Eve Online > Inferno

Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.

<< < (35/63) > >>

Dux:

--- Cytat: Jonas DaVerde w Marzec 29, 2012, 12:35:20 ---Inferno będzie wydane w dwóch etapach. Pierwszy 24 kwietnia ma być wprowadzeniem do dodatku (jego zakres nie jest znany) a 22 maja główna część.

--- Koniec cytatu ---

Mam nadzieję, że już w tym "prologu" nie zaimplementują zmian w skilach ze spaceship command. Bo z BCkami wyrobię, ale z deskami będzie problem :P

Mamut:

--- Cytat: Dux w Marzec 29, 2012, 13:01:45 ---Mam nadzieję, że już w tym "prologu" nie zaimplementują zmian w skilach ze spaceship command. Bo z BCkami wyrobię, ale z deskami będzie problem :P

--- Koniec cytatu ---

Z tego co pamiętam (moge się mylić, bo byłem w podobnym stanie jak uczestnicy ) - to w prologu ma tego nie być .
najpierw maja zbalansować frytki ,cruzy , a dopiero pozniej się będą brać za skille .

Ranshe:

--- Cytat: Jonas DaVerde w Marzec 29, 2012, 12:35:20 ---A powiedzmy sobie szczerze jak większy allians będzie chciał zdobyć teren FW (co ma się po patchu opłacać także finansowo) to wrzuci 100 SC i temat będzie zamknięty.
--- Koniec cytatu ---

Tylko że takie same obawy ludzie mieli przy wprowadzaniu możliwości dołączania aliansów do FW, i co się okazało? Że wszystkie te nullsecowe alianse mają FW głęboko w pompie. Nawet jak będzie się opłacać finansowo trochę bardziej, to nadal nie jest drukarnia isków typu moony technetium. FW opłaca się bardziej pojedynczym jednostkom, niż całemu aliansowi, zupełnie odwrotnie niż null.

Oprócz PL, które co jakiś czas wraca do Amamake. ;)


--- Cytuj ---Chyba że, o czym marzę od dłuższego czasu, supercapsle dostaną jakieś poważne ograniczenia w low-secu, aby ich efektywność była kontrowalna konwencjonalną flotą.

--- Koniec cytatu ---

http://www.youtube.com/watch?v=2U0dTlU-QUg ;)

Jonas:
Wiesz, ale przedstawiona mechanika (choć przedstawiona w dość ogólnych zarysach) jest blobogenna, chyba temu nie zaprzeczysz. A chcesz żeby nasze aktualne zabawy w low przerodziły się w "spierdalać, 300 WTków leci"? Chyba właśnie dla uniknięcia czegoś takiego zmieniliśmy miejsce zamieszkania z nulla.
Poza tym wydaje mi się, że opierając się na obecnej mechanice FW i usprawniając ją, dodając bonusy za przejęcie systemu, przenosząc zysk LPkowy z misji na pvp (bo teraz to jest kpina ile się dostaje za zabicie WTka) mogliby ten system ożywić i nadać mu sens. I to wszystko bez odwracania low-seca do góry nogami i mocnego potrząsania.

Ranshe:

--- Cytat: Jonas DaVerde w Marzec 29, 2012, 13:44:04 ---Wiesz, ale przedstawiona mechanika (choć przedstawiona w dość ogólnych zarysach) jest blobogenna, chyba temu nie zaprzeczysz. A chcesz żeby nasze aktualne zabawy w low przerodziły się w "spierdalać, 300 WTków leci"? Chyba właśnie dla uniknięcia czegoś takiego zmieniliśmy miejsce zamieszkania z nulla.
--- Koniec cytatu ---

No tak, tylko nie bierzesz jednego pod uwagę - a skąd nagle Minmatarzy wezmą 300 osób we flocie? Już teraz bitki o bunkry potrafią być dość blobogenne - przynajmniej jak na lowsek, gdzie setka-dwie łącznie w systemie to będzie już duży blob.

To nie null, więc i skala mniejsza.


--- Cytuj ---Poza tym wydaje mi się, że opierając się na obecnej mechanice FW i usprawniając ją, dodając bonusy za przejęcie systemu, przenosząc zysk LPkowy z misji na pvp (bo teraz to jest kpina ile się dostaje za zabicie WTka) mogliby ten system ożywić i nadać mu sens. I to wszystko bez odwracania low-seca do góry nogami i mocnego potrząsania.

--- Koniec cytatu ---

Ale przecież to, co zaprezentowało CCP, to jest dokładnie to co tu napisałeś.

Oparte na obecnej mechanice FW? Jak najbardziej - dalej chodzi o przejmowanie plexów w systemie, dalej strzelasz do bunkra na koniec - tak samo jak teraz.

Dodając bonusy za przejęcie systemu? No jak nie jak tak, system upgrade'ów przecież zaprezentowali.

Przenosząc zysk LPkowy z misji na pvp? No przecież o tym była tak z 1/4 prezentacji, że mają kille być warte więcej, a i plexy też.

Gdzie tu odwracanie do góry nogami? Że bunkier będzie miał RF timer? To niech sobie ma. Jakkolwiek RF timery by nie były do dupy, to lepszego rozwiązania CCP nie zna - a mogę się założyć, że po tylu latach sov warów, strzelania do posów itp, coś lepszego by się znalazło gdyby było.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej