Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

Inwazja na Północ (która to już?).

<< < (16/30) > >>

Dormio:

--- Cytat: Mona X w Styczeń 11, 2012, 14:56:02 ---A co chcesz coolować?

--- Koniec cytatu ---
Moduły, mobility... wymyśl coś.  :P


--- Cytat: Isengrim w Styczeń 11, 2012, 15:00:18 ---O ile dobrze rozumiem, to pomysl zaklada ze taki capital po wskoczeniu na cyno nie bedzie mogl nic robic przez ten cooldown. W szczegolnosci wywalic dron. :P

Ale to nic nie da. Jak ci sie wladowuje 50 superow na grida to:
a) i tak jestes juz na punkcie / w bance, wiec to, czy Cie zabija od razu, czy za 15 minut naprawde nie ma az takiego znaczenia;
b) lag spowoduje, ze zorientujesz sie co sie dzieje, jak pol cooldownu juz uplynie.

--- Koniec cytatu ---
Twoja wypowiedź w punkcie a) sugeruje, że niezlagowane bitki trwają dłużej jak 15 minut, a także fakt unieruchomienia każdego shipa w bańce/punkcie.
Na odpowiedź w punkcie b) nikt dotąd nie znalazł dobrej metody, ale CCP ostatnio próbowało z time dilatation... nie wiem na ile dobrze to działa, więc nie mogę powiedzieć żeby rozwiązanie było dobre/złe. W teorii dotyczy ono każdego równie dobrze niezależnie czy siedzisz w capsie czy w normalnym shipie... ale jeśliby ten cooldown również podlegał time dilatation...

Nvm... pomysłów można mieć wiele... a żeby rzucić kolejny - gravity  well - im więcej shipów w gridzie i im cięższe tym bardziej ich tory lotu zakręcają i zaczynają się do siebie zbliżać do punktu, a po przekroczeniu masy krytycznej (i.e. masa równoważna 5 tytków w odległości 5km od siebie) całość jest losowo rozrzucana po okolicznych systemach  :P To tak żeby wszystkim było śmiesznie, a nie tylko hotdropującym.  :)
W końcu skoro tytki swoją masą zakłócają trajektorie planet/księżyców... to mogą przerwać materię czasoprzestrzeni ;)

Jonas:
Problem z takimi rozwiązaniami jest taki, że i tak dość skomplikowana mechanika gry staje się tak skomplikowana, że nawet twórcy przestaną ją rozumieć. A to nadal jest podchodzenie do tematu od dupy strony. To jak polska medycyna - wyleczmy objawy, a może przyczyna sama jakoś zniknie, a jak nie to przynajmniej pacjent pożyje chwilę dłużej.  >:D

Isengrim:
Dormio, moje (fakt, nie jakies porazajace doswiadczenie) wskazuje, ze istotnie, bitki w ktorych biora udzial superkapitale trwaja zazwyczaj dluzej, niz 15 minut, a po drugie jedna strona wrzuca swoje superkapsle, kiedy statki drugiej strony sa juz spunktowane i zbankowane.

Twoje rozwiazanie jest dobre przeciwko akcjom typu "nudzi nam sie, dropnijmy tytana i 2 matki na gang 5 hurkow". Zawsze cos, ale nie rozwiazuje problemu blobu superkapsli.

[VIDE] Herezja:
Albo np ustanowić ograniczenie masy przepuszczanej przez Cyno i uwzględnić, że np w danej flocie może być tylko 5 cyn zamontowanych na statkach i nic poza tym.
Oczywiście może to dać pewne pole manewru (wywalanie już zużytych cyn i dodawanie do floty kolejnych ale ... w trakcie walki życzę powodzenia ];))

Myślę, że nie powinno to być trudne do ogarnięcia przez CCP i nie cooldown na statkach tylko na cyno, które można raz na kilkanaście czy kilkadziesiąt minut użyć i np w jakichś sposób oznaczyć ten statek, który ma zamontowane cyno jakimś efektem świetlnym jakie daje ECCM itd.

Dormio:

--- Cytat: Isengrim w Styczeń 11, 2012, 15:30:03 ---Dormio, moje (fakt, nie jakies porazajace doswiadczenie) wskazuje, ze istotnie, bitki w ktorych biora udzial superkapitale trwaja zazwyczaj dluzej, niz 15 minut, a po drugie jedna strona wrzuca swoje superkapsle, kiedy statki drugiej strony sa juz spunktowane i zbankowane.

Twoje rozwiazanie jest dobre przeciwko akcjom typu "nudzi nam sie, dropnijmy tytana i 2 matki na gang 5 hurkow". Zawsze cos, ale nie rozwiazuje problemu blobu superkapsli.

--- Koniec cytatu ---
Pewnie do końca nie, ale 2x się zastanowisz zanim wrzucisz do bitki 50 dropsów jak wiesz, że na miejscu czeka na Ciebie flota, która ma załadowany grid i nie ma cooldown. Ja rozumiem, że supercarrier ma teraz очень много hpeciaków, ale common... przecież 50 dropsów nie zrzucasz na 1 BSa, a na nieco większy blob. W tym czasie co najmniej kilka naruszysz. Poza w moim założeniu on nie ma uniemożliwiać logistyki capsom i supercapsom, a utrudniać im walkę zaraz po wskoczeniu. 2M ehp na carrierku obecnie to nie jest jakieś wyuzdanie, a ile potrzebujesz mieć w gangu nowych BCków zakładając, że każdy ma 600 dpsa ? Żeby zestrzelić takiego carriera w 60s wystarczy około 60 szipów - no nie mów mi, że to jakiś strasznie wielki gang jest. Oczywiście zakładając, że im nikt nie przeszkadza w tym czasie, ale wg coponiektórych na Centrali 60 shipów to przecież small roam jest obecnie  ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej