Forum Gry > World of Tanks

napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy

<< < (9/11) > >>

Mamut:

--- Cytat: KiFuso w Grudzień 27, 2012, 17:35:17 ---Zastanawiam się, w jaki sposób w ogóle zboczyliśmy na temat SWTORa które w 80% to kompletnie inna (i lepsza) produkcja niż WoW tylko zachowała sprawdzoną mechanikę.

--- Koniec cytatu ---

Kwestia gustu - dla mnie TOR pomimo ,że lubie SW -jest dnem ,ktorego kupiłem z mysla ze spedze przy nim tyle samo czasu co przy TBC ,rzeczywistosc byla inna - gra wyladowala w koszu po tygodniu ,a w TBC ryłem prawie rok czasu ( do wyjscia Licha )

Lepsza produkcja tylko i wylacznie pod wzgledem fabuły - reszta jest skopana gorzej niz w tytulach F2P .

LosBekoczoS:

--- Cytat: KiFuso w Grudzień 27, 2012, 17:35:17 ---Zastanawiam się, w jaki sposób w ogóle zboczyliśmy na temat SWTORa które w 80% to kompletnie inna (i lepsza) produkcja niż WoW tylko zachowała sprawdzoną mechanikę.

--- Koniec cytatu ---

Generalnie sporo ludzi co gralo w wowa rzucilo sie na SWtor niczym student na mielonke .. niewiem czemu wszyscy oni przestali grac przecietnie po 30 dniach .. co za zbieg okolicznosci ze akurat im sie konczyl abonament heh

Zboczlismy bo Sokol sie zastanawial wtf z ta "podrobka czolgow chodzi i czy tak mozna wogole"

KiFuso:

--- Cytat: LosBekoczoS w Grudzień 27, 2012, 20:31:59 ---Generalnie sporo ludzi co gralo w wowa rzucilo sie na SWtor niczym student na mielonke .. niewiem czemu wszyscy oni przestali grac przecietnie po 30 dniach .. co za zbieg okolicznosci ze akurat im sie konczyl abonament heh

--- Koniec cytatu ---

Jak dzieci neo oczekiwali/oczekują od SWTOR 'więcej' niż od WoWa to musi się to tak kończyć. Nie da się przeskoczyć ponad 10 lat pracy i doświadczenia nad WoWem w 4 lata. Początki każdej gry mmo bardzo często są ciężki jeśli chodzi o odbiór nowych, niedoszlifowanych produkcji. SWTOR jeszcze namiesza, zwłaszcza z możliwościami jakie będzie miał przy okazji premiery nowych filmów.
 

Doom:
Tia a najzabawniejsze jest że z tego co wiem SWOTR poszedł w diabły właśnie dlatego EA czy jak sie wabi banda złodzeii która to kupiła złapała devsów za jajca i wymusiła na nich zerżnięcie mechaniki z wow, przez co defakto gra jest klonem wow z inną grafiką i innym backgrandem, dlatego ludzie którzy się na to rzucili szukając być może odmiany od wow zobaczyli co dostali i...

MGGG:
Przyczyn upadku SWTORa było kilka. Najważniejsze to brak endgamu (nie było co robić po dobiciu do maksymalnego levelu; przekładajac na język EvE dali graczą cztery system do walki pvp i trzy misje do klepania od agentow) i kiepska optymalizacja (wydali na grę ponad 100 mln usd i wzieli do niej darmowy silnik, który powodował gigantyczne lagi przy większej ilości graczy w jednej lokacji). Gdyby SWTOR został wydany jak gra singiel, odniósłby sukces.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej