Wlaczajac sie do dyskucji nt. symetrycznosci, to nie jest tak ze jak proznia to statek moze miec ksztalt 18 katu o dowolnie wybranych wierchołkach (;
1. Niesymetryczne rozmiesznie silników (jak ma to miejsce w sporej czesci statków Cladari), powinno powodować nietablinosc statku i utrudniać sterowanie. Oczywiscie mozna zalozyc ze silniki sa roznej mocy, jednak patrzac po romiarach, takie zalozenie jest bardzo naciagane (;. Innymi slowy bez systemów stabilizowania okretu, ktory dodatkowo bedzie obliczał przeciazenie na jedna strone, dostoswoujac moc silników, takie cos latało by jak bumerang, a chyba prosciej jest zrorbic symetryczny stateczek, niz pchac w nieg drogie systemy
2. Porazaiczne, ale symetryczny statek poprostu latwiej zbudowac.
A tak odonoscie Trinity, osobiscie bym chciał zeby:
a) poprawili wybuchy rakiet (widział ktos z was kiedys plaska fale uderznieowa, zwlaszcza w kosmosie ?)
b) poprawili wybuch po bezposrednim kontatkcie kadłub_takieta
c) poprawili wyglad tarczy, tzn. inaczej niech go wkoncu dodadza. Jak statek ma Shield, to logiczne ze jest on na zewnatrza statku i nie ma bezposredniej stycznosci a kadłubem. Wg. mnie to dziwne, statek ma full shielda, a obrywa bezposrednio w kadłub (;
d) poprawić animacje ramych rakiet, ich wyglad itd.
e) ale i tak najwaszniejsze jest ich wybuch (taki bardziej realistyczny no wiecie o co chodzi
) i dodanie tarcz.