Eve Online > Background
Garmonation 9
VonBeerpuszken:
Zaraz cziter... wykorzystuje mechanike gry i to wszystko. Jakby to było czitowanie, to wszelkie webowanie frachtów na bramach w celu przyspieszenia warpa też trzeba by tak traktować.
Ma łeb, ma zaplecze i sie dobrze bawi, zarzuty że ma kasę sa słabe... jak ma to lata statkami za biliony z drutami za następne biliony. Jakbym miał takie biliony tez bym latał statkami za biliony :P
Jedynie razi mnie kreowanie sie na solo pvpera... z zapleczem boostera/ów to takie solo jak balet w moim wykonaniu :P
@Kira
Według Ciebie, pilot który dobrze dobiera przeciwnika (czyt. takiego którego można pokonać) jest słabym pilotem? Prawdziwy pefauper to taki który rzuca sie na wszystko co sie rusza nie ważne czy ma choćby nikłe szanse?
Casa Rankor:
Dobor i ustawienie przeciwnika to podstawa do jakiegokolwiek pvp, rzucanie sie na wszystko co sie widzi to czysta glupota.
@evenews brzmi rzeczywiscie jak exploit
Lt Rook:
To nie jest exploit, ta mechanika istnieje w grze tak długo jak długo są w grze weby. Od zawsze wiadomo że webowanie na stacji daje przeciwny efekt od webowania na bramach, ze względu na kickout speed.
Venzon 2003:
--- Cytat: Lt Rook w Marzec 20, 2012, 11:18:55 ---To nie jest exploit, ta mechanika istnieje w grze tak długo jak długo są w grze weby. Od zawsze wiadomo że webowanie na stacji daje przeciwny efekt od webowania na bramach, ze względu na kickout speed.
--- Koniec cytatu ---
tutaj bardziej chodzi o sytuacje, ze nie mozesz przerwac procedury warpa gdy jestes w stanie "bumpa" czyli masz predkosc wieksza niz maksymalna predkosc statku
pytanie czy tu jest exploit...
Lt Rook:
Będę się upierał że to nie jest exploit.
Po pierwsze: BO CCP TAK NIE POWIEDZIAŁO, jeśli to ogłosi dopiero wtedy będzie to exploit.
Po drugie: To jest dokładnie ten sam efekt co "drift" statku przy zbieraniu się do warpa z prędkości dużo większej niż prędkość 70% nominalnej i dokładnie ten sam efekt "opóźnionego warpa" masz na lekkich statkach używających 100mn ab na lekkim stateczku, rośnie prędkość, masa nie, przez to współczynnik inercji robi się bardzo malutki.
W przypadku bardzo ciężkich statków + kickout speed, dupny współczynnik inercji i masę masz już na starcie.
Web w tym przypadku wydłuża okrutnie czas ponieważ ten cholernie ciężki statek MUSI zwolnić nie do prędkości 70% nomimalnej, a do prędkości 70% po zastosowaniu efektów weba, kapisz?!
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej