Eve Online > Retribution

NPC AI vs. PvP

<< < (6/89) > >>

Nitefish:
No to właśnie jak przybyła pomoc to co, raty zamiast dokończyć kerbira biją w pomoc?

Tu nawet nie chodzi o ułatwienie "solo pvp experience" ale o niezabijanie go. Często w null to właśnie anomalki są do wyspawniania bitek, a teraz dupa.

Skeer:
Well.

NPC AI jest teraz nielogiczne.

Jeżeli flota NPC nie może przebić tanka 1 gracza, to dlaczego atakuje innego gracza, który im POMAGA złamać tanka? W myśl zasady, że wróg mojego wroga jest moim przyjacielem raty powinne wręcz pomagać pvperowi w zabiciu raciarki.

No ale póki tak jest, to szykuję dreada do przerzucenia w okolice period, żeby wrzucić na anomalkę i mieć szansę zabić carriera i przeżyć ;)

Doom:
Jakoś nikt nie robił z tego problemu jak sleepery tak robiły w wh...


--- Cytuj ---A co sądzisz o proponowanej przeze mnie modyfikacji?
--- Koniec cytatu ---
Że w moich oczach jest równie sensowna jak pewnie w twoich moje żądania oddania starego rattelsnaka, ewentualnie dania pirackiej linii statków rakietowych, oraz wyjebania z ccp na zbity pysk gościa odpowiedzialnego za tą zmianę.

Zepsuli ci zabawke i teraz masz focha na cały świat

SokoleOko:
Różnica między nami jest taka, że Tobie zepsuli jednego shipa, a PvPerom - gameplay. F1 pusherzy różnicy nie poczują. N-ty raz okazuje się, że "blob > else".

Doom:
I tu docieramy miejsca przez które nie możemy się dogadać. Nie nazwę pvperem brudasa lecącego w jakimś pordzewiałym klejonym taśmą rzęchu, który twierdzi ze leci na pvp a ofiar szuka na anomalkach. To jest kurwa zwykły dresiarz minimalnie mniej zasługujący na 9mm w potylicę od takiego co w high secu uprawia grifting wobec noobów

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej