Eve Online > Retribution
NPC AI vs. PvP
CATfrcomCheshire:
--- Cytat: VonBeerpuszken w Grudzień 09, 2012, 13:30:19 ---wzorem mojej mamusi piszesz czasami kompletnie sprzeczne rzeczy
--- Koniec cytatu ---
Sokole nie zachowuj sie jak Beerpuszkena matka! To zawsze jest poczatek konca zwiazku
Larving:
Zupełnie nie rozumiem zmiany z tym agro ratów i tylko się zastanawiam czy to celowe zagranie ze strony CCP, czy jednak jeden z tych "it's not a bug it's a feature", które tak często się CCP zdarzają.
Co do konsekwencji, zmiana ta ma dwie strony. Zdecydowanie nie szkoda mi ludzi, którzy zabijanie noobków na anomalkach traktują jako jedyną formę pvp(bo nie oszukujmy się, co najmniej 80% osób które się dadzą w 0.0 złapać na anomalce przy intelu i lokalu to nooby/ludzie mocno początkujący) . Natomiast zmiana ta może mieć spory negatywny wpływ na małe, 2-3 osobowe gangi, gdyż łapanie hostowego statku na anomalce i trzymanie go na punkcie było jedną z niewielu akcji które mogły zmusić resztę hostów na localu do przesiadki w statek pvp i przylecenia na pomoc. Tym bardziej dziwi taka zmiana, gdy CCP samo przyznaje, że w 0.0 panuje stagnacja i potrzebne są zmiany, w związku z czym powinni dążyć do tworzenia sytuacji w których małe grupy graczy mogą ze sobą walczyć, zwłaszcza, że już od paru miesięcy jak nie dłużej, coraz bardziej wieje pustką w 0.0.
Oczywiście zmiana ta nie zabije PVP w 0.0 ale w sytuacji gdy już teraz trzeba często latać kilka godzin małym gangiem, żeby trafić bitkę, jakiekolwiek utrudnienie w small PVP jest szkodliwe i może powodować tylko tyle, że jeszcze mniej graczy będzie miało ochotę wydokować i polecieć na roam.
VonBeerpuszken:
--- Cytat: Larving w Grudzień 09, 2012, 13:40:17 ---Oczywiście zmiana ta nie zabije PVP w 0.0 ale w sytuacji gdy już teraz trzeba często latać kilka godzin małym gangiem, żeby trafić bitkę, jakiekolwiek utrudnienie w small PVP jest szkodliwe i może powodować tylko tyle, że jeszcze mniej graczy będzie miało ochotę wydokować i polecieć na roam.
--- Koniec cytatu ---
Ktoś kto lubi roamoać, będzie roamował, zmieni po prostu taktykę, ship, fit na tym shipie, wtopi raz drugi na anomalce i wyniucha pewną prawidłowość którą wykorzysta na swoją korzyść. O ile nie będzie tracił czasu na żale.
Zsur1aM:
Oj tam oj tam, nie pamietam juz kiedy ostatni raz zabilem cos na ano (chyba z 3-4 miesiace temu ;f), a small scale pvp/solo mialem pod dostatkiem w miedzyczasie, zmiana zapewnie mocno zaboli tych ktorzy odstrzalem raciarek zajmowali sie zawodowo. Co do spawn'ow tez az tak duzo to nie zmieni, bo wiekszosc ma intel zorganizowany na przelotach i malo kto juz sie podejmuje akcji ratunkowej, chyba ze sie siedzi 'za wh' to sprawa faktycznie wyglada inaczej. A dzialanie NPC jak najbardziej logiczne, jak nap*%&% 30min w jednego typa i wlatuje Ci nowy cel na grid to zmieniasz primary :D
SokoleOko:
--- Cytat: Larving w Grudzień 09, 2012, 13:40:17 ---Zupełnie nie rozumiem zmiany z tym agro ratów i tylko się zastanawiam czy to celowe zagranie ze strony CCP, czy jednak jeden z tych "it's not a bug it's a feature", które tak często się CCP zdarzają.
--- Koniec cytatu ---
Jak tylko wyszła Apocrypha CCP od razu stwierdziło, że "docelowo AI Sleepersów będzie używane przez wszystkie raty w Eve". Dodatkowo, masz już w grze bardziej zaawansowane AI NPC-ów, czyli te, z którego korzystają raty na Incursjach". No i w końcu ten dzień nadszedł, tyle że - w najlepszym stylu CCP - próbują poprawić jedną rzecz, spieprzyli inną.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej