Forum Gry > Inne gry
Star Conflict
sztosz:
--- Cytat: xantinos w Luty 19, 2016, 14:04:46 ---API to protokół komunikacji. bla bla bla
--- Koniec cytatu ---
I znowu pieprzysz od rzeczy. API nie jest protokołem komunikacyjnym. Z API możesz korzystać poprzez protokół komunikacyjny, ale bardzo często z wewnętrznych API korzystasz bezpośrednio, nie używając żadnego protokołu komunikacyjnego. A to twoje API KEY to są po prostu klucze wykorzystywane do autoryzacji, bo nawet nie do autentykacji. W żaden sposób nie definiują one zasobów w bazie danych. One definiują to do jakich zasobów klient posługujący się danym kluczem ma dostęp, ale nie definiują zasobów per se. I nie wiem skąd Ci się ubzdurało że masz dwa API KEY. To jest totalna bzdura. Możesz sobie wygenerować tyle kluczy ile tylko chcesz, odpowiednio ustawiając dostęp do do zasobów które chcesz lub nie chcesz udostępnić klientowi posługującemu się danym kluczem. Aż się zalogowałem na konto, ja mam w tej chwili 13 kluczy wygenerowanych, więc muszę być niezły HAX0R, bo złamałem system ONE!!111!
Daj sobie spokój z żałosnymi próbami tłumaczenia, że ty wiesz lepiej, bo ja zawodowo m.in piszę zewnętrzne API różnych aplikacji, a ty umiesz co najwyżej jakiś marny polski artykuł w wikipedii znaleźć. Chcesz serio się dowiedzieć co to jest API to zajrzyj do Wikipedii ale na angielską stronę API https://en.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface bo ta polska jest niestety żałośnie marna.
VonBeerpuszken:
--- Cytuj ---Widzicie różnice w popularności obydwu tytułów ?
--- Koniec cytatu ---
Oczywiście, bo darmowa gra prosta jak konstrukcja cepa, zawsze będzie popularniejsza od gry płatnej przy której trzeba czegoś więcej niż mechaniczne odruchy.
Pokazuje to nie tylko przykład SC i EVE.
Ale muszę cię znów zmartwić, to o niczym nie świadczy, WOT, WOwS, Warthunder, Tera, WoW, też mają więcej graczy, od dawna, a jakoś nie "zarżnęły" EVE.
I nie zarżną, także SC, bo jakbyś sie nie pultał, SC bardziej przypomina WOTa niż EVE.
Jedyne co może pokonać EVE, to podobny sandbox, na jednym serwerze, z podobną gospodarką, tylko z lepszą mechaniką lotu (oczywiście nie na zasadzie latania myśliwcem, jak to jest we wszystkich grach kosmicznych), walki itp.
Dopóki taka gra sie nie ukaże, możesz sobie dalej marzyć o upadku EVE :D
A o tym że to własnie SC będzie pogromcą, to możesz przestać marzyć, jakoś od dwóch lat, czy nawet trzech jej istnienia w żaden sposób nie wpłynęła na EVE.
--- Cytuj ---Daj sobie spokój z żałosnymi próbami tłumaczenia, że ty wiesz lepiej, bo ja zawodowo m.in piszę zewnętrzne API różnych aplikacji, a ty umiesz co najwyżej jakiś marny polski artykuł w wikipedii znaleźć
--- Koniec cytatu ---
Jaki Ty jesteś nieumny :P
Nie zauważyłeś że Xant widzi świat przez pryzmat swoich życzeń? Jest tak jak on chce i nic tego nie zmieni :D
xantinos:
--- Cytat: sztosz w Luty 19, 2016, 14:23:08 ---I znowu pieprzysz od rzeczy. API nie jest protokołem komunikacyjnym. Z API możesz korzystać poprzez protokół komunikacyjny, ale bardzo często z wewnętrznych API korzystasz bezpośrednio, nie używając żadnego protokołu komunikacyjnego. A to twoje API KEY to są po prostu klucze wykorzystywane do autoryzacji, bo nawet nie do autentykacji. W żaden sposób nie definiują one zasobów w bazie danych. One definiują to do jakich zasobów klient posługujący się danym kluczem ma dostęp, ale nie definiują zasobów per se. I nie wiem skąd Ci się ubzdurało że masz dwa API KEY. To jest totalna bzdura. Możesz sobie wygenerować tyle kluczy ile tylko chcesz, odpowiednio ustawiając dostęp do do zasobów które chcesz lub nie chcesz udostępnić klientowi posługującemu się danym kluczem. Aż się zalogowałem na konto, ja mam w tej chwili 13 kluczy wygenerowanych, więc muszę być niezły HAX0R, bo złamałem system ONE!!111!
Daj sobie spokój z żałosnymi próbami tłumaczenia, że ty wiesz lepiej, bo ja zawodowo m.in piszę zewnętrzne API różnych aplikacji, a ty umiesz co najwyżej jakiś marny polski artykuł w wikipedii znaleźć. Chcesz serio się dowiedzieć co to jest API to zajrzyj do Wikipedii ale na angielską stronę API https://en.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface bo ta polska jest niestety żałośnie marna.
--- Koniec cytatu ---
Z całym szacunkiem dla twojej wrażliwości o interfejsie programistycznym, ale mam go gdzieś mnie interesuje różnica w liczbie graczy EVE i SC mówiąca o popularności obu tych tytułów.
Mam inżyniera z baz danych coś tam wiem ale nie zamierzam tracić czasu na fachowe spory o niczym to temat o grze Star Conflkt w którym deprecjonuje się go na każdym kroku operując jak widać fałszywymi informacjami.
Trwa spór czy to godny następca EVE jeśli miał bym go rozstrzygać pod kontem popularności to wygrana jest oczywista.
Czy SC będzie następca EVE to się zobaczy ma na pewno na to szanse jeżeli utrzyma tempo rozwoju.
Tak że reasumując masz racje o API kompletnie mnie to nie interesuje ,więc już mnie nie prostuj w tym temacie bo jak widzisz jestem oporny na wiedzę :) no i to nie portal dla programistów.
Za to chętnie posłucham co masz do powiedzenia w meritum dyskusji SC lub SC kontra EVE.
--- Cytat: VonBeerpuszken w Luty 19, 2016, 14:32:17 ---Oczywiście, bo darmowa gra prosta jak konstrukcja cepa, zawsze będzie popularniejsza od gry płatnej przy której trzeba czegoś więcej niż mechaniczne odruchy.
Pokazuje to nie tylko przykład SC i EVE.
Ale muszę cię znów zmartwić, to o niczym nie świadczy, WOT, WOwS, Warthunder, Tera, WoW, też mają więcej graczy, od dawna, a jakoś nie "zarżnęły" EVE.
I nie zarżną, także SC, bo jakbyś sie nie pultał, SC bardziej przypomina WOTa niż EVE.
Jedyne co może pokonać EVE, to podobny sandbox, na jednym serwerze, z podobną gospodarką, tylko z lepszą mechaniką lotu (oczywiście nie na zasadzie latania myśliwcem, jak to jest we wszystkich grach kosmicznych), walki itp.
Dopóki taka gra sie nie ukaże, możesz sobie dalej marzyć o upadku EVE :D
A o tym że to własnie SC będzie pogromcą, to możesz przestać marzyć, jakoś od dwóch lat, czy nawet trzech jej istnienia w żaden sposób nie wpłynęła na EVE.
--- Koniec cytatu ---
Wy nawet jak zostaniecie w 5 ostatnich w EVE będziecie pisać to samo dla mnie zabawne :)
Już ci pisałem ze deweloperzy zmienili podejście od 6 miesięcy prześledź wyniki sprzedaży zobaczysz jaki jest wzrost :) oczywiście była gwiazdka itd, ale po gwiazdce wcale nie maleje.
Dwie ogromne zmiany w 4 miesiące a już są zapowiedziane kolejne :) tempo imponujące ale jak się ma środki ;)
EVE wdupiło na DUST i już się nie odbije za późno ...
Soulscream:
--- Cytat: xantinos w Luty 19, 2016, 14:34:05 ---Mam inżyniera z baz danych coś tam wiem ale nie zamierzam tracić czasu na fachowe spory o niczym to temat o grze Star Conflkt w którym deprecjonuje się go na każdym kroku operując jak widać fałszywymi informacjami.
--- Koniec cytatu ---
Hahhahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahaha hahaahaha
xantinos:
--- Cytat: Soulscream w Luty 19, 2016, 14:39:13 ---Hahhahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahaha
--- Koniec cytatu ---
muszę przyznać że merytorycznie i głęboko zanalizowałeś temat jak zawsze :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej