Eve Online > NoobGarten

Minmatar- statki, skille, etc

<< < (14/26) > >>

[VIDE] Herezja:
Matarzy są wszechstronni i fakt faktem wymagają sporo skilowania (o ile chcesz posługiwać się rakietami co nie jest wymagane). Jedyne nazwijmy to "utrudnienie" to ich (matarów) zamiłowanie do latania na shieldzie lub armorze.
Matarzy dysponują całkiem niezłym "kopem" przy zróżnicowanym doborze obrażeń.
Statki do pvp często fituje się na tzw omni tank ale i tak w czymś zwykle jednak pozostaje luka.
Capacitor stanowi dość spore wyzwanie w amarskich statkach ale z racji dużego bazowego przyrostu capacitora nie jest to aż tak wyczuwalne.
Amarzy tak jak i matarzy dysponują dobrymi bs-ami.
Co do standów to zdobywasz je dość szybko latając z kimś na lev 4 misje. Bhalgorn to raczej zabawka pvp i o ile wiem jest to chyba jeden z najdroższych statków subcapslowych. Dodać trzeba, że tak naprawde z bs-ów pirackich jedynie bhalgorn jest mało użyteczny w pve bo jego główną bronią to neuty, taki windykator ma silny kop na krótki dystans (blastery) i mocny wpływ web-ów. Dodajmy jeszcze, że jak już masz wyskilowane działa matarskie i bs-y na 4 możesz szybko wyskilować galante bs-a na np 4 i możesz latać bardzo silnym i szybkim bs-em o nazwie Machariel (lata z szybkością i jest zwrotny jak standardowy cruise) i mieli równie szybko ludzi jak npc-e (choć kadłub to jakieś 1b chyba obecnie --- zresztą jak i większości bs-ów pirackich).

Phobeus:
Z innej beczki: jeśli chcesz bawić się w pvp, to z czasem wytrenujesz lepiej lub gorzej subcapitale wszystkich ras. I to nie dlatego, żeby pochwalić sie kolegom z corpa, że latasz prawie wszystkim, ale dlatego że, mówiąc w dużym uproszczeniu, większość statków ma swoją unikatową zaletę (w konkretnej sytuacji sprawdza się lepiej od reszty).

Latanie capitalami to nie jest spacer z pieskiem. Piszę tak, ponieważ sam kadłub carriera lub drednota kosztuje ok. 1 bil, a każdy ślini się na myśl posiadania capitala na killboardzie. Jeśli nie chcesz wtopić takiego statku, zwłaszcza jeśli ciężko na niego harowałeś, to chcesz być pewien, że: a) masz większość lub wszystkie support skille na 5 lvl, b) masz duże doświadczenie w pvp.

Inaczej skończysz jak Guliwer w krainie liliputów, albo jeszcze gorzej. Na latanie capitalami potrzeba nie miesięcy, a lat.

Jeśli mogę coś poradzić, to póki co skilluj statki matarskie, które sprawdzą się dobrze zarówno w pvp jak i w pve. W hurricane na active armorze lub passive shield zrobisz misje lvl 3, w maelstromie z active shield tankiem lvl 4. Machariel jest bestią na lvl 4 - wymaga lekkiego doskillowania ze strony gallente, ale nim będziesz robił misje z palcem w d*** :) Niekoniecznie trzeba skillować rakiety do statków matarskich - znajdują one zastosowanie głównie w fitach pvp: Hurricane (2 wyrzutnie rakiet heavy assault zwiększają dodatkowo dps, chociaż do 1 vs 1 pvp osobiście preferuję 2 medium energy neutralizery) i w Typhoon (około 1000 dps, autocannony + torpedy), więc na początek definitywnie wystarczy trenować same projectile guns.

Trzeba będzie przy tym wytrenować support skille do tankowania shielda i armora, ale wierz mi - jeśli będziesz chciał grać pvp, to nie będą to skillpointy wydane na darmo. 4 lvl support skilli na sam początek stanowczo wystarczy.

Edit:

Dlaczego tak polecam matarów jako uniwersalną rasę do pvp i pve? W przypadku amarr "cap is your life" - jeśli wyssają ci capa do zera, to już praktycznie po statku. Podobnie jest w przypadku gallente, lecz nieco łatwiej, bo działka potrzebują mniej capa. Jeśli lubisz rakietki, to mogę polecić trening pod caldaryjskiego Drake'a. Zrobi z łatwością misje lvl 3, od biedy lvl 4, również rewelacyjny w pvp. Na necie dużo o nim poczytasz.

Edit 2:

I jeszcze co do wymagań SP: zwróć uwagę, że jeśli trening skilla na lvl 4 to kwestia kilkunastu godzin, to trening lvl 5 zajmuje kilka dni. Czyli sumarycznie lvl 5 skilla wymaga kilku-kilkunastoktornie (nie liczylem dokladnie) więcej czasu, niż pierwsze cztery poziomy razem wzięte. A że tylko część modułów tech2 wymaga danego skilla na lvl 5, to podniesienie wszystkiego na przyzwoity lvl 4 nie zajmuje aż tak dużo czasu :)

Jak to może wyglądać w praktyce? Dzisiaj widziałem postać na sprzedaż, która może latać każdym statkiem w grze: od fregat po tytany. Nie miała support skilli, więc nie strzeli z tego tytana lub fregaty, ale nim poleci. Miała tylko 15 mil SP (!), co jest równe ok. 9 miesiącom treningu. Wniosek? Nie trzeba mieć wielu SP, aby móc z czegoś korzystać. Ale im lepiej coś wytrenujesz, tym bardziej wzrosną Twoje możliwości.

[VIDE] Herezja:
Co do tego co pisal przedmówca nie sposób się nie zgodzić. Od siebie jedynie dodam, że nawet na statku który tankuje np armorem to te skile z dziedziny shield nie pójdą na marne w PVE bo o ileś tam zwiększą Twą przeżywalność.

damiantaps:
A który z tych buildów byście polecili na L3.

[Hurricane, Hurricane: Dark Fusion Terror (L3 Mission Runner)]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Explosive Hardener II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner II

Rapid Light Missile Launcher II
Rapid Light Missile Launcher II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II

Medium Auxiliary Nano Pump I
Medium Nanobot Accelerator I
Medium Projectile Collision Accelerator I


Hobgoblin II

czy

[Hurricane, PASSIVECANE]
Gyrostabilizer II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Power Diagnostic System II

Adaptive Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II

650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
650mm Artillery Cannon II
Upgraded 'Malkuth' Light Missile Launcher
Upgraded 'Malkuth' Light Missile Launcher

Large Core Defense Field Purger I
Large Core Defense Field Purger I
Large Core Defense Field Purger I

W pierwszym bym zmienił rakiety na te z 2, bo prądu nie starczy. Z jednej strony ten pierwszy jest armorowy i bardziej by mi pasował w przyszłości (bo chyba po wyskillowaniu hurri pójdę w Amarów jednak), natomiast ten drugi jest mniej problemowy (capacitor) i wtedy miałbym parę skilli już pod Maelstroma (art T2 na razie nie chcę robić, bo te słabsze od scoutów mają minimalnie mniejszy dmg). A gdyby zdjąć jednego Shield Relaya (czy lepiej nie?) i dać Gyro to dps by się wyrównał(no, prawie, bo w tym 2 nie ma riga do turretów). Ogólnie ten 2 wydaje się mniej problemowy pod L3, ale może się nie znam., dlatego proszę was o opinię.

I myślę co dalej (po wyskillowaniu hurri pod moduły i skille jakie wcześniej mówiliście). Czy Maela T2 (z artami T1) pod L4, czy lepiej iść w Apoca i nim dopiero L4 robić.

Dlaczego tak się upieram przy Amarach? Po 1, laserki są fajniejsze niż kule, a kule T2 i tak zadają tylko kin/explo. Po 2, owszem, potrzebują capacitora, ale z bliska pulsy są lepsze (bo AC to to nieszczęsne falloff), a i beamy jako snajperzy są lepsze (patrzyłem w EFT, zasięg jak arty, ale Apoc ma boosta do optimal, a i dmg trochę lepszy).

Tak, wiem, że w końcu i tak będę dodawał we wszystko, ale na razie wolę się specjalizować.

Żem się rozpisał, w zasadzie trochę bez sensu. Nieważne, głównie proszę o opinię na temat buildu Hurricane.


Phobeus:
Buildy całkiem niezłe, ale weź pod uwagę, że na lvl 3 twoja artyleria ma ok. 40 km skutecznego zasięgu, a część wrogów będzie szybko podlatywać, co uniemożliwi ich odstrzał. Rozważ coś w ten deseń:



Perma run armor rep, duży bufor. Podlatujesz, webujesz i niszczysz. Fitujesz 2x mission specific hardener, ammo również dopasowujesz do najsłabszych resistów przeciwników (EMP, Phased Plasma, Fusion). Prosty w obsłudze i dający spory zapas czasu gdyby coś poszło nie tak.

Ammo tech2 na misjach = money sink. Stosuj ją tylko do pvp lub na inkurzje, gdzie jest to opłacalne.

Projectile ammo również ma różne typy obrażeń. Na misjach stosuje się EMP, Phased Plasma i Fusion. Sprawdź sobie właściwości tych amunicji.

Lasery niestety zadają tylko 2 typy obrażeń: EM i thermic. Przez to wykonywanie niektórych misji (np. z angel cartel) będzie znacznie dłuższe.

Do lvl 4 zarówno mael jak i apoc będą dobrym wyborem. Obydwa statki na misjach lvl 4 są świetnymi snajperami. Jeśli chodzi o najlepsze statki do misji lvl 4, to w czołówce znajdują się Tengu i Machariel.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej