Śmietnisko > Off Topic
Mam problem z górnikami - grupa wsparcia
Phobeus:
--- Cytat: stachen w Kwiecień 22, 2012, 13:19:56 ---lubię nudę
--- Koniec cytatu ---
--- Cytat: stachen w Kwiecień 22, 2012, 13:19:56 ---Lubię kopać , wieczorem, rano, w nocy , 3 doby pod rząd
--- Koniec cytatu ---
--- Cytat: stachen w Kwiecień 22, 2012, 13:19:56 ---moim marzeniem jest Rorqual
--- Koniec cytatu ---
Pasja :D
/sorry, nie mogłem się powstrzymać/
[VIDE] Herezja:
--- Cytat: stachen w Kwiecień 22, 2012, 13:19:56 ---Witam , w Eve gram od paru lat a obecne konto mam już 364 dni.
Mam 21 lat , jestem spokojnym lubiącym nudę kopaczem , od czasu do czasu dla rozrywki zrobię PvE(hyperionem i nie wyżej niż III lvl).
Lubię kopać , wieczorem, rano, w nocy , 3 doby pod rząd.... Mogę kopać cały czas...o ile zapewnicie mi logistykę
(i ochronę jeżeli mam kopać w Low-sec). Null-sec raczej odpada ponieważ lubię nudę a tam człowiek się nie nudzi.
Chciałbym poznać grupę która kopie w Hi/Lo-sec, która lubi spokój, wspólne pogaduchy na TSie tudzież innym skypie...
Operuję Hulkiem , iteronem V, obeliskiem , hyperionem.
Lada dzień będę mógł latać Orką, a moim marzeniem jest Rorqual.
--- Koniec cytatu ---
OK OK chcesz dłubać w skale dłub ale ... ciekawi mnie skąd u Ciebie pomysł, że kopanie w low czy nawet w hi jest mniej niebezpieczne niż np w 0,0?
Gaunt:
--- Cytat: stachen w Kwiecień 22, 2012, 13:19:56 ---Witam , w Eve gram od paru lat a obecne konto mam już 364 dni.
Mam 21 lat , jestem spokojnym lubiącym nudę kopaczem , od czasu do czasu dla rozrywki zrobię PvE(hyperionem i nie wyżej niż III lvl).
Lubię kopać , wieczorem, rano, w nocy , 3 doby pod rząd.... Mogę kopać cały czas...o ile zapewnicie mi logistykę
(i ochronę jeżeli mam kopać w Low-sec). Null-sec raczej odpada ponieważ lubię nudę a tam człowiek się nie nudzi.
Chciałbym poznać grupę która kopie w Hi/Lo-sec, która lubi spokój, wspólne pogaduchy na TSie tudzież innym skypie...
Operuję Hulkiem , iteronem V, obeliskiem , hyperionem.