Eve Online > NoobGarten

2 pytanka

<< < (2/2)

GlassCutter:

--- Cytat: AB1 w Maj 12, 2012, 21:28:55 ---Jeśli będe stał w miejscu a on będzie wokół mnie orbitować to moje działka będą musiały zanim nadążać się obracać, kiedy jego stojąc niemal w miejscu będą mieć 100% celność falloff.

--- Koniec cytatu ---

Tu niestety mechanika gry odbiega od realiów. Ze względu na i tak już gigantyczne obciążenia serwerów podczas dużych bitew, twórcy postanowili potraktować statki jako punkty i nie rozpatrywać pod jakim kontem są do siebie zwrócone. Efekt jest taki że jeśli orbitujesz coś to twoje działka muszą sobie poradzić z trackingiem by trafić cel. W szczególności jeśli trafiasz coś powiedzmy z 30km, to możesz klikając manualnie obracać statek dookoła i również będziesz to trafiał.

AB1:
What a shame

GlassCutter:

--- Cytat: AB1 w Maj 12, 2012, 22:33:55 ---What a shame

--- Koniec cytatu ---
Coś za coś. Obliczanie dodatkowych traiektorii całkowicie zabiłoby wielki bitwy. Zwróć uwagę że w tej grze w jednym miejscu potrafi walczyć ponad 2000 osób.

SokoleOko:

--- Cytat: GlassCutter w Maj 12, 2012, 21:44:31 ---potraktować statki jako punkty

--- Koniec cytatu ---

Jako kule (o średnicy = sig radius shipa) - ściśle mówiąc.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej