Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

Jak to jest i było w C0ven (było: [VIDE] Virtual Democracy - rekrutuje!!!!)

<< < (7/61) > >>

PAwulonek:
nie ta liga tu doslownie wczoraj po roamie brakowalo chetnych na zrobienie fast plexa 10/10 oczywiscie plex wyskanowany przypadkowo  ;D a pozniej wiadomo jaka gadka jest nie mam isk :'(

Isengrim:

--- Cytat: Mona X w Luty 07, 2012, 14:49:10 ---Ja jeszcze nie mam, ale nie musi być tytan i niekoniecznie LFNu, dobrze też zbierają ludzi carriery w wormholu. :D

--- Koniec cytatu ---

A tak bez trolla, to oczywiscie masz racje, ale problem ze starzeniem sie community wydaje mi sie inny. Ja siebie uwazam za gracza nowego (gram od niecalych 2 lat, wczoraj stuknelo mi 40 milionow SP), ale na tyle starego wiekiem, ze po prostu nie mam czasu na gre z powodu pracy, rodziny, itp. I zaden Jabber mnie nie sciagnie na flote, jesli siedze w biurze czekajac na telefon od klienta z Kanady. Albo ide gdzies tam z zona. I z tego co slysze, podobne problemy ma wiekszosc ludzi z c0venu. Tak mozna sobie pograc siedzac na jakiejs wlotowce z low do null, Syndicate czy Great Wildlands. Zbieramy sie, uderzamy, wycofujemy, roam trwa nie dluzej niz pol godziny do pierwszej bitki.

Ale jak sobie radzic z tego typu problemem w aliansie trzymajacym sova i zyjacym w nullsecu oddalonym o 40j od najblizszego hi to szczerze mowiac nie wiem. W sytuacji, kiedy jest malo aktywnych graczy, problem sie poteguje, bo wystarczy ze zabraknie 3-4, i juz caly roam sie wali.

Xeovar:
Paradoksalnie, zapowiadanie opów działa, ostatnie kilka zapowiedzianych romanów nie narzekało na frekwencję. Ale tutaj to już kuleje nam dostępność FC - między innymi z powodów które podał Isengrim.

Ja np. bardzo często mogę się lognąć na 5-15 min semi-afk (kliknąć standa, zrobić bridge, wydać capsy na opa etc), czasem nawet jak jest akcja od razu to mogę polecieć na 15 min ale dłużej po prostu nie mogę bo RL. A czasem z bólem serca muszę olać tego pinga :(