Autor Wątek: Perpetuum-Online  (Przeczytany 33307 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 10 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 13, 2010, 22:32:28 »
0
tak jak wyzej - invite'y narazie wstrzymane gmi sa lekko podku*%$ni. pamietajcie, ze najpierw trzeba sie zarejestrowac na stronie dopiero potem prosic o invite ;)

ta tylko żeby konto było aktywne trzeba najpierw się dostać do bety (chory pomysł)

Hellbright

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 13, 2010, 22:42:38 »
0
Nie. Aktywne = 
Cytuj
Registration approved
mail od devsow (2 mail )
Ale ponoc nadchodzi open, wiec sciagajcie klienta

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 14, 2010, 10:27:32 »
0
Już niedługo Open Beta.

Mały hint, zakładajcie już konta kto będzie chciał grać. Nie wiem czy tak ma być czy nie, ale EPki zaczynają lecieć od razu po założeniu konta, nawet jeżeli nie jest aktywowane. To tak jak byście mieli ileś dni skillowania za free ;].

Dziadzik ma fuksa, założył konto 2 miesiące temu :D.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 14, 2010, 11:07:43 »
0
obiecałem filmiki ale niestety dopiero w weekend będą.

Mogliby grafikę poprawić ale i tak nie jest najgorzej.
Co do samej bety - to chyba trochę jeszcze - sporo tam jest nie tyle niedoróbek technicznych (bo tu się rozwija ładnie) co prostych tematów z fit czy skilami niedopracowanych.
W sensie że itemki nie mają zróżnicowanych parametrów, albo skile dodają po 3% niezależnie od typu skila itp - po prostu optymalizacji trochę brak.

AerP

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 14, 2010, 11:12:45 »
0
jakis czas temu dostalem cos takiego...
Cytuj
Dear Player,
You received this email because you have signed up for the Perpetuum closed beta testing. Thank you for registering and validating your identity.
All you have to do now is wait, we will notify you via e-mail as soon as your registration is processed.
Thank you for your patience!
Best regards,
The Perpetuum Team
i jak do tad to wszystko. ani widu ani slychu o jakichs postepach :embarassed:
ilez kurde mozna czekac  >:(

gregor40

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 14, 2010, 11:15:45 »
0
Ciekawe, kiedy legal action ze strony ccp ukreci leb calej grze. Bo kradziez wlasnosci intelektualnej jest oczywista.
Dziwi mnie, ze tyle wysilku wkladaja w gre, ktora umrze w sadze...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 14, 2010, 12:07:10 »
0
Ciekawe, kiedy legal action ze strony ccp ukreci leb calej grze. Bo kradziez wlasnosci intelektualnej jest oczywista.
Dziwi mnie, ze tyle wysilku wkladaja w gre, ktora umrze w sadze...

Małe szanse żeby CCP było w stanie cokolwiek zrobić w tym temacie.
Rozwiązania nie są niczym nowym - parę rzeczy jest podobnych, parę różnych - normalne.
Równie dobrze mógłbyś mówić o prawach Quake do FPS i problemów które ma UT w tym temacie.
Albo wszystkie gry WOW podobne? - allods choćby - jakoś nie widzę żeby miało problemy prawne a podobieństwo jest baaardzo duże.
Co innego jakby kawałki kodu próbowali wcisnąć do siebie - to już nie jest prawnie dozwolone.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
  • Respect: +63
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 14, 2010, 12:13:44 »
0
mnie też się wydaje że niewiele w sądzie ccp ugra mimo oczywistego podobieństwa
gry mają to do siebie że potrafią być bliźniaczo podobne
ile lat minęło od diuny i pierwszego c&c a rts-y róznią się tylko detalami i nikt się po sądach nie ciągnie

to co jest ciekawe to to że perptuum bardziej mi pasuje jako uzupelnienie eve niz dust514 :)
na razie siedzę na noob wyspie i pewnie dlatego mało widzę ale kontentu jeszcze IMO mało mają 
z drugiej strony działka wydobywcza jest o wiele lepiej niz w eve zrobiona i górnicy wszelkiej masci sie mogą już pakować  :)

ja im dobrze życzę bo ccp przy swoim bezskutecznym naprawianiu fleet batti mnie juz  irytuje
leceic gdzies i sie zastanawiac czy mi sie grid wgra to ja dziekuje
lag mniejszy czy wiekszy to norma - moge z tym zyc ale ... na moment obecny takie perpetuum to dobry moment żeby przeczekac niudolnosc ccp i zasygnalizowac pewne niezadowolenie klienta :)



Sneer Quen

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 26, 2010, 11:08:55 »
0
Ja tak z ciekawości - utworzyliście już jakiś PL korp ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 26, 2010, 11:58:24 »
0
na polskim kanale widzialem 2 ludzi :)

Spróbowałem górnictwa i cholera - ładnie to zrobili - można kombinować z głębokością itp itd, wielu się pewnie spodoba.
Zrobiłem też misji parę żeby nie było - 25k nagrody za ubicie 16 jednostek - a z dropu miałem 500k
Wniosek - nie opłaca się iść brać misji w sumie bo samo bicie krzyżyków daje od groma kasy - może na wyższych lvl się to zmienia - nie wiem.
Filmiki - miałem zrobić wczoraj to Vectra miała obsuwę i mnie odcieło od świata.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 26, 2010, 12:05:19 »
0
No w końcu to beta, więc misje mogą się jeszcze zmienić (a poza tym to są to chyba niskopoziomowe misje, skoro standing można do agentów wyrabiać). Póki co na razie mi też wyszło, że ratowanie się bardziej opłaci.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 26, 2010, 17:12:32 »
0
Z Polskich korpów jest już LFN :D

Co do zarabiania...nie kopiemy na AFKu...straciłem dzisiaj drugiego już Arbalesta, bo jakaś zbłąkana rata uparła się że musi za mną iść. Czasem niektóre raty mają tak, że będą Cię goniły tak długo aż nie zadokujesz. A jakież było moje zdziwienie, jak odpaliłem grę i widzę że jestem w terminalu, WTF ? przecież kopałem....rozwiązanie przyszło do mnie bardzo szybko.

Z tą głębokością to nie jest tak jak myślisz. Głębokość to tylko wskaźnik ile rudy jest w TILE.

Kopałem sobie dzisiaj, żeby popróbować trochę produkcji i stwierdziłem, że trochę się pomyliłem nad systemem i to jak to działa. Są 2 metody produkcji itemów. Jedna to zwykła produkcja, posiadając CT (odpowiednik BPO) wstawiamy po prostu w produkcję ilość minsów i voila ! Druga metoda to zbierając wiedzę o technologii robotów, jeżeli zdobędziemy wiedzę na temat itemka na poziom 100% możemy wybudować item w Prototype Facility, z tym że ilość minsów do produkcji jest o wiele wyższa (i koszt).

Tak więc, chcąc coś zacząć produkować najlepiej będzie zdobyć wiedzę z Kerneli, zbudować 1 sztukę ulepszonego itemka, potem użyć go i dekodera do zrobienia CT (BPO) i wtedy zacząć trzaskać produkcję.

Dywagowaliśmy ze Sneerem nad różnymi rzeczami i mamy już pomysły na grę. PVP nie widzieliśmy i raczej nie staramy się nic działać, bo na początku to mija się z celem, młode chary raczej nie mają nic do powiedzenia. W EVE jest inaczej, noob w rifterku jest w stanie dużo zrobić, założy skrambla albo weba albo odpali inną elektronikę. Tutaj na początku jest tylko DPS i to mierny bo ledwo co idzie zafitować połowę slotów właściwymi gunami. Porobiłem skille od redukcji zużycia CPU przez guny i mody armorowe na lvl 5 i nadal mam problem (na Arbalescie wsadzenie procka poprawiło sytuację). Tak więc, noob ma tylko marny dps, mały tank, zero elektroniki. To gdzie tu strategia ? Blob ? Chyba, że jakieś frejki elektroniczne. Do tego mało ludzi, w tej chwili jest zalogowanych 15-50 ludzi w całej grze, większość farmi albo lata nie wiadomo gdzie.

Czekamy na open bete.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 26, 2010, 17:30:16 »
0
zgadza się - ja kopanie ledwie li tylko odpaliłem i zobaczyłem że coś tam coś tam na głębokość jest :D

Co do samego pvp - ubiłem już jednego cwaniaka. Tym takim skubańcem wielkim mnie gonił i jamował - ale że wcześniej walczyłem z takim tyle że z ratem - to miałem dampy na pokładzie... potem było prosto - dampy i odsuwanie się i uważanie żeby w krzaczory nie wejść i zdechł bydlak. Ale przyznam że mam konto dosyć długo i dokładałem tylko do skili - cap recharge mam na 8lvl (reperka cap stable ze wszystkim włączonym itp itd), mam afk'ę (odpowiednik w sensie), i rakiety na max niemalże - no i gdyby nie fakt że brykałem na kolejne raty (cargo pełne rakiet) a koleś był na bufor (nie widziałem żeby mu armor odnawiało), i że za daleko mnie gonił i nie dał rady przez to wrócić w zasięg działania policji - to by się nie udało - jak mnie neutem potraktował to mi połowa armora zeszła - potem jescze skubany jamm - na szczęście "spowalniacz" nie zadziałał i zdążyłem się odsunąć a potem jak powyżej.
No - pomogło mi też że trasy pomylił i nie miał jak podejść pod górkę na końcówce :D

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 26, 2010, 18:26:37 »
0
Jak będziesz w grze wejść na CHAT Polska to pogadamy w grze.

pticu

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 26, 2010, 20:26:43 »
0
wyslijcie jkaies zaproszenie czy triala :)

Hellbright

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 26, 2010, 20:52:47 »
0

Dywagowaliśmy ze Sneerem nad różnymi rzeczami i mamy już pomysły na grę. PVP nie widzieliśmy i raczej nie staramy się nic działać, bo na początku to mija się z celem, młode chary raczej nie mają nic do powiedzenia. W EVE jest inaczej, noob w rifterku jest w stanie dużo zrobić, założy skrambla albo weba albo odpali inną elektronikę. Tutaj na początku jest tylko DPS i to mierny bo ledwo co idzie zafitować połowę slotów właściwymi gunami. Porobiłem skille od redukcji zużycia CPU przez guny i mody armorowe na lvl 5 i nadal mam problem (na Arbalescie wsadzenie procka poprawiło sytuację). Tak więc, noob ma tylko marny dps, mały tank, zero elektroniki. To gdzie tu strategia ? Blob ? Chyba, że jakieś frejki elektroniczne.
EW boty maja zasieg targetowania 3x wiekszy, a ze lockowanie celu to ~12sec... Jakby bylo wiecej ludzi, to mozna cos pokombinowac,a tak...
Cytuj
Do tego mało ludzi, w tej chwili jest zalogowanych 15-50 ludzi w całej grze, większość farmi albo lata nie wiadomo gdzie.
No wlasnie, kasa jest jakims problemem - lepszy sprzet to 3x wiecej farmy (bo misje aktualne zbyt ciezkie na poczatku i zbyt slabe nagrody), w dodatku AI mobow jest nieco dziwne (devsi zapowiadaja zmiane, a wlasciwie napisanie od nowa) ; spory zasieg agro + krotki respawn = salwy od 4 botow na raz. Pelne cargo z dropow to jakies 100k-150k na plusie , light robot rasowy kosztuje ok 400k.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
  • Respect: +63
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 26, 2010, 21:27:11 »
0
nie bardzo mam pomysł od czego zacząc ....
gra jest skill-intensive  - na poczatku naprawde mało można
bez średnich skilli cięzko jest sfitowac sensownie mecha
przykład
postac 3 tygodniowa
mech będacy odpowiednikiem kruza
4 light ! guny oraz 2 light ! missle launchery
3 dmg mody
2 res mody i 2 small !  reperki
i skończyło się CPU w mechu mimo tego ze sporo w skille do cpu inwestowalem ....
i tak jest z prawie wszystkim

górnictwo - szukanie i wydobywanie rud - zrobione super
produkcja tez może sie podobac - powoli to rozgryzamy ale bez wiekszej ilości ludzi rynki pozostaną prawie martwe - tu czekamy na open betę

pew pew ... hm - powoli zaczynam dochodzic do momentu kiedy zaczynam miec na to kaske
natomiast ciagle jeszcze nie mam skilli do czegokolwiek niestety to nie eve - tu dwudniowa postac w rifterku ze scramblem nie istnieje

a'propos skilli - są 10 stopniowe  i czesto mają jeszcze level advanced i expert :) czyli de facto 30 poziomów
jak się ma w czymś 2-4 to człowiek się leszczem czuje
poza tym kiedy sie spojrzy na lolfit //wg standardow bliskiego koncepcyjnie eve// swoich mechow to az wstyd do pew pew ruszac
 
Sneer Quen

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
  • Respect: +14
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 26, 2010, 21:36:13 »
0
wyslijcie jkaies zaproszenie czy triala :)

 :coolsmiley:

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
  • Respect: +63
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 26, 2010, 21:50:03 »
0
nie da się 
musicie czekac do open bety - postaramy się was poinformowac jak juz cos bedziemy wiedzieli
Sneer Quen

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 26, 2010, 22:51:34 »
0
nie bardzo mam pomysł od czego zacząc ....
gra jest skill-intensive  - na poczatku naprawde mało można
bez średnich skilli cięzko jest sfitowac sensownie mecha

A ja dzisiaj wykminiłem o co kaman z tym fitowaniem ;]. Tu nie chodzi tyle o skille co o mody. Zauważ, że następne lvl (odpowiednik meta) modułów nie mają mega lepszych bonusów, np. dmg mod nie daje więcej dmg tylko zmniejsza zużycie CPU/PG. Druga sprawa, na tym etapie procek w głowie daje o wiele więcej niż kolejny dmg mod, bo pozwala zafitować więcej działek, a 5 działek i wyrzutnia na Arbalescie już mają niezły wygar ;].

Co do rat to faktycznie są skopane, zawieszają się na terenie. Drop IMHO jest dość dobry, nie wiem czy zmiana ma polegać na nerfie czy co, ale jeżeli tak to będzie bolało. Loot to 150k, Yagel 400k, ale jak policzyć fit, to jak coś Ci z rat nie dropnie to trzeba dołożyć kolejne z 600k za standardy, a ceny na lepsze moduły są kosmiczne (widać po ilości minsów do produkcji).

Ja bym na razie nie narzekał. To jest w końcu closed beta, sporo zmian ma wejść dopiero po patchu, który pewnie wejdzie razem z open beta. Do tego czasu knujemy ze Sneerem jak się dorobić fortuny i na czym, żeby coś osiągnąć. Jak będzie kasa będą zabawki.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 27, 2010, 08:16:58 »
0
no brakuje tam finalnego szlifu jeśli chodzi o zbalansowanie lootu, ratów itp.
Osobiście uparłem się na atakowanie afką takiego wielkiego typa (rat) który pilnuje przejścia - drop rzędu 300k - biję jednego - nie muszę ganiać gdzieś po wąwozach :)

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
  • Respect: +63
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 27, 2010, 08:32:40 »
0
widget - luzik - póki bije raty kategorii small to small weapons są ok
tym bardziej ze mam wszystkie sloty w użyciu
po prostu nie widzę przejscia na medy póki co a to oznacza że jest ciasno
wiekszosc ratow na noob wyspach jest kategorii small
te duże są pojedynczo na skraju mapy i sa wredne :)
jak z jednym zadarlem to zostalem w 20 sekund odessany , zjamowany na fest i jeszcze mi speed siadl //nie zauwazylem weba - wiec chyba taki efekt ma 0 w capacitorze // dosc powiedziec ze sie spocilem - tego w eve nie pamietam :)

gra wymaga szlifu , wiecej kontentu i wszystkiego
ale z drugiej strony potencjal jest a to jest closed beta dopiero

skille by szybciej szly ale ....
dostaje sie je na konto
a ja ciekaw produkcji jestem bo to jedyna okazja to sprytnie ogarnac :)
tak wiec porpawa zdolnosci bojowych idzie jak krew z nosa niestety
Sneer Quen

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 27, 2010, 09:23:05 »
0
A zauważyliście jakieś większe błędy ?
Mi np. brakuje przezroczystości okien (albo nie wiem gdzie włączyć).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 27, 2010, 09:55:28 »
0
te duże są pojedynczo na skraju mapy i sa wredne :)
jak z jednym zadarlem to zostalem w 20 sekund odessany , zjamowany na fest i jeszcze mi speed siadl //nie zauwazylem weba - wiec chyba taki efekt ma 0 w capacitorze // dosc powiedziec ze sie spocilem - tego w eve nie pamietam :)

No właśnie te fajnie się bije - ale muss mieć 2x dampenery wtedy siedzą poniżej 150km - a rakietki dolatuja akurat na 160km +/-, do tego musi być ładnie akumulator podciągnięty, inaczej nie wyrobisz się z zabiciem kasztana.
Fajna kaska z niego wychodzi.
Ale przyznam że jak pierwszy raz się natknąłem to pomyślałem że spróbuję i... ekran zadygotał i straciłem lock (jamm), i po chwili 0 cap i jeszcze mi armor spadł do połowy w moment.. wtf!!!???
Dobrze że tam można poruszać się bez względu na cap bo bym się nie odczołgał.
Od tej pory próbowałem różnych metod (ssawki, eccm, jamm, shield) ale tylko dzięki dampenerom go zjadłem w końcu.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 27, 2010, 10:11:00 »
0
A zauważyliście jakieś większe błędy ?
Mi np. brakuje przezroczystości okien (albo nie wiem gdzie włączyć).

Błędów raczej nie ma, ale jest sporo niepodociąganych rzeczy i co lepsza, część z nich wkurza nawet GMów :D Nie działa ctrl + a, brakuje stackowania itemków jak jeden na drugiego przeciągniesz, okienka nie mają pamięci ustawień belek wewnątrz, rozdzielających chat od listy graczy, przez co trzeba za każdym razem to przesuwać i żeby było śmieszniej to belka jest chyba szerokości 1 piksela, bo kuffa muszę się czasem nieźle namęczyć żeby pomniejszych liste graczy. Literka ą jest skopana, czyści wszystko co napisałeś, ale pogadałem już z DEVem, sprawdził to i będzie poprawione w patchu. Okienkom z zapytaniem, gdzieś gdzie wpisujesz ilość i masz potwierdzenie, brakuje zatwierdzania enterem, trzeba klikać to ok, co jest czasem upierdliwe dla tych co szybciej pracują używając klawiatury.

Aaaa, no i jeszcze jedno: http://forums.perpetuum-online.com/forum/49/feature-discussion-and-requests/

Jak macie fajne pomysły piszcie, może warto przeforsować w tej grze coś czego w EVE brakowało a co zawsze chcieliśmy :). Np. coś takiego:

http://forums.perpetuum-online.com/topic/1749/market-suggestion/

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
  • Respect: +63
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 27, 2010, 13:50:35 »
0
ehh Okropniak - kaska to fajna wychodzi z hurtowego bicia npc-owych arbalestów :)
co lolfit kainem jest jak najbardziej wykonalne przy podstawowym BHP

nie ukrywam kreci mnie produkcja // w eve jakos szybko sobie odpuscilem temat //
na razie są 4 tiery itemów
standardy - które da się kupic przez market  i kolejne 3 typy namedów
żeby zrobić dany tier trzeba miec item tier-1 i knowledge/ct na item docelowy
namedy ... dropią równie często jak faction/officery w eve - tak udało mi się  i wpadł mi named tier2 light em gun :)
robienie tego to troszke zabawy :) szczegolnie w obliczu braku materiałów na markecie :)
Sneer Quen

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 27, 2010, 14:38:40 »
0
ehh Okropniak - kaska to fajna wychodzi z hurtowego bicia npc-owych arbalestów :)
co lolfit kainem jest jak najbardziej wykonalne przy podstawowym BHP

nie ukrywam kreci mnie produkcja // w eve jakos szybko sobie odpuscilem temat //
na razie są 4 tiery itemów
standardy - które da się kupic przez market  i kolejne 3 typy namedów
żeby zrobić dany tier trzeba miec item tier-1 i knowledge/ct na item docelowy
namedy ... dropią równie często jak faction/officery w eve - tak udało mi się  i wpadł mi named tier2 light em gun :)
robienie tego to troszke zabawy :) szczegolnie w obliczu braku materiałów na markecie :)

nie no - ja tak weekendowo sprawdzam co się tam zmienia :)
Brak materiałów jest chyba nagminnym problemem i przed wejściem bety się to nie zmieni- brak ludzi póki co :|
A co do samej gry - mogliby grafikę poprawić - tu nie overview jest najważniejsze - trzeba uważnie teren oglądać inaczej kicha. A jak już trzeba to przydałoby się żeby to było dopracowane - nie mówię że ma być cukierkowy WOW ale jakoś mi to prymitywnie wygląda :/

Hellbright

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 27, 2010, 20:56:52 »
0
Mi brakuje "wizualizacji cooldowna/recharge'a" , grupowania modulow, zwijania okienek do belki (ale da sie zyc i bez tego) no i skalowania czcionki.
Co do fitowania - boty Nuimquole maja niskie parametry reaktor/akumulator - o jakies 20% slabsze od odpowiednikow Thelodica. Niby EMki zuzywaja mniej reaktora, ale nie az tyle. Teoretycznie powinny to nadrabiac trakingiem i szybkoscia, ale trakingu ni ma, a szybkosc nic nie daje.
Grafika jest roche plaska, widac brak dobrych tekstur i miliardow wielokatow, ale sam ogolny klimat jest bardzo fajny - planeta wyglada faktycznie obco, a nie jak ogrodek sasiada.
Lag jest, pojawiaja sie lag spike'i
W sumie gra jest grywalna, brakuje malych spraw, do zrobienia w rozsadnym czasie. Niestety - ludzi gra bardzo malo, maja rozny stopien zaawansowania, ciezko wiele rzeczy sprawdzic.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:42:55 »
0
(...)zwijania okienek do belki (ale da sie zyc i bez tego) (...)
Jest ale nie dla wszystkich okien (i.e. można chat zwinąć).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:12:56 »
0
chmmm - akurat tutaj to wydawalo mi sie ze mozna wylaczyc okienko (nie zwinac, a wylaczyc) - belka na gorze do tego sluzy przeciez?
Co do grupowania dzialek - mam paskudne podejrzenie ze jednak sie da - sam tego nie rozgryzlem ale widzialem ze jakis koles racacy obok walil z serii.
Nie wiem - moze klepal na raz wszystkie klawisze przy odpaleniu ? :D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
  • Respect: +839
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:17:30 »
0
Albo miał proste makro na sterownikach myszy -> "F1, F2, F3....." = boczny guzik myszy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:22:42 »
0
chmmm - akurat tutaj to wydawalo mi sie ze mozna wylaczyc okienko (nie zwinac, a wylaczyc) - belka na gorze do tego sluzy przeciez?
Co do grupowania dzialek - mam paskudne podejrzenie ze jednak sie da - sam tego nie rozgryzlem ale widzialem ze jakis koles racacy obok walil z serii.
Nie wiem - moze klepal na raz wszystkie klawisze przy odpaleniu ? :D

Spacja - odpala salwe z całej burty, jeżeli któreś działko nie jest aktywne a reszta tak, naciśniecie powoduje załączenie tego działka, jeżeli wszystkie działka chodzą wtedy naciśnięcie powoduje przerwanie strzelania.

Polecam też używać R i F. R lockuje z zaznaczeniem primary, F po prostu lockuje.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
  • Respect: +44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 29, 2010, 09:14:19 »
0
Nie doszukałem się info, a może wiecie - da się atrybuty modyfikować ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 29, 2010, 10:05:59 »
0
atrybuty?

Goomich

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 29, 2010, 10:06:43 »
0
[oftop]Learningi są ZŁE![/oftop]

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal