Eve Online > NoobGarten
Czasopożeracz?
abdalakbar:
Witam was wszystkich serdecznie.
Strasznie podoba mi się eve online i mam pytanko. Odpowiedz jest dla mnie bardzo ważna, bo wiąże się z tym, że albo zagram albo nie.
Ile czasu trzeba poświęcić na grę, aby można było przyjemnie grać? Jestem studentem i mam prace na boku. Kiedyś próbowałem grać, ale matura przeszkodziła. Teraz chciałbym kontynuować przygodę jednak chciałbym wiedzieć czy się opłaca czy jest to raczej pozycja dla "no-lifeów".
Yaros:
Tak naprawdę nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od tego, co będziesz robił, a w EVE można robić naprawdę mnóstwo rzeczy, jedne zabierają więcej czasu, inne mniej. Zależy to tez od tego, czy bedziesz za grę płacił realnymi pieniędzmi, czy będziesz chciał zarobic na Plexa w grze - wtedy trzeba trochę czasu poświęcić, zwłaszcza jako młoda postać. Zaletą jest to, że skille lecą same, nie zaleznie od tego czy grasz, czy nie ;)
abdalakbar:
Fajnie by było wbić na 1-2h i zrobić coś ciekawego. Wiadome, że czasami jest czas to można by dłużej podciągnąć. Tylko czy jest to wystarczające i czy można coś osiągnąć. Nie zależy mi na bycie w TOP10 tylko na przyjemnym popykaniu z kumplami i pogłówkowaniu, bo gra wydaje się być skomplikowana co bardzo mi się podoba. Wiem, że górnictwo zabiera dużo czasu, ale czytałem też o innych drogach kariery. Ile czasu trzeba na zdobycie tych ISK na PLEX?
Colonel:
Wszystko w grze jest relatywne i mozesz otrzymac troche "filozoficznych" odpowiedzi, proponuje utworzyc postac,
poznawac gre, poznawac ludzi, rozwijac postac kiedy nie grasz [skilowac]
z czasem zrodla pozyskania ISK na plexa staja sie oczywiste,
zeby swobodnie sie bawic najlepiej zrobic 2 lub wiecej triali,
jesli nadal nie widzisz swiatelka w tunelu to zaplac za kolejny miesiac...
Masz w grze polska korporacje szkoleniowa [Unseen Academy], ktora pomaga szybciej wdrozyc sie w swiat EVE.