Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
Jak to jest i było w C0ven (było: [VIDE] Virtual Democracy - rekrutuje!!!!)
Ranshe:
A mapa to przypadkiem nie podaje informacji o pół godziny opóźnionych? Skaner i proby nie są też w tym momencie idealne, bo powiedzą ci że coś jest, nie powiedzą kto to - żeby to sprawdzić i tak musisz przez każdy system przelecieć i obejrzeć ich na własne oczy i najlepiej też zadokować w każdej stacji, żeby nie okazało się, że reszta wrogiego gangu czeka tam właśnie.
Owszem zyskujesz element zaskoczenia, ale kosztem większej ilości czasu poświęconego przez scouta.
kamel:
Podaje opóźnione , dlatego koncepcja reconów miała by sens , wysyłasz jednego szuka, skanuje robi recon tzw.... a propo często informacja kto to sprawia, że jest eee z nimi nie walczymy bo dostaniemy wpier... więc ogólnie biorąc pod uwagę sytuację jaka jest teraz a jaka mogła by być to moja wymyślona wydaje sie o wiele ciekawsza... tak jak bysmy teraz mieli więcej bitek niż gdyby było tak jak proponuje.... a propo czasu teraz tez często zdarza się, że flota stoi na tytanie czy gdzieś tam po kilka godzin a scouci latają więc nie rozumiem o co chodzi. A zawsze można scouta wysyłać 4-5j przed flotą która też jest w ruchu... a, że poczeka 10 minut na bramie gdzieś tam o rety jak bym nigdy tak nie czekał na roamie aż scout coś znajdzie. Jakieś inne argumenty ?
Xeovar:
Ja bym połączył usunięcie lokala ze zmianami w skanowaniu i mechanice detekcji statków.
Zamiast spamowania skanera kierunkowego, każdy statek powinien mieć zasięg wykrywania innych, zależny od siły sensorów i scan resa targetu, i statki powinny po prostu pojawiać się na skanie w momencie jak zostaną wykryte.
Można by pomyśleć o rozróżnieniu skanowania pasywnego od aktywnego, gdzie aktywne dawałoby większy zasięg i siłę sensorów, ale za to byłoby "widoczne" z daleka. Oczywiście namierzanie z dokładnością pozwalającą na warpa nadal wymagałoby probowania.
Wtedy faktycznie można by się bawić w usuwanie lokala i faktycznie umiejetność ogarniania tego co się dzieje w systemie i rozstawiania scoutów/skanerów byłaby na wagę złota.
Ranshe:
--- Cytat: Kamel w Luty 11, 2012, 13:01:38 ---A zawsze można scouta wysyłać 4-5j przed flotą która też jest w ruchu... a, że poczeka 10 minut na bramie gdzieś tam o rety jak bym nigdy tak nie czekał na roamie aż scout coś znajdzie. Jakieś inne argumenty ?
--- Koniec cytatu ---
To pomnóż ten czas teraz razy dwa albo i więcej - każdy system bez wyjątku musisz:
- przeskanować,
- każdą stację sprawdzić,
- do każdego wyskanowanego statku podlecieć, pos czy nie pos, żeby zobaczyć kto to i czy przypadkiem nie friendly
To wszystko zajmuje czas, w porównaniu do aktualnego stwierdzenia "system pusty", "system friendly" i ewentualnego szukania celów jeśli jakieś są, na pewno będzie to dużo więcej czasu.
Do tego:
- Możliwość wbicia się gangiem w inny gang który zobaczył twojego scouta przeskakującego, a reszta czekała w stacji albo gdzieś obok - nie będziesz o tym wiedział w żaden sposób, bo nie będziesz po prostu w stanie zobaczyć scloakowanego coverta/recona. (to jest zarówno plus jak i minus, zależy jak patrzeć, ale ja np. lubię nie wpieprzać się w coś, z czym zupełnie nie ma mój gang szans)
- Kompletne bezpieczeństwo raciarek z altami w cloaku - wystawiasz scouta w covercie na bramie, sam cloakujesz jak covert coś zobaczy. Szansa że ktoś cię złapie?
- Totalny *wymóg* posiadania owych altów w cloaku, szczególnie jeśli system jest większy niż zasięg skanera kierunkowego (a większość jest) - i proszę nie pieprzyć głupot, że to mmo, więc zawsze może kolega jakiś żywy to robić, kto normalny się zgodzi na siedzenie w cloaku na bramie przez cały czas i patrzenie czy coś nie przeskakuje, bo ty chcesz sobie poracić albo coś? Nudniejszego zajęcia już chyba nie da się w tej grze wymyślić.
- Ilośc potrzebnych oczu na flotę wzrasta, czyli kolejne niezbędne alty.
Generalnie ok, lokal to jest jakieś bardzo tanie narzędzie informacyjne, ale też nie należy przesadzać w drugą stronę.
Nitefish:
E tam Kamel, było by tak jak mówi Ranshe albo jeszcze gorzej. 70% gry poświęcał byś na skanowanie zamiast na walkę, a po przeczesaniu systemu i warpnięciu na hostów mogło by się okazać, że to friendsy.
Jak wyślesz recona z probami to ciężko ich nie zobaczyć w przestrzeni. Innymi słowy to takie wyławianie typowych gapciów, a ja chcę konkretnych bitek.
Już teraz masz sterczących w cloakach ludzi, którzy się czają i polują tylko na coś samotnego bo są zesrani jak wpada więcej niż 3 osoby. Wyłączysz lokal to będzie z tym jeszcze gorzej, za to pojawi się mnóstwo przypadkowych killi "uber pvperów" którzy są wyspecjalizowani w czajeniu się a wroga :P
I tak musisz wykorzystywać skaner i proby, a jak byś chciał zrobić symulator to dodajmy jeszcze tankowanie paliwa co 5 jumpów, wynajmowanie załogi shipa itp.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej