Przerzucanie miedzy serwerami wcale nie musi być takim problemem, przy skakania miedzy systemami się przecież odbywa, warp mógł by działać zupełnie podobnie. A gdyby jakiś "grid" zaczynał "puchnąć" od statków to właśnie nie on by się przerzucał gdzie indziej tylko "wypychał" inne mniej obciążone "gridy" ze swojego serwera, ludziom w nich na chwilę pojawiał by się komunikat o "jakiś zakłuceniach przestrzeni" czy coś równie "kosmicznego" :-) i było by OK
P.S. Piszecie, że serwerowa strona EVE jest napisana w pythonie... trudno mi w to uwierzyć, jeżeli tak jest to tym bardziej nie ma się co dziwić, że to wszystko nie wrabia i po każdej większej zmianie w kodzie wyłazi pełno błędów. Nie wiem czy próbowaliście pisać coś niebanalnego w języku bez statycznej kontroli typów, ja spróbowałem raz i to nawet nic specjalnie wielkiego i można się na prawdę zdziwić. Na początek trzeba się nazgadywać jakich typów (klas) parametrów oczekują jakieś "obce" funkcje/metody, a na koniec się okazuje, że jak coś jest nie tak to wyjdzie to w najmniej odpowiednim momencie kiedy akurat wykona się (i wywali) kod, który zazwyczaj się nie wykonuje. W momencie kiedy projekt ma kilka lat i pracuje nad nim wiele osób a dokumentacja pewnie jest taka jak to zazwyczaj jest :-) to tylko współczuć im można i podziwiać, że jakoś to działa.
P.S.2 A na myki z logowaniem też jest prosty sposób - nie wydaje wam się, że znikające w przestrzeni po wylogowaniu pilota statki to lekkie "przegięcie" rzeczywistości. A można by to załatwić tak prosto, statki nie powinny znikać tylko sobie jak teraz odwarpować gdzieś w przestrzeń, oczywiście gdyby tak sobie wisiały w przestrzeni to były by banalnym łupem więc powinny mieć możliwość bronienia się same, tak jak NPCe ale nie jak NPCe powinny dysponować całym swym ogniowym i obronnym potencjałem i powinny mieć przynajmniej tyle "inteligencji" żeby uciekać jeżeli nie mają szans na wygraną, a może lepiej żeby w ogóle zawsze najpierw uciekały do dopiero złapane walczyły. Do tego można by dołożyć jakiś prosty system wydawania im poleceń przez członków gangu/corpa żeby w wypadkach awaryjnych (ich pilot nie może wrócić do gry) można je było odeskortować do stacji.