Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
POLITYKA W EVE
MiltisUmbrae:
--- Cytat: Anna Nietrzeba w Czerwiec 03, 2013, 11:44:51 ---Nie prawda , nie Tylko liczby . liczy się wszystko Liczby, Morale , FC i Umiejętności pilotów.
Liczby*Morale*FC*Umiejętnosci + Polityka = Siła powerblocku/aliansu duzym w uproszczeniu.
Problem z propevperami polega na tym ze ignorują kompletnie to pierwsze więc i wydajność w sovwars jest dość niska.
I Herkules dupa..... ;D
Szykuje się wielka wojna która prawdopodobnie obejmie cale 0.0 , więc będzie można niedługo zweryfikować tą teorię :)
--- Koniec cytatu ---
Umiejętności pojedynczego pilota nie mają żadnego znaczenia w blobie, poza paroma funkcjami jak anchor logich czy commander squadu/winga/floty (chociaż na ogół chary zajmujące pozycje commanderów stoją sobie na SS) - i tam tak naprawdę kwestia jest nie tego żeby coś zrobić dobrze ale żeby czegoś koncertowo nie spieprzyć :)
mkx:
pierdu pierdu
skill albo jego brak często decyduje o wtopie floty bądź zwycięstwie, ile to razy 1 gracz przez brak wiedzy/umiejętności zadecydował o przebiegu bitwy
Isengrim:
--- Cytat: mkx w Czerwiec 03, 2013, 13:15:02 ---pierdu pierdu
skill albo jego brak często decyduje o wtopie floty bądź zwycięstwie, ile to razy 1 gracz przez brak wiedzy/umiejętności zadecydował o przebiegu bitwy
--- Koniec cytatu ---
Znowu się Pomidora czepiasz? 8)
littleozzik:
--- Cytat: mkx w Czerwiec 03, 2013, 13:15:02 ---skill albo jego brak często decyduje o wtopie floty bądź zwycięstwie, ile to razy 1 gracz przez brak wiedzy/umiejętności zadecydował o przebiegu bitwy
--- Koniec cytatu ---
Ale dopóki nie wystawisz porównywalnej floty do floty przeciwnika to skilami możesz cobie co najwyżej....
MiltisUmbrae:
--- Cytat: mkx w Czerwiec 03, 2013, 13:15:02 ---pierdu pierdu
skill albo jego brak często decyduje o wtopie floty bądź zwycięstwie, ile to razy 1 gracz przez brak wiedzy/umiejętności zadecydował o przebiegu bitwy
--- Koniec cytatu ---
Mylisz umiejętności ze zdolnością wykonywania poleceń FC i logicznego myślenia
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej