Forum Gry > Inne gry
RIFT
sztosz:
Rift daje ci bardzo dużą różnorodność buildów, w NWN masz 4 skile na krzyż ;)
[VIDE] Herezja:
Ciekawe. Z moich obserwacji wynika, że biuldów jest bardzo wiele. Głównie modyfikujesz je perkami a konkretnie punktami jakie wybierasz na 30 lev. Grałem klerykiem i kolega był ustawiony pod heal czysty a ja jako debuf-er. W efekcie na pvp aż czterech ludzi musiało nas bić aby rozwalić.
Yavax Zavro:
Jest kilka rzeczy w Rifcie, które naprawdę mi się podobają.
Pierwsza to dynamiczne questy, coś podobnego do GW2. W GW2 jest to o wiele lepiej zrobione, ale w Rifcie też jest niezła zabawa. Ogólnie to wygląda tak, że nagle gdzieś w rejonie otwiera się portal z innego wymiaru i trzeba odpierać fale nadciągających NPCów. Grałem trochę w triala i pomimo strasznej wtórności, całość sprawdza się świetnie jako odskocznia od questowania.
Druga rzecz to mieszanie klas, to czego mi brakuje w Neverwinter Online (chodź właśnie czegoś takiego bym się spodziewał po grze z Neverwinter w tytule). Nie można co prawda wymieszać klas np. wojownika z magiem, całość jest trochę ograniczona. Mamy na przykład klasę wojownika, a wojownik składa się na kilka podklas i możemy spośród 9 podklas wybrać trzy i dowolnie rozbudowywać. Całość przypomina skilltree z WoWa, ale konkretne drzewka można zmieniać na dowolne inne. Niemniej jednak całość daje masę radochy. Pograłem niedługo a już byłem zaskoczony możliwościami dostosowania postaci to własnego stylu gry.
Trzecim atutem jest ogólna przyjemność płynąca z rozgrywki. Ładna grafika, dźwięk itd. Gra się bardzo przyjemnie.
@Edit: wyszperałem nawet to http://www.rifthead.com/stc
[VIDE] Herezja:
Gwoli wyjaśnienia. Takie fale wrogów występują i w Neverze nazywają się skirmiszami (fonetycznie piszę). Klasy już teraz pozwalają na spore zróżnicowanie postaci ale weź pod uwagę, że gra dopiero co wyszła i jest w fazie open beta. W przyszłości także będziesz mógł wybierać ogólne ścieżki (o ile mnie pamięć nie myli każda klasa będzie miała 3 główne ścieżki).
Z ciekawości ostatni podpunkt jest jednak względny. Bo zakładam, że grafika Nevera Ci nie przypadła do gustu ale o gustach się nie dyskutuje czyż nie?
Yavax Zavro:
--- Cytat: Herezja w Maj 14, 2013, 23:18:10 ---Z ciekawości ostatni podpunkt jest jednak względny. Bo zakładam, że grafika Nevera Ci nie przypadła do gustu ale o gustach się nie dyskutuje czyż nie?
--- Koniec cytatu ---
Oj starasz się mnie nakłonić do tego Nevera, oj starasz się :P. Nie grałem w niego, ale na filmikach prezentował się nieźle. Jeśli to ma Ci sprawić przyjemność to go przetestuje :P.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej