Eve Online > NoobGarten
Fracht/JF
blademort:
cena paliwa waha się, więc na to raczej nie będę zwracał uwagi. Dziś pod tym względem może być najtańszy Nomad, a jutro będzie już najdroższy. Podobnie jak z ceną statków.
Mi zależy na dobrym wyborze właściwości statku. Kusi agility, a nie mam doświadczenia, żeby powiedzieć, że te dodatkowe x m3 warte są poświęcenia tych kilku-kilkunastu minut dodatkowo na przelot.
Inna sprawa, która mi przyszła do głowy, to ile trzeba dps, żeby zdmuchnąć frachta w hi? Czy dla takiego gangu jest różnica jakiego frachta będzie dymać? Nie chodzi mi o ładunek, tylko co może być trudniejsze do ubicia, czy też dla wyspecjalizowanego gangu nie ma to żadnego znaczenia?
Theronth:
--- Cytat: blademort w Grudzień 06, 2012, 15:28:48 ---cena paliwa waha się, więc na to raczej nie będę zwracał uwagi. Dziś pod tym względem może być najtańszy Nomad, a jutro będzie już najdroższy. Podobnie jak z ceną statków.
Mi zależy na dobrym wyborze właściwości statku. Kusi agility, a nie mam doświadczenia, żeby powiedzieć, że te dodatkowe x m3 warte są poświęcenia tych kilku-kilkunastu minut dodatkowo na przelot.
Inna sprawa, która mi przyszła do głowy, to ile trzeba dps, żeby zdmuchnąć frachta w hi? Czy dla takiego gangu jest różnica jakiego frachta będzie dymać? Nie chodzi mi o ładunek, tylko co może być trudniejsze do ubicia, czy też dla wyspecjalizowanego gangu nie ma to żadnego znaczenia?
--- Koniec cytatu ---
Jeśli uznają, że warto Cię gankować to nie ma znaczenia jakim frachtem lecisz.
SokoleOko:
--- Cytat: Xeovar w Grudzień 06, 2012, 14:49:04 ---Zapomniałem dodać że różnica między frachtami/jfami jest jeszcze w speedzie poza agility, ale w ten sam sposób, tj. statek z większym agility będzie także miał większy max speed.
--- Koniec cytatu ---
Nomad bez implantów robi 124 m/s, Rhea gdzieś z 80. Jak się leci na AP to różnica jest istotna (15 km czołgania się do bramy).
Doom: