Eve Online > Dyskusje ogólne

Supery są zue [było Odp: Czwarta Wielka Wojna o Esoterie]

<< < (7/10) > >>

FN:
nie pamiętam w ktorym to patchu zlikwidowali ale no cap no warp byloby pewnym papierem na "super-kamien"

Egzarcha:

--- Cytat: Prowe w Listopad 07, 2012, 15:44:48 ---Do czego zmierzam? Supery nie są złe, wręcz przeciwnie, uatrakcyjniają grę (sam chciałbym kiedyś wsiąść w takie cacko). Jak ktoś już tutaj napisał, co za różnica, czy dostaniesz blobem superów czy BS-ów, jak nie masz kasy to i tak prędzej czy później oberwiesz, bo nikt za pięknie oczy nikogo nie będzie bronił. Dlatego wszystkim narzekającym proponuję zakasać rękawy i wziąć się do roboty aby to Was było stać na wynajęcie bloba superów lub zorganizowanie własnego. I niech to inni narzekają jak to mają ciężko. Innej opcji nie widzę, ponieważ z tzw. zerg rush nikt nie wygra, jedynie większy zerg rush.

--- Koniec cytatu ---

Rzecz w tym, że tanka bloba subkapitali, nawet zwykłych kapitali, jesteś w stanie przełamać. Jak Ci wleci 70 tytanów i 200 supercarrierów (takie realia), to w żaden sposób ich nie przełamiesz. Kolejna sprawa to lag. Już w tej chwili wiekszość bitew z supercapitalami, odywa się na 90% TDI. Gdy laliśmy się (jeszcze w EOS) z R'n'K o nasz system, właściwa bitwa trwała ok 45 minut. Z TDI 90%, trwała by 7,5 h. No i sprawa ISK. A dokładnie ich dystrybucji. Doiero teraz CCP, próbuje coś zrobić z technetium. Z tego minsa miesiąc w miesiąc płynie nieprzerwalna, gigantyczna kasa. Wszystko w ręce małej grupki ludzi, którzy narządzają finansami aliansów posiadających takie złoża. Ah, to trzeba o takie złoża powalczyć, ktoś powie. Ale jak, gdy właścicieli w/w stać na każdą prawie stratę (przykład choćby z Delve). Za cholerę nie przebijesz się przez ich ISK tanka. Nie dorównasz flotą. Nowa odsłona z alchemią, to mały krok w dobrą stronę. Jednak potrzebne są głębokie, całościowe zmiany. Byle nie takie, jak z FW.  ;)

Prowe:

--- Cytat: Egzarcha w Listopad 07, 2012, 17:06:48 ---Jak Ci wleci 70 tytanów i 200 supercarrierów (takie realia), to w żaden sposób ich nie przełamiesz.

--- Koniec cytatu ---
140 tytanów i 400 spuercarrierów nie przełamie?  ;)  Rozumiem, co masz na myśli, ale taki problem jest w każdej grze MMO. Swego czasu męczyłem Battlestar Galactica, takie małe przeglądarkowe MMO. Regularnie odbywał się tzw. OP Tour, gdzie zbierała się cała flota jednej ze stron konfliktu i rozwalała wszystko, nikt nie był wstanie przeciwstawić się takiej sile. To jest właśnie zerg rush, nie ma na to rozwiązania tak samo jak nie ma rozwiązania na camperów. Możesz jedynie doprowadzić do sytuacji, że taki blob będzie latał dla Ciebie.



--- Cytat: Egzarcha w Listopad 07, 2012, 17:06:48 ---Kolejna sprawa to lag

--- Koniec cytatu ---
Lagi to faktycznie problem i ograniczenie. Pojawiają się nawet będąc samemu w przestrzeni więc co dopiero przy wielkich bitwach. Podejrzewam jednak, że CCP nigdy nic z tym nie zrobi, ponieważ to oznacza potężne inwestycje w infrastrukturę lub przemodelowanie oprogramowania a na to zapewne nigdy nie będzie kasy.



--- Cytat: Egzarcha w Listopad 07, 2012, 17:06:48 ---Za cholerę nie przebijesz się przez ich ISK tanka. Nie dorównasz flotą.

--- Koniec cytatu ---
Przecież nikt im tego nie dał w prezencie, prawda?. No, chyba, że te mocarstwa są napędzane realną kasą. Może członkowie tych największych mają w obowiązku, np. inwestować 1000 $ miesięcznie a nie jak w przypadku przeciętnego gracza kilkadziesiąt czy kilkaset milionów ale ISK ciężko wyklepanych na paskach czy w inny sposób. Jeżeli ktoś "gra" realną kasą, to takiego tanka faktycznie nie przebijesz, chyba, że jesteś bogatszy i możesz przepuścić więcej dolców niż przeciwnicy.

Nitefish:
To, że obecnie jest taka sytuacja z superami wynika z 2 rzeczy:
- gra jest źle zaprojektowana w kwestii superów i tytków
- gra jest źle zaprojektowana jeśli chodzi o darmowe źródełka kasy (np. moony, boty)

To, że inne MMO są zepsute to nie nasz problem :P

Doom:

--- Cytuj ---Przecież nikt im tego nie dał w prezencie, prawda?.
--- Koniec cytatu ---
Nieprawda. Dało im to osobnik z CCp który zadecydował że 90% (czy więcej?) moonów technetowych zostanie upakowanych na relatywnie małym kawałku przestrzeni null space, a pozostały procent rozrzuci się po reszcie przestrzeni

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej