Forum Gry > Inne gry

Star Conflict

<< < (30/96) > >>

xantinos:

--- Cytat: qlko1 w Luty 15, 2016, 16:47:46 ---Nie rozróżniasz podstawowych pojęć, ale idźmy w to:Rolnikiem nie jestem, a wykonanie słodu to jego działka. Słód to nic innego jak skiełkowane ziarno. Od zasiania do wysuszenia to będzie prawie cały rok.Nie podają, bo nie muszą, nie ma takiego wymogu prawnego.

http://tomaszkopyra.natemat.pl/83405,10-faktow-ktore-musisz-wiedziec-o-piwie-aby-nie-wyjsc-na-glupka
Głupek x2?
Zajmuję się browarnictwem od 6 lat.

--- Koniec cytatu ---
Pierwsze słyszę żeby słodowanie robił rolnik ale ja nie mam 6 letniej praktyki :)
Nie znam człowieka nie jest dla mnie autorytetem można go przeczytać, można go cytować, ale to nie jest ktoś komu uwierzę bezgranicznie na słowo.
Wymóg składu produktu dotyczy wszystkich produktów nie tylko piwa jeżeli w składzie nie ma napisane, że jest chmiel to go nie ma.
Żaden koncern piwny nie napisze ci, że truje konsumentów chyba nie jesteś naiwny, że o tym usłyszysz.
Sprawdź sobie wyniki kontroli z zeszłego roku ile koncernów dostało karę za nietrzymanie norm produkcyjnych.
Skoro jesteś fachowcem przyznaję Ci racje nie znam się i wypowiadam się jako konsument nie wytwórca, wiec skończmy ten offtop bezsensowny o piwie i skupmy się na aspektach Star Conflikt bo to o nim chyba temat ?
Ja kupuje tylko piwo, które ma napisane, że zawiera chmiel i nigdy nie mam bóli brzucha ani zgagi następnego dnia, za to te bez takiego napisu kończą się zgaga zawsze.

Qlko1:

--- Cytat: xantinos w Luty 15, 2016, 16:59:03 ---Pierwsze słyszę żeby słodowanie robił rolnik ale ja nie mam 6 letniej praktyki :)

--- Koniec cytatu ---
Zależnie od umowy z dostawcą. Nie odwracaj kota ogonem. Pytałeś ile robi się słód, nie mając bladego pojęcia o co pytasz. Ignorant jesteś, ale się wypowiadasz.