Eve Online > NoobGarten

Minmatar- statki, skille, etc

<< < (8/26) > >>

Gaunt:
Kwestia jest tylko jedna, jak wolisz robić te misje czy używając ac czy artylerii, jednak większość fitów takich małych statków opiera sie o artylerię
tu masz przykładowo rupture na misje dla ludzi o małych skillach.
niżej wkleiłem najlepszego hurka do misji lvl3

[Rupture, Rupture: Miszony dla młodego]
 Reactor Control Unit I
 Damage Control I
 Medium Armor Repairer I
 Basic Energized Explosive Membrane
 Energized Adaptive Nano Membrane I

 Cap Recharger I
 Cap Recharger I
 10MN Afterburner I

 650mm Artillery Cannon I
 650mm Artillery Cannon I
 650mm Artillery Cannon I
 650mm Artillery Cannon I
 Light Missile Launcher I
 Light Missile Launcher I

 Empty
 Empty
 Empty


 Hobgoblin I
 Warrior I

-----------------------

Hurricane na misje? Fit jest tylko jeden znany wszystkim, więc na chama przekleje z battleclinic.

[Hurricane, Hurricane: Dark Fusion Terror (L3 Mission Runner)]
 Gyrostabilizer II
 Gyrostabilizer II
 Medium Armor Repairer II
 Energized Adaptive Nano Membrane II
 Armor Kinetic Hardener II
 Armor Explosive Hardener II

 Cap Recharger II
 Cap Recharger II
 Cap Recharger II
 10MN Afterburner II

 Rapid Light Missile Launcher II
 Rapid Light Missile Launcher II
 650mm Artillery Cannon II
 650mm Artillery Cannon II
 650mm Artillery Cannon II
 650mm Artillery Cannon II
 650mm Artillery Cannon II
 650mm Artillery Cannon II

 Medium Auxiliary Nano Pump I
 Medium Nanobot Accelerator I
 Medium Projectile Collision Accelerator I


 Hobgoblin II



dąż do fitu hurricane bo zachacza o jedne z ważniejszych skilli :)
wiadomo, że zaraz ludzie będą wklejać milion fitów dla Ciebie, ja wkleiłem te co używałem na postaciach, ktore zaczynałem skillowac i nie miałem co nimi robić to robiłem misje :)
Używałem obu fitów i sprawdzały mi się dobrze, więc je generalnie polecam jeżeli chodzi o matarów

Ranshe:
Fity są spoko - tylko parę losowych uwag.

- Zawsze wkładasz maksymalną ilość działek/wyrzutni, jakie można włożyć na statek. Nie ma takiej opcji, że np. drake ma 7 slotów na wyrzutnie, a ty włożysz 6, bo ci nie starczy pg/cpu na ostatnie. Zrób tak, żeby starczyło - są do tego skille, są do tego moduły, są do tego implanty (opisane w poradnikowni przez Azbugę).

- Do powyższego przydaje się EFT z zaimportowaną z api (i regularnie uaktualnianą) własną postacią. Wtedy widzisz dokładnie, czego ci brakuje, możesz też zobaczyć różnicę przy różnych poziomach różnych skilli (prawoklik na module i na pustej przestrzeni w okienku fitu).

- co do zostawiania statków - na początku warto sobie zostawiać, żeby nie zostać bez niczego w razie wpadki ;)

damiantaps:
Dzięki za buildy i jeszcze jedno pytanie. A passive shield tank jak się sprawdza? No i te T2 arty troche skilli wymagają, a Scouty są chyba identyczne. Póki co arty spec planuje dawać dopiero przy BSie chyba, że to zły wybór.

GlassCutter:
Scouty są przede wszystkim... Dramatycznie drogie... Naprawdę nie jestem w stanie zrozumieć co kieruje ludzmi gdy wkładają wyrzutnie/działa meta 4...

Doom:
Na raciarce? Jak ktoś ogarnia to nie traci tego tak czesto jak pvp shipów, a jednak szybciej może tego użyć niz t2 sprzętu (skill na samo t2 + dodatkowe poziome skili od fitowania żeby to zmieścić)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej