Eve Online > NoobGarten

Minmatar- statki, skille, etc

(1/26) > >>

damiantaps:
Witam. Zamierzam sobie pograć Matarami, ale jestem totalnie zielony. Do UA dojde pewnie za parę dni jak porobię tutoriale, ale chciałbym już wiedzieć jak zacząć. Początkowo chyba skupię się na PvE/misjach (w tej grze to to samo nie?), ale w przyszłości chcę spróbować PvP. Myślę o tych działkach na krótki dystans skoro będę szybki.

Proszę o porady jakie statki kupować i jak zacząć dodawać skille? Czy by jak najszybciej można było wsiadać na nowe statki (ofc jak będzie kasa) czy jakoś inaczej zacząć?

Dzięki za pomoc.

Doom:
Z fregat najlepszą do prawie wszystkiego jest rifter. Opcji fitowania wiele. Jedyna sytuacja w której coś jest od niego lepsze to probe jak trzeba coś skanować. Uzbrojenie go w karabiny to fajny pomysł. Mając rifterka nawet z noob skilowym fitem (pod warunkiem że sensownym) możesz uczyć się i pvp i pve. Potem... w sumie jak obczaisz riftera to juz dawno bedziesz po tutorialach więc będziesz w UA, a tam dostaniesz rady który statek pod co. Ze skili jakie Ci sie na początku przydadzą to warto podciągnąć nieco skille z grupy gunnery, zrobić podstawy z enginering i elektronics. Potem trochę na tank / nawigację

SokoleOko:

--- Cytat: damiantaps w Kwiecień 02, 2012, 20:05:34 ---Zamierzam sobie pograć Matarami, ale jestem totalnie zielony.

--- Koniec cytatu ---

Nie nastawiaj się na grę jedną rasą. Podstawa to latanie wszystkim, spokojnie do zrobienia w ciągu dwóch lat. Eve to gra dla cierpliwych.

Niemniej, Rifter jest najlepszą frytką T1 i dobrym statkiem dla początkującego.

damiantaps:
Wielkie dzięki. Czy te skille pod PvE http://wiki.eveuniversity.org/Minmatar_Basic_Ship_and_Skill_Guide dla Riftera będą ok czy coś radzicie jeszcze?

Przy okazji. Jak mówiłem, myśle nad misjami i PvP w przyszłości, czyli koncentruję się na willpowerze i percepcji, na dodatek słyszałem, żeby charyzmę trzymać jak najniżej, a co z resztą statów?

[VIDE] Herezja: