Forum Gry > Inne gry
War Thunder
Gaunt:
BF 109 F-2
latam tym cudeńkiem, mam obecnie całego wyskillowanego. Pierwszy mój samolot, którym sie lata super, zwrotny, ma przypierdol
Miodzio
GlassCutter:
--- Cytat: Gaunt w Sierpień 08, 2014, 11:43:13 ---BF 109 F-2
latam tym cudeńkiem, mam obecnie całego wyskillowanego. Pierwszy mój samolot, którym sie lata super, zwrotny, ma przypierdol
Miodzio
--- Koniec cytatu ---
Ja po dłuższym czasie latania ciągle FW190 D13 i jetami wsiadłem do FW190 A-1.. WOW, oh wow. Odkrycie na miarę BF 109 E-1 czy JU 87 D-5 zanim je całkowicie zjebali.
Jakoś tymi pierwszymi BF 109 z serii f nie latałem jeszcze, muszę sprawdzić :)
Precelek:
--- Cytat: Khurghan w Sierpień 07, 2014, 08:34:29 ---W T-50 najlepiej strzelać pod wieżę. Wchodzi jak w masło.
--- Koniec cytatu ---
wszytkie rosyjskie tanki oprocz tdkow maja ten smieszny weakspot
SokoleOko:
--- Cytat: GlassCutter w Sierpień 08, 2014, 12:05:57 ---Ja po dłuższym czasie latania ciągle FW190 D13 i jetami wsiadłem do FW190 A-1.. WOW, oh wow. Odkrycie na miarę BF 109 E-1 czy JU 87 D-5 zanim je całkowicie zjebali.
Jakoś tymi pierwszymi BF 109 z serii f nie latałem jeszcze, muszę sprawdzić :)
--- Koniec cytatu ---
Ten z jakimś lol-działkiem 15mm to musi być kupa. 20mm Motorenkanonne mit Minengeschoss albo na drzewo.
Niemniej, 190F-4, którymi latałem dużo, to naprawdę genialne samoloty. Zwrotne, z dużą mocą silnika i naprawdę dużą siłą ognia. G-2 to właściwie to samo, G-6/G-10 już nie budziły takich emocji, ale K-4 jest jak F-4, tylko dużo lepszy :)
Ja czekam na pierwszego 190D-9. Jeszcze trochę.
Na marginesie, nie było mnie 2 dni, wracam, jakich patch, 4 z 5 bitek skończyły mi się w poniżej 5 minut z powodu bombowców... kiedy oni wreszcie to naprawią. Albo jeśli uważają, że to jest OK, to ja po proszę możliwość "odznaczenia trybu" Ground Strike i będę grał wyłącznie w dominację.
GlassCutter:
--- Cytat: SokoleOko w Sierpień 09, 2014, 13:00:42 ---Ten z jakimś lol-działkiem 15mm to musi być kupa. 20mm Motorenkanonne mit Minengeschoss albo na drzewo.
Niemniej, 190F-4, którymi latałem dużo, to naprawdę genialne samoloty. Zwrotne, z dużą mocą silnika i naprawdę dużą siłą ognia. G-2 to właściwie to samo, G-6/G-10 już nie budziły takich emocji, ale K-4 jest jak F-4, tylko dużo lepszy :)
--- Koniec cytatu ---
Na arkadzie masz całkowitą racje ;) 3x 20mm robi niesamowitą robotę. Na historyku dużo ważniejsza jest zwrotność, odzyskiwanie energii, a w tym lekkie f'ki nie maja sobie równych.
Swoją drogą niedawno przeczytałem fajny fragment dyskusji z udziałem dev'a na forum. Ludzie po raz kolejny wypunktowali że tiery me262 ustawiające je w meczach z duuuużo lepszymi jetami to jawne skur.... i głaskanie po główce nubów w op maszynach. Odpowiedź deva była miażdżąca: "przecież me262 na 4x 30mm czyniące go bardzo groźnym przeciwnikiem" :D ;D Na marginesie warto zaznaczyć że me262 i me162 dzięki genialnemu tieringowi latają przeciwko mig15 i sabrom, są też 3, 4 krotnie droższe :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej