Eve Online > NoobGarten

2 pytanka

(1/2) > >>

AB1:
Nie moge się doszukać na forum żadnych konkretów na temat  -
na czym polegają misje R&D ? Co w nich robie i co z nich mam - nie moge też sprawdzić na własnej skórze bo wymagają nauki pewnych skilli.

2 pytanko o Thukker nacion, jaka jest różnica pomiędzy thukker mix a trust partner ?

SokoleOko:
Misje R&D są - oczywiście po nabiciu standa - pasywnym źródłem przychodu. Ale uwaga: 22 maja to się zmieni. Więcej o tym tutaj -> http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=28659 (szukaj "datacore").

Tu masz listę agentów obu korporacji, porównaj sobie.
http://evemaps.dotlan.net/npc/Thukker_Mix/agents
http://evemaps.dotlan.net/npc/Trust_Partners/agents

AB1:
Mam jeszcze jedno pytanko a nie chce otwierać osobnego działu.
Rozumiem że tracking speed będzie 2x większy jeśli jesteśmy w optymalnym zasięgu 2x większym od podanego w falloff i odwrotnie.
Czyli rad/s to inaczej prędkość przesuwania naszego działka na trajektorie orbitowania wrogiego statku podanego w m/s.

Pytanie.
W takim razie, jeśli szybszy wrogi statek chce mnie dogonić zarazem orbitując, najwolniej będzie mnie doganiać kiedy ja -będe orbitował w przeciwną strone do jego trajektori, -starał sie utrzymywać dystans czy -lecąc po lini prostej ?
Jak do tego obliczyć jak przy każdej z tych opcji, dodatkowo będzie zmniejszała się moja celność ?

SokoleOko:
Strasznie zamotałeś, ale

1) Nie ma znaczenia w którą stronę orbitujesz (a i wpływ na to masz mały)

2) Tracking jest zawsze taki sam - po prostu łatwiej trafić w coś co jest dalej. Przykładowo, tracking 0,15 odpowiada 150 m/s na orbicie 1000m i 1500 m/s na 10.000m .

AB1:
2) Zgadzam się, jeśli statek porusza się z taką samą prędkością to im dalej odemnie orbituje tym zatacza większy krąg, a więc promień jaki muszą moje działka za nim się obracać jest mniejszy.

1) Załóżmy że mój optimal range jest większy od jego więc musze sie oddalać kiedy on będzie chciał mnie dogonić.

Jeśli będe stał w miejscu a on będzie wokół mnie orbitować to moje działka będą musiały zanim nadążać się obracać, kiedy jego stojąc niemal w miejscu będą mieć 100% celność falloff.
[Orbitować można w jedną strone].
Tak więc jeśli obydwoje będziemy wokół siebie orbitować (powiedzmy z tą samą prędkoscią), to efekt będzie taki sam jakbyśmy stali w miejscu.

Ale to nie są wszystkie moje opcje, moge dać "keep range", a wtegy chcąc się oddalać od niego na większy dystans, będe zakręcał asymetrycznie do jego trajektori. (on będzie chciał mnie okrążyć kiedy ja będe uciekać cały czas "dupą" statku w jego strone.

Moge też kliknąć 2x w pustą przestrzeń i lecieć po prostu po lini prostej, wtedy on chcąc dogonić mnie orbitując, będzie to robić zataczając łuk.

Każda z tych opcji jak sądze mam pewne (+) i (-) co do uzyskania na celności falloff i utrzymaniu optimal range.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej