Eve Online > NoobGarten
Welcome to hell... tak to wygląda w moim przypadku
arakon:
Witam dostałem wkrete na tę grę 3 tygodnie temu, mówię dobra zmierzę się z nią no i od tego czasu działam.Stwierdzam ze potrzebuje waszej pomocy seria pytań na dole:
- czy możną w jakiś sposób zmodyfikować interfejs abym widział nadciągające statki wszystkie?
- 0,1 czy 0,9 gdzie jest bezpieczniej / czy w bezpiecznej strefie jestem nie możliwy do zaatakowania?
- jak działają kontenery?(koparki kopia wsypują do kontenera aż się cały zapełni podlatuje mammoth bierze sobie skrzynkę zostawia następna?)
- jakiś programik jest co się api wpisuje możecie podesłać jego nazwę i tutuorial z instalka?
- czy istnieją takie korporacje które jakoś graja no nie wiem, są ukryte na końcu kosmosu i rzadko co ich odwiedza sa i górnicy jest tez flota która patroluje okoliczne miejsca.
- czym byś latał za 500ML w początkowych 30 dniach?
- czy eve można budować stacje kosmiczne,radary,elektrownie i inne ciekawe budynki w obszarach kosmosu tam gdzie mi się podoba?
- czy urzadzenia maskujace to bujda, czy to rzeczywiście moze uratowac dupe?
- jak do kur- nedzy działa produkcja/co to sa te bluprinty wtf ?
- czy orcka moze byc bojowa dps hp/a/s?
- nie chce mi sie robić misji wole kopać / co wybrać?
- co to sa te anomalie siedza w nich jakies artefakty czy jak?
- w jaki sposób moge zarabiac statkami industrial sam?
- chciałbyś statek ciężki powolny,z bardzo dobrym pancerzem i siłą ognia co byś polecił mi teraz gdybyś dysponował kwotą 200 ML
- chciałbyś statek ciężki powolny,z bardzo dobrym pancerzem i siłą ognia co byś polecił mi teraz gdybyś dysponował kwotą 500 ML
- rozumiem ze moge wydobywac surowce z planet? jaki trzeba mieć na to duzet zebym mógł powiedzmy 2 księżyce tak ogarnąć?
- jak zwiększyć prędkość statku np.mammoth jakie części?
- rozumiem ,ze jak inni sa wyuczeni w hackingu to moga obrabiac moje kontenery z securem?
- widze ze w grze najwazniejsza jest nauka jaki zestaw impantów polecacie do przyspieszania nauki?
- mozecie zamiescic maly slowniczek pojec z eve bo niektorzy takimi skrotami daja ze masakra.
- gdzie szukac najelpiej jakiejs madrej kroporacji z która chce sie zwiazac na dluzej powiedzmy 2lata?
Myślę dalej...nad pytaniami
Pol Kent:
Długą drogę widzę przed Tobą młody Padawanie. Drogę jak sądzę ciernistą i pełną pułapek z przeszłości zastawionych w Twoim umyśle przez inne gry MMO z Twojej przeszłości. ;D
Być może Moc w Tobie będzie dostatecznie silna byś pokonał przeszkody na swej drodze.
Tymczasem cierpliwości ucz się Padawanie. ;)
Dux:
--- Cytat: arakon w Kwiecień 07, 2013, 22:35:21 ---- gdzie szukac najelpiej jakiejs madrej kroporacji z która chce sie zwiazac na dluzej powiedzmy 2lata?
--- Koniec cytatu ---
Zacznij od takiej, która przywiąże Cie znacznie krócej:
Unseen Academy (po polsku)
lub
Eve University (po angielsku)
Skeer:
1. Nie rozumiem pytania.
2. W ogólnej teorii 1.0 jest najbezpieczniejszy, 0.0 najniebezpieczniejszy. Ale różne czynniki (wojna, samobójcze ataki, killrightsy oraz pustki w dużej ilości systemów 0.0) powodują zagmatwanie tej reguły.
3. Nieco inaczej. Koparka kopie, pierwszy urobek, który trafi do cargo, jest jettisonowany - w ten sposób powstaje puszka przeżywająca około 1-2h, ale bardzo pojemna (27k m3 o ile mnie pamięć nie myli) i z niej industrial podbiera skałki.
4. Programów jest sporo. Najbardziej polecane przeze mnie to EVEMon do planowania charów i podglądem różnych rzeczy na nich oraz Eve Fitting Tool do planowania na sucho fitów statków. Jest też Aura na Androida, o której słyszałem pozytywne opinie.
5. Istnieją.
6. W początkowych dniach przede wszystkim skillujesz najpotrzebniejsze rzecz, siłą rzeczy latasz frejkami. Zgaduję, że chcesz kupić plexa za rl kasę i sprzedać za iski - imo nie opłaci Ci się, bo nie masz ani skilli ani umiejętności, żeby to wykorzystać (chyba że zainwestujesz w handel?).
7. Stacje kosmiczne tak - ale to jest zadanie minimum dla korpów, jeden gracz (poza ekstremalnymi przypadkami) tego nie ogarnie. Pozostałych rzeczy nie ma, ale są POSy - szpile wieszane na moonach, które pełnią różne funkcje - od wydobywczych, poprzez produkcyjne, laboratoryjne do obronnych i logistycznych. Zależy jak je skonfigurujesz.
8. To nie jest bujda i rzeczywiście może uratować dupę. Zależy od umiejętności pilota, sytuacji i szczęścia.
9. Prdukcja to całkiem spory dział w Eve, ale spróbuję najprościej wyjaśnić. Blueprint to szkic itemu, który chcesz zrobić. Potrzebujesz go oraz materiałów wymienionych w bill of materials. Następnie na stacji wchodzisz w industry and science, szukasz zakładki ze slotami produkcyjnymi Installations, potem wybierasz wolny slot i dalej już jest prosto.
10. Prawie wszystko może być bojowe w tej grze - pytanie, czy sytuacja pozwala na senswone wykorzystanie shipa do danej akcji. Orca jest planowana głównie jako transport ship i booster do operacji górniczych, a nie statek do walk.
11. Moim osobistym zdaniem misje > kopanie, zwłaszcza jeżeli masz opanowane jak szybko je robić. Ale nie są to jedyne źródła zarobku w grze.
12. Anomalie to są miejsca, które musisz znaleźć za pomocą eksploracji (directional scannner -> system scanner -> scan i warpisz na jeden z rezultatów). Są tam raty, czasami frakcyjne. Taka misja bez agenta, rewardu od niego etc.
13. Kopiąc skałki (jeśli nie masz skilli jeszcze na górnicze statki, chociaż Venture to się szybko robi). Robiąc logistykę (industrialem to ciężki kawał chleba w empire). Zbierając loot z misji po kimś innym (tu raczej noctis polecany, typowy start młodego w porządnym korpie)
14. i 15. Odpowiedzi na te pytania są raczej nieistotne dla Ciebie, skoro pewnei i tak nie masz skilli, by tym latać.
16. Można - ale od systemu 0.4 w dół. Postawienie small posa z koparką i silosem + paliwo na 30 dni i stront to wydatek około 150m na start na 30 dni + potem regularne kupowanie paliwa. Najpierw musisz przeskanować co jest na moonie za pomocą survey prob (albo znaleźć źródło takiej informacji u innych graczy) i wyliczyć, czy Ci się to opłaci.
17. Overdrive injector, nanofiber internal structure, inertia stabilizers - te wpływają w ogólnym rozrachunku na szybkość przemieszczania się industriala (albo poprzez zwiększenie speeda, albo zwiększenie agility przy wchodzeniu do warpa). Są też skille, implanty, rigi etc. Natomiast trzeba pamiętać, że niektóre z tych rzeczy wpływają na zmniejszenie cargo.
18. Nie, hacking dotyczy tylko tzw Radar sites w eksploracji. Są tam puszki, które otwierasz, czasem też raty, które puszek bronią. http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Hacking_sites
19. Jeżeli masz kasę - zestwa implantów z końcówką "- standard" - wpisujesz tę frazę w browser marketu i powinno być 5 wyników. Cały set kosztuje około 100m.
20. Słowniczki pojęć są na Centrali, trzeba poszukać. I trzeba przyjąć do wiadomości, że jest to element gry wymagający czasu na przyswojenie.
21. Na początek polecam Unseen Academy - tam Cię nauczą różnych rzeczy, tam zawrzesz znajomości z "rówieśnikami" w grze i tam wyrobisz sobie pogląd co dalej robić i gdzie grać.
Theronth:
Oj, coś czuję, że ten temat będzie dobry.
- jeśli chodzi Ci o overview, to tak można mieć na nim wszystkie statki. Po prostu pozaznaczaj wszystkie typy w ustawieniach.
- najbezpieczniej w 1.0, najniebezpieczniej w -1.0. WSZĘDZIE jesteś możliwy do zaatakowania, od security statusu systemu zależy jak szybko i czy w ogóle pojawi się ZOMO, żeby spałować agresora.
- są zwykłe puszki, które tworzy się wyrzucając coś z cargo i takie, które zakotwicza się w kosmosie. Z tych pierwszych każdy może brać, ale jeśli nie jest właścicielem, albo nie należy do corpa właściciela (nie NPC) to potem każdy będzie mógł do niego bezkarnie strzelać. Puszki te znikają również po pewnym czasie i mają stałą liczbę m3. Secure Container'y ( te zakotwiczone ) są zwykle chronione hasłem i mają różną pojemność w zależności od rozmiaru. Co to tego jak kto kopie, to są różne techniki w zależności od tego jakim statkiem się kopie i w ilu.
- zakładam, że chodzi o EVEMON https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=6765
- Prawie każdy sov holding alliance ma swoją dywizję górniczą, nie raz nie dwa widać nawet na mapie gdzie kopią. Poszukaj na forach/ recrutation tool (nie ufaj Goonswarm Federation).
- Niczym, kupiłbym sobie Drake za 50M.
- Można stawiać swoje własne tzw POS'y na wolnych księżycach w systemach o security status 0.8(?) -0.5 jeśli ma się odpowiednio wysokie standingi do Rasy zamieszkującej dany system, lub bez wymaganych standingów w 0.4 - -1.0 (tu mogą zostać zaatakowane przez graczy). POS'y najczęściej używane są w przemyśle lub jako schronienie i baza w systemach bez stacji. (Obecny system POS'ów ma zostać zmieniony, kiedy i jak - dowiemy się w patchnotes do nowego dodatku.)
- Covert Ops Cloaking Device i Improved Cloaking Device potrafią uratować dupę. Sokół może potwierdzić, że jestem fanem tych urządzeń :D
- Aby coś wybudować potrzebujesz:
a) slotu w fabryce (na stacji lub w posie)
b) materiałów
c) wymaganych skillów
d) blueprintu
Blueprinty można obrabiać w laboratoriach aby zmniejszyć koszt minerałów i czas produkcji, lub kopiować je na potrzeby bardziej zaawansowanej technologii.
Guide: http://www.eve-guides.com/ui/index.php
- Orca jak każdy statek w tej grze, może być zrobiona pod PvP. Choć niektórzy na tym forum powiedzą co innego :P, to jednak poza byciem przynętą nie zda się na wiele.
- To co sprawia Ci więcej frajdy. Misje potrafią dać dobry przychód jeśli wiesz gdzie i dla kogo je robić, natomiast gdy do samego kopania dołączysz produkcję to również wyjdziesz na swoje.
- Anomalie to miejsca, gdzie możesz zabijać NPC dla ISK z ich bounty i dropu/salvage. W highsecu, lowsecu i NPC 0.0 pojawiają się losowo, natomiast w sov 0.0 ich ilość, rodzaje i czas respawnu zależy od ulepszeń i security statusu systemu. W High dają najmniej kasy, w 0.0 najwięcej.
- Podchwytliwe pytanie, ale powiedziałbym, że sam w industrialu to możesz co najwyżej kupować tanio w miejscu A, zawieść do miejsca B i starać się sprzedać z zyskiem. Albo robić misje typu Courier.
- Drake
- Drake
- Księżyce wymagają POS'a , o tym na razie nie myśl. Planety wymagają niewielkiego wkładu finansowego, ale zysk również jest stosunkowo niewielki, szczególnie w Highsec'u. Ponadto marnujesz cenne początkowe Skill Pointy. To raczej robota dla alta.
- Niestety, ale nie. Hacking potrzebny jest do otwierania kontenerów NPC w skanowalnych sygnaturach oznaczonych jako RADAR.
- Taki, na jaki Cię stać. Przed długi czas latałem w secie +3, potem +4, a nawet +5. Stopniowo ulepszaj je sobie w miarę jak będziesz się bogacił. Tzn, tak długo jak nie masz zamiaru opuszczać Highsec'u.
- Tu jestem bezsilny.
- http://www.youtube.com/watch?v=rSYqChwfGB8
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej