Eve Online > NoobGarten

Racenie Carrierem

(1/7) > >>

Isengrim:
Moze nie takie do konca "Noob Garden", ale w kwestii capitali jestem zielony, wiec pytam tu. :)

Czy racenie lotniskiem (mowa przede wszystkim o anomalkach w nullsecu) jest wyraznie duzo wydajniejsze, niz BSem (powiedzmy frakcyjnym) / Marudą? O ile szybciej/wydajniej się to robi? Czy finansowo to sie w ogole oplaca (chociaz niedrogo sfitowany carrier jest sporo tanszy niz pimp-Machariel do racenia)?

Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze taka raciarka przyciaga roznych brzydkich typow jeszcze lepiej, niz odpimpowany frakcyjny BS, ale powiedzmy, ze to ryzyko zawodowe.

ch4os:
W pewnym corpie byl ostatnio konkurs na najwiekszy *tick* wygral Vindicator z wynikiem cos ponad 40mln ;) Solo carrierem chyba nie da rady.

Villq:
To zależy co racisz. Carrierem(thanatosem-to jedyny carrier do racenia ;P) na sanctumach/heavenach wyracisz myśle że około 23-27m ale np vindykatorem na forsaken hubach wyracisz 35-40m na 20 minut. Wszystko zależy od tego co chcesz bić. Carrierem na forsaken hubach zarobisz pewnie tyle samo co na sanctumach. Vindykatorem nie będziesz w stanie zrobić heavena/sanctuma a nawet jak będziesz w stanie to wytankować to zarobisz pewnie mniej niż carrier.

Isengrim:
Powiedzmy, ze Sanshe na Sanctumach i Havenach. Te ich tracking disrupty mnie dobijaja jak race BSem, wiec pomyslalem, ze dalbym zarobic Caps Altowi.

P.S. To znaczy, ze Chimera i Nidhoggur do racenia tez sie nie nadaja? To do czego one sie nadaja? :P

Goomich:

--- Cytat: Isengrim w Październik 20, 2011, 13:49:22 ---Powiedzmy, ze Sanshe na Sanctumach i Havenach. Te ich tracking disrupty mnie dobijaja jak race BSem, wiec pomyslalem, ze dalbym zarobic Caps Altowi.
--- Koniec cytatu ---

Use Raven Luke.

--- Cytat: Isengrim w Październik 20, 2011, 13:49:22 ---P.S. To znaczy, ze Chimera i Nidhoggur do racenia tez sie nie nadaja? To do czego one sie nadaja? :P

--- Koniec cytatu ---