Autor Wątek: Szukam pracy :)  (Przeczytany 5301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Szukam pracy :)
« dnia: Wrzesień 10, 2012, 11:37:26 »
Trochę prywaty, a co, ale temat jak najbardziej poważny, ponieważ kochana Tepsa pokochała mnie mocno, od tyłu i bez wazeliny :/

Szukam pracy.
Nie, serio. I pilnie.
Najlepiej w Gdańsku lub niedaleko od.
I za trochę więcej niż najniższa krajowa. I na etat, żadnych umów-zleceń. Cztery lata takich umów mi wystarczą.
A ponieważ studiuję, fajnie by było, gdyby weekendy były wolne, a praca w tygodniu w normalnych godzinach.
Mam 35 lat, jakby komuś ta informacja sen z oczu spędzała :P

A co to ma być za praca? W zasadzie dowolna, nie wybrzydzam. Trochę doświadczenia w różnych dziedzinach mam, lubię się angażować w pracy, dobrze się dogaduję z ludźmi, ale potrafię także nimi zarządzać.

Wracając do tego doświadczenia, kolejność raczej dowolna.
Mam doświadczenie w procesie wydawniczym. Zaczynając od przygotowywania koncepcji materiałów, przez pisanie, redagowanie i korektę tekstów, tworzenie i obróbkę grafik i fotografii, aż po przygotowanie całości dla naświetlarni i drukarni. Quark, Corel, Photoshop to moi dobrzy znajomi. Kumpluję się także z InDesignem, Illustratorem i kilkoma innymi, branżowymi, programami. Oprócz tego także podstawy programów do grafiki 3D i tworzenia pseudorealistycznych wizualizacji (np. gadżetów reklamowych, aby klient mógł zdecydować, że coś takiego mu jest potrzebne, bez uruchamiania produkcji).
Pracowałem w zespole wydającym pewien kontrowersyjny miesięcznik (dawno temu i już nieistniejący). Pisałem i redagowałem teksty, robiłem także wstępną korektę.
Pracowałem przy kampaniach wyborczych - samorządowej i parlamentarnej, przygotowując materiały promujące kandydatów.