Eve Online > NoobGarten
Czasopożeracz?
Doom:
Zajrzyj do linka z postu Xeovara. To są możliwości dzialań w grze i wybór jednej nie zamyka dostepu do innej lub innych (znaczy jak pójdziesz w piratke i dorobisz się -10 ss to np robienie misji w high secu moze być... ciekawe, ale generalnie można robić jedno, można robić wiele, można robić wszystko.
Nie musisz pracować w żadnej kompani górniczej (tak wogle to co to kuźwa jest?), sposobów zarabiania jest więcej i co prawda nie wszystkie dostępne sa dla młodej postaci, ale jest ich więcej niż kopanie tylko.
Nie ma tu również odkrywania. Wszystko możesz kupić odrazu (kwestia czy bedziesz miał iski i czy uda Ci sie tego uzyć). Odkrywanie to działanie będące elementem procesu produkcji zaawansowanych technicznie sprzetów, przy czym odkrywasz plany na x cykli produkcyjnych a potem musisz sobie wybadać nowe. Do obsługi sprzetu poprostu uczysz się skili które aby iść na wyzsze poziomy nie wymagają odstrzelenia miliona ratów / wykopania frachta rudy / wyprodukowania miliarda sztuk amunicji small
--- Cytuj ---Osobiście zajmuję się drobnym hisecowym "dresiarstwem"...
--- Koniec cytatu ---
FIX
--- Cytuj ---chciałem to zobaczyć na prostszym słownym diagramie(bardzo prostszym) .
--- Koniec cytatu ---
PVE
PVP
INDUSTRY
HANDEL
To są cztery glówne pnie dzialań w eve, odchodzą z nich rózne galęzie które czesto się ze sobą krzyżują.
--- Cytuj ---Np. nie wiem co to Hauling, a może być ciekawe.
--- Koniec cytatu ---
Ciekawe.... ciekawe jest to ze uwazasz hauling za ciekawy :P
Hauling to wożenie towarów
Transportowy sprzet ma kilka cech wspólnych:
- duże cargo
- duza podatność na wrogą działalność
- zwrotność i szybkość wieloryba z przetrąconym karkiem
Ciekawe to jest to tylko wtedy jak masz kilkanascie miliardów w cargo, taszczysz to po low / 00 a zwiadowca właśnie Ci powiedział że rozjebala go kampa po drugiej stronie bramy i w tym samym momencie brama zaczyna mrygać sugerujac że wielokrotną aktywację:P
Lt Rook:
O, admin kręci trolla. I proszę później nie pieklić się jak inni to pociągną :P
abdalakbar:
Ok. Temat chyba i tak został już wyczerpany i to aż ponad. Dziękuję wszystkim i życzę szerokich lotów. Na razie mam misję "Wstęp do teorii mnogości" ;)
Doom:
Musicie dopisywać odpowiedzi jak ja piszę jedną?
Od teraz chyba kazdy wątek w którym cos piszę bedę najpierw zamykał >:D
I gdzie tu niby troll?
Xeovar:
Bardzo pokrótce, PvP w EVE jest wszędzie. PvP jest latając statkiem, produkując, sprzedając, kupując, wożąc. Zawsze ktoś inny chce Cie wydymać, przebić, zarobić na tobie, zarobić tak samo jak ty itp itd.
Bardzo pokrótce co można robić (to jest bardzo ogólny podział, bo każda pozycja ma ileś podpozycji/wersji i to już diagram który linkowałem oddaje):
- PvP - strzelać się statkami - na tym się raczej nie zarabia, ale jest najczęściej wykorzystywaną "rozrywką" w eve
- PvE - strzelać się statkami z npcami - najprostsza metoda zarabiania kasy, dostępna zawsze, mocno skalowalna (od śrutów jako noob, do 50m+/h na anomalkach, ponoć więcej na incursjach czy w milicji, podobnie ma misjach)
- industry - produkcja oraz research - głównie robione dla kasy, niektórzy bo lubią być samodzielni. Wymaga kapitału, bez kapitału długo zarabia się mało.
- mining - nudne i kiepsko się zarabia kopiąc statkiem (być może wyjątkiem jest gaz do narkotyków - boosterów), można kopać posami, ale tu jest wielka konkurencja i o rzeczy wartościowe (czytaj technetium) toczą się wojny...
- trade - handel, od spekulacji, do kupowania tanio i wożenia aby sprzedać dalej (czyli hauling który oznacza nic innego tylko popierdalanie TIRem przez galaktykę...). Wymaga kapitału, wyjątek: haulować można wożąc czyjeś kontrakty za kasę, ale tego nie jest zbyt dużo i nie jest to wielka kasa.
EVE dość dobrze oddaje skomplikowanie dzisiejszej logistyki i produkcji - prawie wszystko co jest na rynku jest robione przez graczy (wyjątek, factionowe itemy i też nie wszystkie bo często dostaję się BPC z którego się je produkuje), niektóre są bardzo proste w zbudowaniu (całe t1, rigi) gdzie wystarcza BPO/BPC oraz komponenty.. niektóre rzeczy bardzo złożone, wymagające komponentów które często wymagają komponentów. Aktualnie niektóre przedmioty wymagają nawet 5 "etapów" produkcji aby dojść od tego co się wydobywa do produktu końcowego. Tu to już prawie prawdziwy biznes, można szukać niszy i robić jeden z etapów który akurat daje najlepszą kasę, można robić od 0 do końca, można robić komponenty, można tylko wydobywać....
Naprawdę ciężko tu więcej napisać, sam musisz poeksperymentować podpierając się diagramem :) Jak masz jakieś pytania o konkretne rzeczy z diagramu to pytaj, dużo prościej odpowiadać na konkretne pytania niż próbować zmieścić tak rozbudowanej mechaniki w jednym poście ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej