Eve Online > NoobGarten
Welcome to hell... tak to wygląda w moim przypadku
arakon:
Czyli im skill lepszy to wzrasta mnoznik?
Istnieje opcja modyfikacji czy jest to niemodyfikowalne?
Rozumiem ze implanty skracaja czas skillowania szukalem tych standardowych ale nie moge ich znalesc, jak bardzo skracaja 10% 20% czy mniej?
Czy wszczepiony implant mozna wyjac?
Kary po smierci sa jakies?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
GlassCutter:
To nie tak że skraca o ileś tam procent. To znaczy, ostatecznie skraca się czas o ileś tam procent ale jest to wynikiem trochę bardziej skomplikowanej matematyki ;) Otóż twoja postać ma ileś tam punktów do każdej z 5 podstawowych cech: percepcja, charyzma itd. Instalując sobie implanty możesz zwiększyć te wartości od 1 do 5 punktów. Każdy ze skilli Potrzebuje pewnej ilości SP by osiągnąć kolejny poziom, ma też preferowane cechy które wpływają na tempo jego uczenia się. Im wyższe cechy preferowane przez konkretny skill tym szybciej przybywa SP.
Nie jest to proste i oczywiste (szczególnie jeśli masz doświadczenia z innych mmo gdzie wystarczy zabić smoka by rozwinąć skill rozbrajania pułapek :P), ale jak najbardziej słuszne. Możesz o tym poczytać na eve wiki - link
Raz wstawiony implant możesz tylko zniszczyć.
Kary za śmierć to poza stratą statku i wszystkiego co w nim miałeś jeszcze utrata części SP jeśli zniszczą Ci kapsułę ratunkową a Ty nie wykupiłeś wcześniej klona. W przypadku utraty statku t3 zawsze tracisz część SP.
Skeer:
Żeby sprecyzować - tracisz 1 level z dowolnego skilla od subsystemów tego konkretnego T3, który straciłeś. Ale to jest rank 1, więc max 3,5 dnia nie boli (ofc piszę to z perspektywy gracza z prawie 6-letnim stażem, młodsi pewnie tak lekko na to ręką nie machają ;) )
Dux:
--- Cytat: arakon w Kwiecień 12, 2013, 09:20:59 ---Czyli im skill lepszy to wzrasta mnoznik?
--- Koniec cytatu ---
Trudno mówić tu o lepszych czy gorszych skilach. Raczej są podstawowe, mniej podstawowe, zaawansowene itd.
--- Cytuj ---Istnieje opcja modyfikacji czy jest to niemodyfikowalne?
--- Koniec cytatu ---
Sam współczynnik jest niemodyfikowalny.
--- Cytuj ---Rozumiem ze implanty skracaja czas skillowania szukalem tych standardowych ale nie moge ich znalesc, jak bardzo skracaja 10% 20% czy mniej?
--- Koniec cytatu ---
Implanty "uczące" (czyli te walone na sloty od 1 do 5) po prosty zwiększają dane atrybuty postaci. Atrybutów jest pięć: memory, intelligence, perception, willpower i charisma. Do każdego skila jakiego sie uczysz przypisane sa dwa atrybuty (z tych pięciu). Im wyższy masz wskaźnik atrybutów, które są przypisane do skila, którego się uczysz, tym szybciej trwa sama nauka.
Każdy implant z sklotów 1-5 daje dodatkowe "punkty" do jednego z w/w atrybutów. Te najbardziej podstawowe dają +1 pkt. Najbardziej zaawansowane +7 pkt (te z nazwą "elite"). Przeważnie starsze postacie używają impów +3 lub +4. Set implantów +4 to koszt około 100 mln isk, czyli względnie niewiele.
--- Cytuj ---Czy wszczepiony implant mozna wyjac?
--- Koniec cytatu ---
Nie. Tak jak rigi w statku, są one jednorazowe. Jak chcesz założyć inne, stare sa nisczone.
--- Cytuj ---Kary po smierci sa jakies?
--- Koniec cytatu ---
Po smierci jaja? Jak miałeś wszczepione implanty, to zostają one zniszczone. Trzeba tez upgrejdowac klona odpowiednio do posiadanych ilosci skillpointów przez postać (prócz początków, gdzie masz mniej niż 900k sp), bo w przeciwnym razie kolejna utrata poda oznaczac bedzie częściową utratę wyuczonych skili.
Bleh spóźniłem się :P
BTW. Ten Mael, co pisałeś, jest świetnym statkiem. Ale czuć to dopiero po wymaksowaniu go, lub coś koło tego. Jak Ci wpadł na twarz gang piratów jak pisałeś, to całkiem możliwe, że przy takich skilach jak masz, straciłbyś go tak samo, jak tego stabbera. Tylko w plecy byłbyś o znacznie większą kasę. Na misjach takim lowskilowym bsem jeszcze możesz się pobawić. Na pvp już nie bardzo. Chyba ze to większa flota i gubisz się w tłumie. Wtedy możesz liczyć, że może na Ciebie nie trafi. Choć nie wiem, co na to Twój FC ;)
Skeer:
Padło pytanie o implanty, że kolega nie może znaleźć.
Podstawowe learningowe to:
Cybernetic subprocessor - intelligence
Memory augmentation - memory
Neural boost - willpower
Ocular filter - perception
Social adaptation chip - charisma
Z opisu wdupienia stabbera wynika, że kolega dał się nabrać na canflipa (pirat podmienia jettisona i nieświadomy tego górnik, gdy zacznie grzebać w puszce, łapie agro do jej właściciela), później zabił atrona (do czego ma prawo, bo atronowi nie zeszło jeszcze agro z bitki) i dostał na twarz concordokken (?) (reakcja hi secowej policji na złamanie prawa - w tym przypadku atak na "niewinnego" indyka)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej