prawdziwy nerf mobilności (przynajmniej npc 0.0) odbył się po cichu, tak jak ostatnio załatanie tego buga z nakładającymi się efektami działania modułów - pisali jakieś patch noty o tym lol?
chodzi o nerf wh - kiedyś otwierało się bardzo dużo przejść do 0.0 z lowseka i odwrotnie - czasem znalezienie dobrego wh zajmowało 20 minut czasem 1.5h od strony 0.0 - ale były.
teraz nie ma dosłownie nic, a jak już jest to albo odcięta kompletnie, albo jakieś c5 - do c3 znaleźć już praktycznie nie sposób, a bezpośredniej....
i to tyle jak ccp dba o rozwój i różnorodność 0.0 - to są ich FIX`y.
ja tam pamiętam zupełnie inne 0.0 - dredy na paskach - dobry loot, trudne plexy, cariera który był prawdziwym statkiem do logistyki
( co się stuff w indykach woziło ) teraz co jest...
kolejne FIX`y nad którymi ccp pracowało lata - to ciągłe zmniejszanie grywalności tej gry i równia pochyła.
i do tego wszystkiego ci wszędobylscy "kuzyni", drogie plexy, bloby sc czy innego ściera... czy kiedyś było lepiej? o tak - było przewspaniale w porównaniu do tego co jest dziś.
dziś to się człowiek użera a nie gra - jak w jakimś chińskim morgu - z 1 strony aby coś zabić - z 2. jednym kliknięciem jest na końcu mapy - już o biedakach ciułających i klepiących
te znerfione beznajdziejne misje w hiseku nie mówię... a z 2 strony botnety zarabiające miliardy.
gdyby chcieli coś faktycznie zmienić w 0.0 - zwiekszyli by dramatycznie ilość przejść 0.0->wh->wh->lowsec, skasowali jb zupełnie, utrudnili anomalie i plexy , zwiększyli ich różnorodność nieprzewidywalność i ilość jak i bezpośredni zarobek, wprowadzając jednocześnie system anty-boterski. - mogli by oddać dominixowi jego 10 dron i znerfić skoki na 0 na bramę. dziś już chyba nie było by problemu z mielącymi się bm`kami - szybke kompy itd i zrobili by 1 ważną rzeczy - skakanie capsami bez cyna z jakimś odchyleniem od miejsca gdzie się chce skoczyć zależnymi od skila +-150km na skilu na 0 - bez możliwości skakania w dedspace (tylko obiekty w systemie) - może wtedy byś człowieku poczuł że masz fajny statek a nie wielkiego nieruchawego wolnego kloca który nawet nie ma własnego systemu nawigacyjnego.
gra naprawdę przez te wszystkie lata zwyczajnie zmarniała w moich oczach
pod względem grywalności i dostosowana już jest bardziej do meta-gamerów, albo jakiś pojebów rodem z chin niż zwykłych graczy szukających funu. Mało jakiś fajnych nowości było które naprawdę potrafiły by ucieszyć lub zaskoczyć swoją pomysłowością a wszystko jedzie na starych patentach - jak odgrzewany kotlet - dosolić? dopieprzyć? nowego FIXika?