Eve Online > Przedpokój

Powitanie

(1/5) > >>

lord beer:
powitanko  :)

ok wiec tak zamieszkuje wyspy brytyjskie i gre poznalem poprzez kolege z pracy,
gram obecnie rasa caldari.
Pomimo ze naleze do korporacji "Ghost Patrol" to coraz bardziej interesuje sie znalezieniem jakiejs zgranej polskiej korporacji

rozwijam postac dosc uniwersalnie z niewielkim naciskiem na walke

[VIDE] Herezja:
Witamy nowego gracza.
Od siebie dodam, że w szczególności na początku warto scentralizować wysiłki na jednym sposobie gry niż rozbijać się na X.
Po prostu wybierając jakąś konkretną drogę szybciej dojdziesz do jakichś wyników a nie będziesz po prostu kolejną źle skilowaną postacią.

lord beer:
Dziekuje za podpowiedz, to zawsze jest mile widziane :).
Jednak dla wiadomosci ewentualnie zainteresowanych dopisze ze gram juz w strategie od okolo 20 lat w tym takze online,
i ta postac rozwijam jak najbardziej kierunkowo, poniewaz gram caldari to moje glowne skile to rakiety tarcza i energia (to pewnie jak wszyscy), z czasem doacze tez railguna aby zrobic sobie okret snajperski, mowiac ze rozwijam uniwersalnie mialem na mysli ze bazowo rozwijam gornictwo oraz produkcje a to ze wzgledu na zarobek :)

[VIDE] Herezja:
Właśnie dlatego pisałem abyś skoncentrował się na jednym aspekcie EVE. W ten sposób będziesz mógł osiągnąć coś w tej grze dużo szybciej niż w sposób jaki sobie obecnie obrałeś. Gram w tą grę od stycznia 2009 (tak na oko) i widziałem już wiele osób, które jak Ty zaczynały chcąc robić wszystko i albo rezygnowały z gry albo same na siebie się wściekały za to jakie błędy robiły na początku i nie chciały wziąć pod uwagę sugestii bardziej doświadczonych osób.

ps. gram od + - 26 lat i z około 13 może nawet 15 lat w sieciowe gry.

Isengrim:
Koniec swiata coraz blizej, Herezja do rzeczy pisze. ;)