Autor Wątek: Regulamin Forum  (Przeczytany 9241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 326
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Regulamin Forum
« dnia: Kwiecień 30, 2013, 00:22:03 »
Regulamin Forum
1. Każdy użytkownik powinien zachować kulturę słowa. Zamieszczanie na forum przekleństw, treści rasistowskich oraz obrażanie innych użytkowników może skończyć się czasową lub permanentną banicją z forum. Wiadomości takie mogą być bez ostrzeżenia usunięte. Przez kulturę słowa rozumiemy także zachowanie zasad poprawnej pisowni. Uprasza się o szanowanie zdania innych.
2. Zamieszczanie na łamach forum linków do innych stron niż http://eve-centrala.com.pl/ oraz http://www.eve-online.com jest dozwolone o ile ma na celu uzupełnienie dyskusji, prowadzi do konkretnej informacji lub pliku i jest zgodne z punktem 1.
3. Reklama w jakiejkolwiek postaci jest zabroniona. Takie posty będą kasowane bez ostrzeżenia, a w przypadku powtarzającej się sytuacji użytkownik zostanie zbanowany.
4. Spamowanie - pisanie nietreściwych postów, pisanie kilku wiadomości jedna pod drugą lub pisanie nie związanych z tematem wiadomości (tzw. offtopicowanie) - jest zabronione i moderatorzy mogą usunąć takie wiadomości bez ostrzeżenia.
5. Obowiązują następujące zasady dotyczące wklejania logów, chatów, pmek i maili:
  - logi nie mogą być zbyt długie, dozwolone jest skracanie ich z zaznaczeniem, że log został skrócony, np. poprzez symbol (...), dokładna długoś loga nie jest odgórnie ustalona, pozostawiamy to Waszemu wyczuciu, jednakże logi uznane za zbyt długie mogą zostać skrócone lub usunięte przez moderatorów,
  - dozwolone jest linkowanie do długich logów, jednakże w poście z linkiem należy zamieścić skrót ich treści (same linki będą wywalane),
  - dozwolone jest wklejanie logów itp. z kanałów publicznych i innych ogólnie dostępnych źródeł (z zaznaczeniem tegoż źródła),
  - ujawnianie korespondencji prywatnej (także chatów z zastrzeżonych kanałów) przez osoby trzecie jest zabronione, posty z takową będą usuwane, a postujący karany ostrzeżeniem,
  - ujawnianie korespondencji prywatnej jest dozwolone pod warunkiem zgody wszystkich zainteresowanych stron, w przypadku braku takowej, warunkowo, za zgodą administracji, taki log może być ujawniony
  - logi łamiące regulamin forum będą usuwane.
6. Propagowanie piractwa jest zabronione. Przez “propagowanie” rozumiemy tutaj podawanie linków do stron z nielegalnymi materiałami, linkowanie bezpośrednio do nielegalnych programów itp. Użytkownicy, którzy będą łamali ten przepis zostaną zbanowani.
6a. Pod piractwo podpada także sprzedaż isków, sprzedaż postaci inaczej niż za iski oraz wszystko co podpada pod łamanie EULA gry Eve-Online.
7. Maksymalny rozmiar dozwolony dla avatarów to 100 na 100 pikseli, a jego waga nie może przekroczyć 25 KB.
8. W podpisie można mieć jeden obrazek o rozmiarze maksimum 480 na 120 pikseli i wadze do 100kB oraz trzy linie tekstu. Zamiast obrazka można mieć dodatkowe 3 linie tekstu (łącznie sześć). Obrazki i tekst z podpisu oraz awatary mogą zostać usunięte przez adminów ze względu na treść, jeśli przekroczy ona ogólnie pojęte zasady netykiety i/lub prawa. Pornografia także nie jest dozwolona
9. Uprasza się użytkowników o nie powielanie tematów, które już istnieją na łamach forum. Będą one zamykane lub kasowane. Warto korzystać z opcji wyszukiwania: Szukaj
10. Jeśli zakładasz temat poświęć chwilę na jego sensowne nazwanie. Szybciej znajdziesz osoby, które znają odpowiedź na Twój problem jeśli będą one wiedziały, że mogą pomóc.
11. Powyższy regulamin obowiązuje na całym forum chyba, że wewnętrzny regulamin danego działu stanowi inaczej. W takim przypadku regulamin wewnętrzny ma wyższy status. Wewnętrzny regulamin dotyczy m.in. forum KSOD: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=4588.0
12. Interpretacja regulaminu należy do moderatorów i administratorów, a ich decyzje są nieodwołalne, zmienianie lub usuwanie notek adminów i modów w postach (oraz zmiana/usuwanie samej treści tegoż posta) jest zabronione i będzie surowo karane.
Moderatorzy i administratorzy nie mają poczucia humoru i żartowanie z nich może się źle skończyć.
EDIT 26.01.2009:
13. Konta z zerową ilością postów nieaktywne przez dłużej niż 180 dni będą usuwane. Podobnie będzie z kontami, których zakładający nie aktywuje w ciągu 3 dni od założenia.
14. Za łamanie regulaminu przewidujemy następującą gradację kar:
  a) warn - ostrzeżenie od moderatora/admina,
  b) karny jeżyk - za powtarzające się warny użytkownik może zostać przydzielony do grupy z ograniczonymi uprawnieniami (np. brak możliwości zakładania nowych tematów, edycji profilu etc.),
  c) ban - powtarzające się warny lub ciężkie złamanie regulaminu będzie skutkowało zablokowaniem możliwości logowania i rejestracji na forum, za pierwszym razem na 7 dni, za drugim - 30 dni, za trzecim razem - permanentnie. W przypadku cięższych "przewinień" administrator może pominąć jeden lub więcej stopni wymierzając cięższą karę.
EDIT 20.04.2009:
15. Jesteśmy otwarci na dyskusje o innych grach, reklamy etc., także wszelkie badania/ankiety itp. Jednakże, każdorazowo proszę umieszczenie takiej reklamy/badania uzgadniać z administracją forum. W przeciwnym razie posty takie będą usuwane, a postujący ukarany ostrzeżeniem.
Komentarze i duskusje w wątku REGULAMIN FORUM EVE-CENTRALA.PL - DYSKUSJE
Zapraszam także do zapoznania się z informacjami w tym wątku.
Edit 13.02.2009 - poprawiono linki. X.
Edit 09.04.2009 - poprawiono linki do komentarzy oraz literówki.
Edit 03.06.2009 - zmieniono punkt 5 regulaminu, dotyczący wklejania logów, maili, pw i innej korespondencji.
Edit 18.02.2013 - przywrócenie regulaminu po problemach z autorem pierwotnego tematu z regulaminami.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.