Eve Online > NoobGarten

Czasopożeracz?

<< < (19/22) > >>

Nitefish:

--- Cytat: Chupacabra w Grudzień 03, 2011, 10:59:17 ---Tu się z Dormio zgodzę. Przecież nullsek to jest to samo co high sek tylko, że zorganizowany przez grupę trzymającą władzę na danym terenie. W czasach pokoju jest tu bezpieczniej niż w higseku. Żeby pospolity kerbir został tu zabity , to musi być niezłą lamą, bo zanim host pojawi się w jego układzie słonecznym jest raportowany, czasami nawet od kilku konstelacji. I to jest prawda, pod tym względem null różni się od high tylko konkordem i sentrami na bramach, ale tu konkordem jesteśmy sami sobie i flotka "home defence". Trochę inaczej jest w systemach null npc, ciutkę jak w low, tyle że bez sentr na bramach, ale intel też istnieje zresztą tak samo jak w low.
Co do null sprawa zmienia się w przypadku roszczeń terytorialnych. Wtedy walka o teren to już nie jest sielanka, chociaż ja akurat to lubię, nawet laga, o ile jest po przeciwnej stronie:) Wtedy zaczynają się CTA, oranie terytorium godziny, czuwania, odciski na palcach od klikania F1 i tym podobne. Wtedy null staje się straszne, ale tak a jest wojna :)

--- Koniec cytatu ---


Chupa, opisujesz null o jakim wcześniej wspominał Dormio - po prostu obaj mieszkacie lub mieszkaliście w takiej strefie. To brzmi jak głębokie null, tak dalekie od pierwszych hostów, że nikomu nie chce się tam lecieć, żeby kogoś złowić.

Natomiast jest wiele miejsc, gdzie non stop są gangi, bitki, ninja akcje. To miejsca bliżej granic z hostami, miejsca gdzie nie ma naplandów (choć jak się ostatnio wygadały NC. przy gejcie do HED, że mają napa z WN to ich wyśmialiśmy).

Z takich miejsc, gdzie tętni życie pvp w null mogę wymienić miejsca, w których sam mieszkałem lub jakiś czas bytowałem:

- Atlas (sov 0.0.) - nasz home system był blisko do rusków, obie strony często do siebie latały a i odwiedzali nas goście z Coven czy Stain. Wspominam to ze łzą w oku, to były piękne czasy :)
- Curse (npc 0.0.) - part 1 gdzie wraz z PBN wpadliśmy w wir walki, praktycznie codziennie były uber bitki. Było epicko.
- Venal - (npc 0.0.) - mnóstwo się działo, szczególnie podczas wojny. Oczywiście były cipy jak PL które hotdropowały 2 dramiele matkami ale cóż, taki mają styl. Po wojnie teren nieco opustoszał a z okolicznych sąsiadów kilku tylko chciało się bić (tu pozdrowienia dla CO2) ale zabawa była fajna.
- Curse (npc 0.0.) - part 2, teraz jest aż za dużo akcji, liczbowo nie wyrabiamy nieco z przeciwnikami. Tym bardziej, że sporo rusków trzyma sztamę, a co ciekawe nawet tacy wielcy jak NC. i WN (xD).

Z miejsc, które opisuje Dormio i Chupa (to źle wspominam):
- tereny IT (sov 0.0.) - mega wielki teren, pustkowia albo kamperzy w cloakach, którzy nie zaatakują jak nie mają konkretnej przewagi i nie wiedzą, że jesteś sam. Kilka miejsc w okolicy z npc o.o. lub low w których było leciutko inaczej.

Z innych zakątków można dodać staging pointy podczac kampanii Atlasu - low + null - gdzie zawsze się dużo działo z racji wojny.

Generalnie nie chodziło o to, żeby przekonać kogoś do swoich upodobań ale żeby pokazać różnice pomiędzy strefami Eve (hi, low, null, wh) wraz z możliwościami jakie oferują w kontekście pvp.

Stąd pozwoliłem sobie naprostować nieprawdziwe wyobrażenie Dormio o null.

Jeśli chodzi o WH to fakt, śledziłem 2 kb ale zainteresowałem się tematem i sprawdziłem mniej więcej jak trzeba się przygotować do konkret walki w WH, która ma np. na celu wycięcie mieszkańców w pień, a tym samym sprowokowanie ich do bitwy na śmierć i życie. To trudne przedsięwzięcie, nawet bardzo trudne. Nic więc dziwnego, że parają się tym raczej najlepsi z najlepszych, którzy mają zacięcie, wiedzę, doświadczenie i odpowiedni sprzęt.

Chupacabra:

--- Cytat: Zsur1aM w Grudzień 03, 2011, 11:20:07 ---KB trzeba umiec czytac.

--- Koniec cytatu ---

CHCESZ POWIEDZIEĆ, ŻE JA NIE POTRAFIĘ?!!!! ...i masz rację, bo jakoś nigdy mnie one nie pasjonowały :)

statsy kiedyś mnie, interesowały jak jeszcze a FPS grałem, te wszystkie hed shoty, fragi i inne duperele, a potem odkryłem, że liczy się fun i że nawet ginąć można z satysfakcją:) i nic tak mnie nie cieszyło jak zakładanie nowej postaci , i zabijanie uber pro killerów z wypasionymi statystykami i te ich okrzyki na czacie "chiter!"


Nite: Myślę, że to kwestia indywidualnego postrzegania tych systemów przez graczy, i tego co kto w nich szuka. Ty jesteś krwiożercza bestia i widzisz w nich tylko walki, walki i jeszcze raz walki, Ja i Dormio widzimy w nich coś innego, podejrzewam, że gdybyśmy spędzili kilka miesięcy w jednym i tym samym miejscu, to każdy z nas miałby inne odczucia, bo czegoś innego szuka i czegoś innego oczekuje. Tak samo z WH, dla jednych czarna dziura, dla innych dom, jeszcze inni traktują go jako, skrót do highseka, kwestia percepcji i potrzeb. Ty wspominasz Atlas z łezką w oku, a ja z ciarkami na plecach:) za to miło wspominam "południe w ogniu", a inni na słowa "drejk army" dostają emo

Nitefish:
Ja rozumiem, że każdy szuka czegoś innego i to jest ok. Tylko po co wmawiać ludziom, że coś jest z dupy :)

Drake army rox, z uwielbieniem wspominam jak skopaliście dupy pandemikom aż się wynieśli :P
Mój ulubiony Atlas był jak już wyskilowałem laserki t2 i strzelałem wreszcie jak człowiek, Ciebie już z nami niestety wtedy nie było.

Za to nie wiem czy pamiętasz nasze wspólne latanie w Wataha, kiedy zostało nas w niej kilku, wszyscy doświadczeniu gracze opuścili korpa, a my zdobywaliśmy low sec :)

Dormio:

--- Cytat: Nitefish w Grudzień 02, 2011, 16:53:35 ---Nie mam po co się bronić Dormio. Po prostu dziwię się, że uparcie wciskasz ludziom kit w topiku dla nowych graczy.

--- Koniec cytatu ---
Przykłady kitu poproszę.


--- Cytat: Ranshe w Grudzień 02, 2011, 17:42:14 ---Nie widzę sensu dyskusji, w której jedna strona dyskutuje ze swoimi z palca wyssanymi wyobrażeniami na temat tego co druga strona sądzi, nie z tym co napisali.

--- Koniec cytatu ---
No to po co się w ogóle wypowiadasz ?


--- Cytat: Szczutek w Grudzień 03, 2011, 09:05:47 ---Natomiast Dormiowi wszyscy musimy uwierzyc na slowo....

--- Koniec cytatu ---
W co mają mi wierzyć na słowo ? Konkretnie wskaż paluchem, gdzie oszukuję, naginam fakty, mijam się z prawdą, etc. GDZIE MUSISZ MI WIERZYĆ NA SŁOWO ?
Dobrze by było żebyś jeszcze dodał dlaczego musisz mi wierzyć na słowo.


--- Cytat: Lt Rook w Grudzień 03, 2011, 11:05:34 ---statystyki, lol mówią wszystko http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3235

--- Koniec cytatu ---
Znaczy się sugerujesz, że hisec jest bardziej dziki od w-space ? A Drake to zaraz po Hurricane najlepszy ship do PVP, będąc równocześnie jednym z najgorszych (drake 1 miejsce w strąconych, Hurricane 3-cie) ?
Na statystykach 5 systemów wejściowych do null stanowi aż 7% wszystkich zestrzeleń w null !

Wliczając w-space w EVE masz 6974 systemy dostępne graczom (1907 empire, 3194 null, 1873 w-space). Zakładając, że empire obejmuje zarówno hisec jak i lowsec, a nie obejmuje żadnych systemów null daje nam to statystycznie 8.7 shipa per SYSTEM dziennie strąconego w empire, 6 shipów w null i 1/2 shipa w w-space. Nie mam pod ręką danych dotyczących ilości ludzi żyjących w empire, null i w-space, ale sam fakt ilości strąconych statków w empire pokazuje GDZIE jest najłatwiej o PVP.

Tak jak KB nie mówi wszystkiego tak i statystyki pokazują to co chce się pokazać.

--- Cytat: Nitefish w Grudzień 03, 2011, 11:46:30 ---To brzmi jak głębokie null, tak dalekie od pierwszych hostów, że nikomu nie chce się tam lecieć, żeby kogoś złowić.

--- Koniec cytatu ---
Nie wiem w ilu  regionach null mieszkałeś przez swoje 3 lata gry, ale ja w czasie swojej gry miałem przyjemność mieszkać w (kolejność przypadkowa) null regionach:
- Stain
- Esoteria
- Paragon Soul
- Omist
- Pure Blind
- Fade
- Branch
- dronkowo
Nie wiem na ile te regiony są dla Ciebie reprezentatywne pod kątem null, ale obejmują zarówno pure NPC null oraz głębokie SOV null.
Powyższe nie oznacza, że nie odwiedzałem innych regionów null, czy systemów low.


--- Cytat: Nitefish w Grudzień 03, 2011, 11:46:30 ---Generalnie nie chodziło o to, żeby przekonać kogoś do swoich upodobań ale żeby pokazać różnice pomiędzy strefami Eve (hi, low, null, wh) wraz z możliwościami jakie oferują w kontekście pvp.

--- Koniec cytatu ---
Możliwości w null wszędzie są te same. W kontekście PVP.
SOV null daje pewne ułatwienia (bridge), ale też i ogranicza w pewnym zakresie możliwości PVP (jammowane systemy).
NPC null z kolei zapewnia większą elastyczność, ale ma również swoje ograniczenia (np. nie możesz narzucić komuś walki jeśli on nie będzie chciał walczyć - po prostu będzie siedzieć na stacji, wykluczyć z walki capsy przeciwnika), a jakże inne od SOV null.


--- Cytat: Nitefish w Grudzień 03, 2011, 11:46:30 ---Stąd pozwoliłem sobie naprostować nieprawdziwe wyobrażenie Dormio o null.

--- Koniec cytatu ---
Jeszcze raz gdzie mój obraz jest nieprawdziwy ? Co nieprawdziwego na temat null napisałem ? PRZYKŁADY !


--- Cytat: Nitefish w Grudzień 03, 2011, 11:46:30 ---To trudne przedsięwzięcie, nawet bardzo trudne. Nic więc dziwnego, że parają się tym raczej najlepsi z najlepszych, którzy mają zacięcie, wiedzę, doświadczenie i odpowiedni sprzęt.

--- Koniec cytatu ---
To chyba znajduje odzwierciedlenie w tym co napisałem w temacie pvp w w-space:

--- Cytuj ---Wg mnie i low i w-space są bardziej wymagające od null
--- Koniec cytatu ---
Dlatego nie rozumiem, gdzie wg Ciebie piszę nieprawdę na temat systemów null.

PS
Dane o ilości systemów wzięte z DOTLAN

SokoleOko:

--- Cytat: Dormio w Grudzień 07, 2011, 14:10:33 ---Wliczając w-space w EVE masz 6974 systemy dostępne graczom (1907 empire, 3194 null, 1873 w-space). Zakładając, że empire obejmuje zarówno hisec jak i lowsec, a nie obejmuje żadnych systemów null daje nam to statystycznie 8.7 shipa per SYSTEM dziennie strąconego w empire, 6 shipów w null i 1/2 shipa w w-space. Nie mam pod ręką danych dotyczących ilości ludzi żyjących w empire, null i w-space, ale sam fakt ilości strąconych statków w empire pokazuje GDZIE jest najłatwiej o PVP.

--- Koniec cytatu ---

Niestety, nie doczytałeś do końca - tam podane są lossy łącznie od graczy i od NPC. I prawda jest taka, że misie w hisecu giną od NPC-y :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej