Forum Gry > Inne gry

Diablo 3

<< < (7/23) > >>

Jonas:

--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- postacie są zwyczajnie brzydkie, połowa potworów jakie spotkałem była ładniejsza

--- Koniec cytatu ---
Kwestia gustu... i rozdzielczości. ;)


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- mimo tego że upewniłem się że wyłączyłem cyferki to wciąż dość czesto jakieś po ekranie latały

--- Koniec cytatu ---
Ja nawet nie wiem gdzie się wyłącza, a przynajmniej nie szukałem, a ani w becie, ani w pełnej teraz żadne cyferki mi nigdzie nie latają. Macie jakieś zbugowane wersje.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- rozwój bohatera - jaki kur** rozwój? Przez 10 leveli jakie nabilem do momentu ubicia Leorika miałem 0 slownie zero wybórów odnośnie umiejętności charakterystyk itp

--- Koniec cytatu ---
No to była kontrowersyjna zmiana, ale w praktyce czy rozwijałeś kiedyś barbarzyńcę w kierunku wysokiej inteligencji, albo maga na super siłacza? Postaci opierają się na archetypach ściśle określonych i są do nich przypisane konkretne statystyki z których najlepiej korzystają. Diablo to nie Elder Scrolls, jak sobie nie kliknę +1 przy skillu co level to mi źle nie będzie. A w zakresie skilli i runów już do 10 lvl masz co najmniej kilka możliwych kombinacji, a później jest ich coraz więcej. Build postaci opiera się tutaj na ustawieniach kombinacji skilli pozwalających na różne efektywne kombosy.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- kilka drażniących mnie elementów interfejsu (tu uczciwie przyznam ze to kwestia gustu, o ile wiem dla kogoś z doświadczeniem w wow podejrzewam bedzie plus)

--- Koniec cytatu ---
No faktycznie interfejs jest diablo rozbudowany, żeby można było na coś narzekać. Z ciekawości, co tu jest takiego WoWo podobnego, że Cie od razu drażni. Sporo spędziłem przy obu produkcjach i jakoś nie widzę wielkich podobieństw.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- sterowanie - a konkretnie tryb zmiany umiejętności przypisanej do klawisz... gdzie są stare dobre Fx?

--- Koniec cytatu ---
Właśnie o to chodzi, żebyś nie mógł zmieniać buildu w locie, bo wtedy to jest easy mode. Masz tak skonstruować postać i jej skille, aby sobie w walce poradziła, a nie zmieniać setup w trakcie zależnie od sytuacji.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- cała masa z dupy achiwmentów - za "super" nagrodami w postaci dodatków do sztandaru...

--- Koniec cytatu ---
Oj faktycznie archievementy to jest element strasznie psujący rozgrywkę. Nie wiem jak to mogło betę przejść. /sarkazm mode off A mnie jest miło jak mi wyskakuje "Niszczyciel nagrobków" ;)


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ----brat w którymś momencie rozgrywki uruchomił generator laga marki uTorrent i serwer blizarda powiedział mi "do widzenia"

--- Koniec cytatu ---
No tu się niestety muszę zgodzić. Single player z koniecznym stałym połączeniem i możliwością laga to nie jest coś co tygrysku lubią najbardziej.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ----/+ w stosunku do DII graficznie różni się niestety bardzo mało, ale przynajmniej wymaganiami nie wybija dziury w suficie

--- Koniec cytatu ---
Ponownie kwestia gustu, jak dla mnie graficzna jest całkiem spoko. Jakbym chciał fotorealistyczne pejzarze to bym sobie innej produkcji poszukał.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- dla mnie minus z tego co wiem ostatnio standard - opóźnienia w skilach itp - zdecydowanie wolę opcję gdzie można uskutecznić spam czymś o efekcie ostrzału artyleryjskiego tak długo jak jest paliwo na to, a nie raz na x czasu a potem stuj jak pizda i daj się okladać aby przełączyć umiejętność przypisaną do klawisza i z niej palnąć
- to samo z apteczkami + dodatkowo w ich wypadku blokada uzycia lepszych w zalezności od levelu

--- Koniec cytatu ---
Na tym polega trudność gry, że nie ma easy mode. Trzeba parę minut pomyśleć i potestować, który build będzie lepszy na daną okazję. To nie WoW z "equipment switch" jednym guzikiem.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19 ---- check pointy....

--- Koniec cytatu ---
Tu też się muszę zgodzić. Ale to niestety wynik tego, że zrobili singla online. Choć bardziej boli automatyczne wylogowywanie po dłuższej bezczynności. Więc dłuższa pauza  przed zdobyciem checkpointa jest trudna do zorganizowania.

Doom:

--- Cytuj ---Kwestia gustu... i rozdzielczości.
--- Koniec cytatu ---
1680x1050 na 17" matrycy lapka, kolumna z detalami -> wszystko max

--- Cytuj ---Ja nawet nie wiem gdzie się wyłącza, a przynajmniej nie szukałem, a ani w becie, ani w pełnej teraz żadne cyferki mi nigdzie nie latają. Macie jakieś zbugowane wersje.
--- Koniec cytatu ---
Podobno te niewyłączalne cyferki to kryty i specjalne ataki. Grałem barbarzyńcą i patrząc na czestotliwość to on sporo generuje krytów

--- Cytuj ---No to była kontrowersyjna zmiana, ale w praktyce czy rozwijałeś kiedyś barbarzyńcę w kierunku wysokiej inteligencji, albo maga na super siłacza?
--- Koniec cytatu ---
TAK

--- Cytuj ---Postaci opierają się na archetypach ściśle określonych i są do nich przypisane konkretne statystyki z których najlepiej korzystają. Diablo to nie Elder Scrolls, jak sobie nie kliknę +1 przy skillu co level to mi źle nie będzie. A w zakresie skilli i runów już do 10 lvl masz co najmniej kilka możliwych kombinacji, a później jest ich coraz więcej. Build postaci opiera się tutaj na ustawieniach kombinacji skilli pozwalających na różne efektywne kombosy.
--- Koniec cytatu ---
Statystyki to jedno, ale skile (tak btw to do 10 levelu odblokowało mi sie po jednej runie, na części skilli) i nie mozność specjaizacji w którymś tylko dostanie co jakis czas nowego do wyboru to jest dno. W DII mogłem bardzo skutecznie mordować będąc na 20 lvl. a mając rozwinięty keden skil za to na poziomie 15 + pare innych po 1 może 2, tutaj absolutnie nie mam wyboru, jedyne co decyduję to tylko jakie skile bedę miał w danym momencie pod którym przyciskiem mysz. Gówno kurwa nie elastyczność. To jest tak jak w Eve zablokowali by możliwość zmiany amunicji w uzbrojeniu do miejsc gdzie ogólnie się refitujesz...

--- Cytuj ---No faktycznie interfejs jest diablo rozbudowany, żeby można było na coś narzekać. Z ciekawości, co tu jest takiego WoWo podobnego, że Cie od razu drażni. Sporo spędziłem przy obu produkcjach i jakoś nie widzę wielkich podobieństw.
--- Koniec cytatu ---
Nachalnie migające ikonki, ekwipunku, pasek tekstowy, cukierkowe znaczniki na minimapie, no i jednak bardziej mi się podobało jak lpm akcję miałem obok jednej kuli, a ppm akcję miałem obok drugiej :P

--- Cytuj ---Właśnie o to chodzi, żebyś nie mógł zmieniać buildu w locie, bo wtedy to jest easy mode. Masz tak skonstruować postać i jej skille, aby sobie w walce poradziła, a nie zmieniać setup w trakcie zależnie od sytuacji.
--- Koniec cytatu ---
To sie kuźwa nazywa biegłość w walce, z której w DIII postacie zostały wykastrowane. Jak jesteś kurwa szermieżem to żeby przejść z jednego stylu na drugi nie musisz zerwać kontaktu z przeciwnikiem a potem minutę zmienić  chwyt miecza i ustawienie ciała

--- Cytuj ---Oj faktycznie archievementy to jest element strasznie psujący rozgrywkę. Nie wiem jak to mogło betę przejść. /sarkazm mode off A mnie jest miło jak mi wyskakuje "Niszczyciel nagrobków"
--- Koniec cytatu ---
Zwłaszcza jak Ci to gówno wysakuje na środek ekranu w trakcie ciężkiego rozpierdolu i przypadkowo klikniesz wywołując okno achwimentów które zakryje cały plac boju - mało mnie szlag nie trafił jak w jakiejs walce tak się stało, udało mi się odskoczyć na oparach...

--- Cytuj ---Na tym polega trudność gry, że nie ma easy mode. Trzeba parę minut pomyśleć i potestować, który build będzie lepszy na daną okazję. To nie WoW z "equipment switch" jednym guzikiem.
--- Koniec cytatu ---
To nie wow, to jest diablo i ja chce spowrotem pulę programowalnych skili z których mogę w gorącej walce wybrać ten którego w danej sytuacji potrzebuję najbardziej


Generalnie grę wyceniam na max 100 złotych. Zejdą z ceną do tej poprzeczki to sie zastanowię nad zakupem. Jeśli pojawi się ona u mnie wcześniej to tylko dlatego że ktoś mi ją sprezentuje, lub przypadkiem wygram w jakimś konkursie

Jonas:

--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---1680x1050 na 17" matrycy lapka, kolumna z detalami -> wszystko max

--- Koniec cytatu ---
Widać za mało. ;)


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---Podobno te niewyłączalne cyferki to kryty i specjalne ataki. Grałem barbarzyńcą i patrząc na czestotliwość to on sporo generuje krytów

--- Koniec cytatu ---
Hmm... widać mój barbardzyńca nie robi krytów, bo ja nie mam żadnych cyferek. ;P


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---TAK

--- Koniec cytatu ---
Widać przeciw takim dziwakom jak ty wprowadzili tą zmianę. ;)


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---Statystyki to jedno, ale skile (tak btw to do 10 levelu odblokowało mi sie po jednej runie, na części skilli) i nie mozność specjaizacji w którymś tylko dostanie co jakis czas nowego do wyboru to jest dno. W DII mogłem bardzo skutecznie mordować będąc na 20 lvl. a mając rozwinięty keden skil za to na poziomie 15 + pare innych po 1 może 2, tutaj absolutnie nie mam wyboru, jedyne co decyduję to tylko jakie skile bedę miał w danym momencie pod którym przyciskiem mysz. Gówno kurwa nie elastyczność. To jest tak jak w Eve zablokowali by możliwość zmiany amunicji w uzbrojeniu do miejsc gdzie ogólnie się refitujesz...

--- Koniec cytatu ---
Liczka skilli + runy rośnie ci z każdym poziomem. I z tego trzeba poskładać postać, która odpowiada twojemu stylowi gry i efektywności na polu walki. Masz dwa skille główne pod LMB i RMB i 4 poboczne pod 1-4. Liczb kombinacji, dodając do tego runy jest baaaardzo duża. A że nie da się w walce przestawić, cóż taka mechanika. Idąc za Twoim porównaniem do EVE (które, ze względu na porównywane gry, jest zasadniczo failem), to raczej tak jakbyś chciał zmienić AC na arty w trakcie naparzania we wroga, bo lepiej by się aktualnie sprawdziły.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---Nachalnie migające ikonki, ekwipunku, pasek tekstowy, cukierkowe znaczniki na minimapie, no i jednak bardziej mi się podobało jak lpm akcję miałem obok jednej kuli, a ppm akcję miałem obok drugiej :P

--- Koniec cytatu ---
Kwestia gustu. Nic mi nachalnie nie mruga, pola życia i "many" są czytelne, na resztę paska nawet nie zwracam uwagi (bo po co). Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---To sie kuźwa nazywa biegłość w walce, z której w DIII postacie zostały wykastrowane. Jak jesteś kurwa szermieżem to żeby przejść z jednego stylu na drugi nie musisz zerwać kontaktu z przeciwnikiem a potem minutę zmienić  chwyt miecza i ustawienie ciała

--- Koniec cytatu ---
Tobie nie brakuje biegłości w walce, ale pełnej uniwersalności postaci. W EVE też się nie da zafitować jednocześnie shipa (pomijając lolfity) na longa na short z tankiem na armorze i shieldzie. I jakoś nikt nie narzeka. W Diablo też musisz stworzyć przemyślany "fit".


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---Zwłaszcza jak Ci to gówno wysakuje na środek ekranu w trakcie ciężkiego rozpierdolu i przypadkowo klikniesz wywołując okno achwimentów które zakryje cały plac boju - mało mnie szlag nie trafił jak w jakiejs walce tak się stało, udało mi się odskoczyć na oparach...

--- Koniec cytatu ---
Spędziłem przy becie kilkadziesiąt godzin. Archievementów miałem w piz** i trochę. Ani razu nie zdarzyło mi się w niego kliknąć w czasie walki.


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---To nie wow, to jest diablo i ja chce spowrotem pulę programowalnych skili z których mogę w gorącej walce wybrać ten którego w danej sytuacji potrzebuję najbardziej

--- Koniec cytatu ---
Wróć do DII. Tam to wszystko było. Grafika też ta sama, jak twierdzisz. Nie będziesz się musiał irytować. ;)


--- Cytat: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10 ---Generalnie grę wyceniam na max 100 złotych. Zejdą z ceną do tej poprzeczki to sie zastanowię nad zakupem. Jeśli pojawi się ona u mnie wcześniej to tylko dlatego że ktoś mi ją sprezentuje, lub przypadkiem wygram w jakimś konkursie

--- Koniec cytatu ---
To dobrze. Jednego wiecznie niezadowolonego malkontenta na battlenecie mniej. ;)

A tak na marginesie. Ocenianie gry po spędzeniu przy niej 1-2h i przejściu paru % całości jest trochę niepoważne.

Doom:

--- Cytuj ---Widać za mało.
--- Koniec cytatu ---
Waść jak rozumiem w roli monitora używasz powierzchni lodowiska do hokeja za pośrednictwem rzutnika?

--- Cytuj ---Widać przeciw takim dziwakom jak ty wprowadzili tą zmianę.
--- Koniec cytatu ---
To były SKUTECZNE bulidy :P
Na cwanym barbarzyńcy mogłem nie martwić się o to żeby któryś majcher mial natywnie albo z czachy mana drainy coby manna przy machaniu sie nie konczyła za szybko, na nieco podpakowanej wiedźmi dzieki sile miałem twardą dupę dzieki płycie i walnięcie w sytuacjach w których magia zawodziłą :P

--- Cytuj ---Idąc za Twoim porównaniem do EVE (które, ze względu na porównywane gry, jest zasadniczo failem), to raczej tak jakbyś chciał zmienić AC na arty w trakcie naparzania we wroga, bo lepiej by się aktualnie sprawdziły.
--- Koniec cytatu ---
No wlaśnie problem jest taki ze to są rózne gry, ale sensowność obu rozwiązań jest dla mnie taka sam (czytaj "popierdoliłe debila który to wymyśli?")
Skille masz płaskie, dostajesz raz na jakis czas nowy skill, raz na jakiś czas rune do któregoś z tych które masz. WOW. OGROM możliwości, pod warunkiem że masz postać na 60 lvl i wszystko odblokowane. Jak nie chcieli dawać levelowości skilli to mogli chociaż dać wybur czy punkt rozwoju dla jednej z sześciu grup skili przeznaczę na nwy skill który dzieki levelowi mam odblokowany czy na dodatkową runę dla tego zniższych poziomów.

--- Cytuj ---Kwestia gustu. Nic mi nachalnie nie mruga, pola życia i "many" są czytelne, na resztę paska nawet nie zwracam uwagi (bo po co). Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.
--- Koniec cytatu ---
Jak chyba zaznaczałem kwestia gustu. A u kowala bieresz klikasz na kowadlo, kursor się zmienia i mozesz po kolei klikać to co chcesz przetopić, tak jak przy sprzedawaniu.

--- Cytuj ---Tobie nie brakuje biegłości w walce, ale pełnej uniwersalności postaci.
--- Koniec cytatu ---
Pelna uniwersalność by była jakby barbażyńca mógł wziać w łapy kostór maga i zacząć sypać zaklętymi w nim firebalami jak z CKM. Ja chcę elastyczności. Tak się skłąda że kiedyś trochę machałem mieczem i wiem że przejście z jednego stylu w drugi to nie jest czas liczony w minutach ale sekundach i aby to zrobić nie trzeba przerywać walki, chyba ze mówimy o tak radykalnej zmianie jak zmiana uzbrojenia i towarzyszacemu mu opancerzeniu. Weźmy za przykład Wiedzmina. W obu częsciach aby zmienić styl walki nie trzeba było wywoływac menu, owszem można to było zrobić ale była też opcja skrótu klawiszowego. Zmiana stylu nie następowała insta ale można to bylo zrobić bez przesówania kursora z polo walki na menu. Tutaj brak klawisz scrolującego skille przypisane pod konkretny klawisz (dobrze chociaż że można przełączyć która grupa ma być pod którym z 6 klawiszy) jest sztucznym i z dupy wziętym rozwiązaniem. Wymusza bardzo sztywny styl gry i za kazdym razem jak wymagana jest jego zmiana trzeba najpierw wiać i się refitować

--- Cytuj ---W EVE też się nie da zafitować jednocześnie shipa (pomijając lolfity) na longa na short
--- Koniec cytatu ---
Ekhem.. rakiety ;D

--- Cytuj ---Spędziłem przy becie kilkadziesiąt godzin. Archievementów miałem w piz** i trochę. Ani razu nie zdarzyło mi się w niego kliknąć w czasie walki.
--- Koniec cytatu ---
No patrz a mi się to udało już przy drugim achiwmencie. Jak się powtórzyło to wkurzony spędziłęm godzinę patrząc na achiwmenty i sprawdzając czy przypadkiem w najbliższej walce nie bedzie ryzyko że wyskoczy kolejny...

--- Cytuj ---A tak na marginesie. Ocenianie gry po spędzeniu przy niej 1-2h i przejściu paru % całości jest trochę niepoważne.
--- Koniec cytatu ---
Przepraszam co? Co się dalej niby zmienia że któryś z moich zarzutów staje się nieaktualny?  Grafika? zmieni się pejzarz to może grafika stanie się ciekawsza. Sterowanie się zmieni? po 20 lvl jednak dostanę programowani skili pod f1, f2 itp?
Dalej dowiem się tylko co jest dalej w fabule miecz zajebistości +6, +2 do gwałtu wymienię na taki +12, +20 do gwałtu, założę cięższy pancerz.
Tak naprawdę to co mnie skłani do rozważenia zakupu jeśli jednak to stanieje to bedzie chcęć poznania fabuły osobiście i może możliwość poznęcania się nad kucykami :P ale to za mało zeby wywalił teraz prawie 200 zeta

--- Cytuj ---To dobrze. Jednego wiecznie niezadowolonego malkontenta na battlenecie mniej.
--- Koniec cytatu ---
Ja nie narzekam, ja konstruktywnie krytykuję
a jak twierdzisz inaczej to zaraz dostaniesz tydzień urlopu od forum na przemyslenie stanowiska :P

Pol Kent:

--- Cytat: Jonas DaVerde w Maj 18, 2012, 10:37:23 ---Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.

--- Koniec cytatu ---

Doom Ci już na szczęście odpowiedział. Swoją drogą taki zawodowiec, XX godzin na Becie i na finalu i nie wpadł na to. Fail  :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej