszy. Po prostu w perycentrum przyspiesz statkiem B tak żeby zmienić orbitę na eliptyczną, spowoduje to to że statek B bardziej zwolni w apocentrum a wtedy drugi Cię dogoni, przy kolejnym wejściu w perycentrum zwolnij tak, żeby wrócić na właściwą orbitę eliptyczną. Idealnie będzie jeśli dokładnie w wejściu w perycentrum oba statki się 'zetkną'.
Czas który jest potrzebny na 'spotkanie' się tych statków w perycentrum łatwo jest sprawdzić ustawiając statek docelowy jako target, dodając manewr 'prograde' (czyli przyspieszenia w celu wejścia na wyższą orbitę) w perycentrum i obserwując jak zmieniają się punkty intersection i pozycja statków w punktach intersection.

Kombat:
Specjalnie dla Ciebie (i dla Szakala co ciągle nie umi :) ) popełniłem tutorial dokowania:
















Kombat:
Wyszła nowa wersja KSP - 0.21
Fajne zmiany, m. in. nowe grafiki, od nowa przepisany moduł SAS i nowy budynek w space center - Astronaut Complex.
Pełna lista zmian tutaj

ManganMan:

--- Cytat: Kombat w Lipiec 27, 2013, 11:45:53 ---Wyszła nowa wersja KSP - 0.21
Fajne zmiany, m. in. nowe grafiki, od nowa przepisany moduł SAS i nowy budynek w space center - Astronaut Complex.
Pełna lista zmian tutaj

--- Koniec cytatu ---
To i jeszcze więcej za jedyne 22,99$/€ na Steamie (niepotrzebną walutę skreślić) :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej