Autor Wątek: Reaktywacja COVENU  (Przeczytany 3702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #210 dnia: Luty 05, 2019, 15:48:59 »
0
Odsetek ludzi z altkontami prawdopodobnie jest niewielki, jakoś w okolicach 2016 ktoś z CCP na reddicie wypowiadał się w tym temacie i średnia ilość kont na gracza (według danych CCP, kto wie po czym oni określają gracza) była w okolicach, ale tuż poniżej 2. Jest przecież cały hisec, spory kawałek FW, część Hordy, Brave itd. gdzie gracze mają tylko jedno konto, a z drugiej strony masz przeciwwagę ludzi takich jak Mar5hy, którzy potrafią samodzielnie kampić dwa regiony nullseca i jeszcze mieć kilka kont żeby do czegoś strzelić od czasu do czasu. Oraz oczywiście cały tłum graczy pomiędzy - mających 2, 3, 4 konta. Jeśli średnia jest dalej bliżej 2.0 niż 3.0, to nie jest tak strasznie - biorąc pod uwagę, że coraz więcej graczy (wymóg/silna sugestia osobnego konta z FAX altem do każdego blobsupera) w nullu ma zdecydowanie więcej niż 2 aktywne konta.

Ilość zalogowanych to ciekawa rzecz i szkoda, że brakuje solidnych danych na temat rozkładu logowań (średni czas online czy coś) od CCP - w tej liczbie widzisz VNI kręcące się na anomkach po 10+h dziennie, ale nie widzisz tych wszystkich kont/osób, które logują tylko jak jest co robić, w tzw. międzyczasie grając w Rocket League czy inną, ciekawszą grę. :)
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

Day Ones

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Respect: +4
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Day Ones
  • Korporacja: The Red Island Foundation
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #211 dnia: Luty 05, 2019, 15:59:44 »
+1
Posiadanie altow zdecydowanie uproscilo sie odkad mozna miec darmowe konta.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 817
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #212 dnia: Luty 05, 2019, 16:06:29 »
0
Cytuj
Mentalni amisze. Już nie wspominając, że zwykle płaczący o to są członkowie nullowych masówek lub typowo casualowych korporacji, które najwięcej ludzi zbierają we flocie jak robią gatecampe na jakimś zadupiu
Co jest złego w gatecampe na zadupiu w randomowych statkach?

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #213 dnia: Luty 05, 2019, 16:19:53 »
0
Co jest złego w gatecampe na zadupiu w randomowych statkach?

Jeśli resztę flot olewają i chodzą tylko campić, no to dość niespecjalna sytuacja :P

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 817
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #214 dnia: Luty 05, 2019, 16:21:44 »
0
Jeśli resztę flot olewają i chodzą tylko campić, no to dość niespecjalna sytuacja :P
Nie mam na myśli żadnego olewania. Chodzi mi o to, co myślisz o korpach gdzie główną rozrywką jest gatecampe, ewentualnie roam bez specjalnych doktryn, superów i alt kont.

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #215 dnia: Luty 05, 2019, 16:30:21 »
0
Nie mam na myśli żadnego olewania. Chodzi mi o to, co myślisz o korpach gdzie główną rozrywką jest gatecampe, ewentualnie roam bez specjalnych doktryn, superów i alt kont.
Ot, aktywność jak każda inna, a najlepszym dowodem że da się zbudować corp/ally wokół pasywnego czekania na content jest fakt, że Darwinism. dalej żyje i większość killi ma w Ashmarir. ;) To takie chodzenie na ryby w EVE - siada się z grupą znajomych, otwiera piwo, rozmawia o różnych rzeczach i czeka aż coś się złowi. Sztuką jest właśnie znaleźć odpowiednie miejsce i odpowiednie zajęcie dla siebie - takie, gdzie nie olewasz flot, bo po prostu chce ci się na nie latać, bo są zabawne, bo <wstaw dowolny inny powód dla którego ludzie zaczynają latać z innymi>. Trzymanie się jakiejś grupy pomimo tego, że nie chce się z tą grupą wspólnie grać jest trochę dziwne - niby można, tylko po co?
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #216 dnia: Luty 05, 2019, 17:30:26 »
+1
Nie mam na myśli żadnego olewania. Chodzi mi o to, co myślisz o korpach gdzie główną rozrywką jest gatecampe, ewentualnie roam bez specjalnych doktryn, superów i alt kont.

No ale ja miałem na myśli olewanie i chodzenie tylko na takie 'floty'. Jeśli gracze chodzą tylko na gate campy ale już nie na opsy, to są według mnie dead weightem. Taki problem miał Shadow Cartel, bo 2-3 corpy w ogóle się nie deployowały i miały w dupie wszystko, co nie pomogło za bardzo. Chociaż nie pogardzę gc jako sposobem na obniżenie sec statusu w miare szybko i pewnie.

Uważam że taki korp to korp casualowy, który nie jest nastawiony na posiadanie wpływu na politykę etc EVE. Czyli jeśli nie srają wyżej niż mają dupy, to według mnie niech robia co chcą. Na pewno nie uważam tego za nic złego, bawić się do woli. Ale nie ma dla nich za dużo miejsca w teraźniejszej mecie jeśli mówimy o wpływaniu na coś lub walkę o tereny.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 615
  • Respect: +305
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #217 dnia: Luty 05, 2019, 18:53:04 »
0
Myślę, że trochę rozumiem obie szeroko pojęte strony pyskusji, i z obiema się nie zgadzam :D No więc pomysły w stylu "zlikwidować capitale hurr durr" są absurdalne, równie dobrze można zrobić rollback serwera i skasować Injectory - a jak wiemy tego CCCP nie zrobi, bo to jest czysta żywa kasa. Są to też pomysły po prostu złe - capitale dają całkiem sporo fajnej zabawy, generują kontent (jak się dadzą złapać na anomalce) itp. Bardzo lubię latać Dreadami na przykład... tylko to nie ma sensu, bo czy lecisz solo Dreadem (a były takie zabawy tuż po wprowadzeniu możliwości skakania przez bramy) czy 5 Retributionami, i tak skończy się cynem na pysk i Superem.

I tu dochodzimy do drugiej strony - problemem nie jest siła capitali, tylko brak jakiegokolwiek sposobu obrony przed eskalacją czy przeszkadzania bloberom w blobowaniu. Cyno inhibitor to jakiś żart, PANIC działający równocześnie z Cyno to jedna z najbardziej zje**nych mechanik tej gry, możliwość dokowania Superów w Keepstarach pozwala każdemu idiocie w blobie mieć po kilka i logować się/wydokowywać na ping... I tu moim zdaniem CCCP ma wiele do zrobienia, nie tracąc równocześnie przychodu (bo cynoalty dalej będą się przydawać, tylko do czegoś trochę innego).

Jestem w tej chwili w v0lcie, po rocznej przygodzie w nullu wróciła do Thery i jest takimi mocno przerośniętymi Minionkami, szuka miejsca dla siebie bo okazało się na przykład, że przez ten rok radosne polowanie na Rorquale i Supery, które koledzy uskuteczniali właśnie jeszcze w 2017 roku, teraz jest praktycznie niewykonalne, 3/4 wielorybów jest we flocie z licznymi faxami i superami na jedno pstryknięcie palcem... Jest to cholernie frustrujące, ale jakoś nie mam przez to ochoty rzucać gry. Aktualnie mam 3 konta + 2 alfy, supera się pozbyłem po wyjściu ze skillu (na bicie dredbomby Snuffu w grudniu się załapałem jeszcze, pozdro chłopaki), trenuję na jednym postać pod tytana, da się ogarnąć. :)

mkx

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 127
  • Respect: +24
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mkx pl
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: c0ven
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #218 dnia: Luty 05, 2019, 22:10:44 »
0
To Ty jeszcze nie masz Tytana ? a przecież byłeś dyrkiem w c0venie.. pfff.


[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #219 dnia: Luty 05, 2019, 22:23:53 »
+1
Może i się nakradł, ale przynajmniej nie przepierdziela hajsu na głupoty!

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 615
  • Respect: +305
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #220 dnia: Luty 06, 2019, 10:52:19 »
0
To Ty jeszcze nie masz Tytana ? a przecież byłeś dyrkiem w c0venie.. pfff.

E tam dyrkiem, ustawiaczem standów i przez krótką chwilę negocjatorem POSów (jak się okazało, głównie dla Karamby) po odbiciu Esoterii za drugim razem. Za co dostałem całego jednego PLEXa (starego) i to też po ciężkim shitstormie ze strony kilku osób, że jak to, dlaczego za jakieś tam gadanie ma być PLEX. :P

No i cóż, pewnie jestem frajerem. :D

[BWTF] Savannah Kado

  • BWTF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 83
  • Burn the boats
  • Respect: +12
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Savannah Kado
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #221 dnia: Luty 06, 2019, 12:07:19 »
0
E tam dyrkiem, ustawiaczem standów i przez krótką chwilę negocjatorem POSów (jak się okazało, głównie dla Karamby) po odbiciu Esoterii za drugim razem. Za co dostałem całego jednego PLEXa (starego) i to też po ciężkim shitstormie ze strony kilku osób, że jak to, dlaczego za jakieś tam gadanie ma być PLEX. :P

No i cóż, pewnie jestem frajerem. :D
Pfff amator... ;D

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #222 dnia: Luty 06, 2019, 14:51:20 »
0
I tu dochodzimy do drugiej strony - problemem nie jest siła capitali, tylko brak jakiegokolwiek sposobu obrony przed eskalacją czy przeszkadzania bloberom w blobowaniu. Cyno inhibitor to jakiś żart, PANIC działający równocześnie z Cyno to jedna z najbardziej zje**nych mechanik tej gry, możliwość dokowania Superów w Keepstarach pozwala każdemu idiocie w blobie mieć po kilka i logować się/wydokowywać na ping... I tu moim zdaniem CCCP ma wiele do zrobienia, nie tracąc równocześnie przychodu (bo cynoalty dalej będą się przydawać, tylko do czegoś trochę innego).

Trafiłeś w punkt. Wręcz podsumowałbym to, że obecnie po prostu za trudno jest coś spieprzyć tak, żeby ciężko było z tego wyjść, szczególnie mając dodatkowy bufor w postaci EHP i zafitowanego cyno. Superblob umbrella praktycznie zawsze jest dość duża żeby nie bać się dostania kontry, która coś im zrobi (nawet jak skacze tylko to co siedzi na standby, HK/LZHX/TISHU eskalowali przeciwko ratunkowym dropom rentierów z dronkowa i coś to robiło, tyle że to dosłownie było bicie najsłabszego na osiedlu), będąc złapanym jest więcej niż dość czasu żeby zakomunikować co się dzieje i dać czas na pologowanie wszystkiego, tether w każdym systemie i keepstary sprawia, że nie ma potrzeby trzymania i pilnowania POSa, sittera/dedykowanego pilota, nie ma konieczności chowania się robiąc nawet krótką przerwę od gry (żeby uniknąć zalogowania się w środek morza baniek i obok wrogiego POSa). I dużo, dużo więcej. Zapomniałeś też o możliwości refitowania z weapons timerem - co, dopóki istniało, było wyznacznikiem jakości pilota capitala w blobie.

Nie kojarzę żeby dużo ludzi pluło się o używanie superów tak jak robią/robili to Speedweed, Pornmaker, ten-Revenant-waffli-co-spadł-w-provi itd. - capsy i supery, użyte poprawnie i prawidłowo, zawsze były i będą robić imponujące rzeczy. Problem pojawia się, gdy poprawne latanie supercapem w blobie jest łatwiejsze, niż poprawne latanie T3D w blobie, a gigantyczne możliwości nie są ograniczone przez konieczność posiadania solidnych umiejętności, ogarnięcia i sprawnej komunikacji. Nowa mechanika fighterów była dobrym ruchem w tym kierunku - różnica między pilotem carriera/supera który fighterami klika approach i F1 a pilota, który potrafi sterować fighterami skutecznie jest potężna; dobre wykorzystanie MJD i manual piloting (szczególnie dla syren/dromi) to często różnica między śmiercią od nanobloba a zgarnięciem kilku killi i radosnym warpoutem w stronę zachodzącego cyno. ;) Tylko co z tego, skoro zabrali combat refity, zabrali DD volley a w zamian wprowadzili spamowalne DDki, jeszcze większy bufor, FAXy w obecnej postaci i możliwość traktowania capsów/supercapsów jako po prostu przerośniętych subcapów, które do hi nie wlecą.
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

Veldsper

  • -||-
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Respect: +5
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Veldsper
  • Korporacja: Shadow-Logistics
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #223 dnia: Luty 07, 2019, 11:04:15 »
-1
Ale jak ty chcesz drżeć będąc w alliansie gdzie nie ponosisz żadnego ryzyka ? Chcesz poczuć się jak dawniej ? przeczytaj  w jakim temacie piszesz, w c0venie będziesz miał jak dawniej będziesz czuł ryzyko i zagrożenia...Tymczasem piszesz o czymś co sam niszczysz wraz ze swoimi ziomkami będąc tam gdzie jesteś i grając w taki a nie inny sposób.

Dziel i zwyciężaj nie? Wczoraj żeście trochę ryzyka z kumplami wprowadzili drapiąc te 150 bromberów nawet ktoś tam zginą.
dbacie o to aby w tak wielkim molochu jak gs się ludzie nie nudzili

Były gracz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 14
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FN
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #224 dnia: Luty 07, 2019, 20:21:43 »
+1
Dobra matka, to ta co zrobi zajebisty obiadzik w niedzielę a jedyny słuszny tytan to wychodzący z rozporka kiedy dziewczyna cyno stawia  8)
To już wolę czytać archiwum - o cartel.dot
o7

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 497
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +206
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #225 dnia: Luty 12, 2019, 08:53:14 »
-1
Z ciekawości pytam ile teraz trwa aktywacja cyna (czas pomiędzy postawieniem a możliwością skoku na tą pozycję)? Może na ustawić timer 5 min pomiędzy aktywacja cyna a możliwością skoku na niego?

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 081
  • Respect: +298
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #226 dnia: Luty 12, 2019, 09:04:14 »
0
nie wiem czy trolujesz, ale odpowiem.
INSTA. tak szybo jak to Ci sie uda zrobic. tzn zazwyczaj do 5 sec. po odpaleniu cyna. Zdarzaly sie sytuacje, ze udawalo nam sie zabic cyno np z CEPA. po czym po sekundzie czy 2 wstakiwal carrier chuj wie skad, na to cyno ktorego juz nie bylo: ]
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 817
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #227 dnia: Luty 12, 2019, 09:10:26 »
0
Dlatego uważam, że cyno powinno zostać z tej gry usunięte. A capsle powinny być indykami. Z resztą już to gdzieś pisałem.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 497
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +206
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #228 dnia: Luty 12, 2019, 09:33:25 »
-1
@Karas nie troluje. Zastanów się nad moim pomysłem. Jest logiczny.

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #229 dnia: Luty 12, 2019, 12:20:16 »
-1
Nie, jest głupi. Subcapy powinny mieć 5 minut timera zanim będą mogły warpić.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 497
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +206
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #230 dnia: Luty 12, 2019, 13:06:40 »
0
@nightblue ewidentnie chce grać w ogame ];)

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #231 dnia: Luty 12, 2019, 13:58:11 »
0
Z ciekawości pytam ile teraz trwa aktywacja cyna (czas pomiędzy postawieniem a możliwością skoku na tą pozycję)? Może na ustawić timer 5 min pomiędzy aktywacja cyna a możliwością skoku na niego?
4 sekundy przy idealnym timingu. Tick 1 - serwer sprawdza warunki zapalenia cyna, wykonuje aktywację modułu, pobiera LO, generuje beacon. Tick 2 - informacja o cyno broadcastowana jest do floty jako "jumpable beacon" z ustawionym czasem zakończenia. Cyno pojawia się na liście, opcja "jump to" pojawia się po kilknięciu cyno pilota w watch liście. Tick 3 - komenda "Jump" jest przetwarzana, serwer sprawdza warunki poprawności cyno jako celu skoku (flota, dystans, paliwo, fatigue), zaczyna przygotowanie do zmiany sesji. Tick 4 - klient potwierdza rozpoczęcie ładowania listy zasobów systemu docelowego (skybox itd.), pobierane jest paliwo, po tym ticku najwcześniej może zacząć się session change związane z pojawieniem się w nowym systemie.

A z pomysłem 5 minut czekania powiedz mi jedno - jak w takim razie chcesz robić dreadbomby? Feedować dykty i HICe mając nadzieję, że koledzy celu nie przylecą na piechotę? ;)
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 817
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #232 dnia: Luty 12, 2019, 16:10:01 »
0
A z pomysłem 5 minut czekania powiedz mi jedno - jak w takim razie chcesz robić dreadbomby? Feedować dykty i HICe mając nadzieję, że koledzy celu nie przylecą na piechotę? ;)
Nie ma być dreadów i można wrócic do grania. :)

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #233 dnia: Luty 12, 2019, 17:22:11 »
0
Nie ma być dreadów i można wrócic do grania. :)
To jak wtedy chcesz bić te capitale, które są używane jako indyki do logistyki i wożenia rzeczy (lub jako bridge dla subcapów, który gdzieś się przemieszcza)? Baniować i czekać aż umrą z nudów?
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 817
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #234 dnia: Luty 12, 2019, 18:16:38 »
-1
To jak wtedy chcesz bić te capitale, które są używane jako indyki do logistyki i wożenia rzeczy (lub jako bridge dla subcapów, który gdzieś się przemieszcza)? Baniować i czekać aż umrą z nudów?
Prosto. Zmienić takiemu tytexowi czy superowi (który byłby indykiem od logistyki) staty tak, żeby dało się jegomościa ubić za pomocą kilku BS-ów bez względu na to co w siebie wsadzi, np. żeby nie mógł mieć za dużo HP albo nie mógł się za skutecznie repić. Skakałby sobie z pominięciem bram wożąc innych graczy i to byłaby jego rola. Może gangi BC-ków i BS-ów w 0.0 wreszcie miałyby dużo sensu, skoro nie byłoby większych zabijaków gotowych w każdej chwili zdropić na ryj przez cyno. Przy czym zmniejszyłbym koszty produkcji takiego supercapitalowego ustrojstwa i wpuścił wszystko do 0.5-1.0.

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #235 dnia: Luty 12, 2019, 18:18:30 »
+1

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #236 dnia: Luty 12, 2019, 19:39:55 »
0
Prosto. Zmienić takiemu tytexowi czy superowi (który byłby indykiem od logistyki) staty tak, żeby dało się jegomościa ubić za pomocą kilku BS-ów bez względu na to co w siebie wsadzi, np. żeby nie mógł mieć za dużo HP albo nie mógł się za skutecznie repić. Skakałby sobie z pominięciem bram wożąc innych graczy i to byłaby jego rola. Może gangi BC-ków i BS-ów w 0.0 wreszcie miałyby dużo sensu, skoro nie byłoby większych zabijaków gotowych w każdej chwili zdropić na ryj przez cyno. Przy czym zmniejszyłbym koszty produkcji takiego supercapitalowego ustrojstwa i wpuścił wszystko do 0.5-1.0.

Gangi BC i BS? Lokalnym zawsze zostaje covert cyno i zdropienie albo bloba black opów, albo wręcz covert T3 (chciałbym zobaczyć smallgang, który jest w stanie ugryźć 30 lokówek, w tym logistyki, linki itd.). A jak znerfisz covert cyno - to właśnie zrobiłeś prezent wszystkim krabom, które chcą chować się daleko od jakiegokolwiek pvp. Jeśli może pamiętasz dronelandsy z czasów przed nerfem baniek i robienie 4j w 30 minut w oślepiającym blasku 200km kurtyny z mobilnych baniek, to właśnie coś takiego by wróciło.

Zakładanie, że gracze będą grać jak teraz jeśli zmieni się istotny element balansu gry jest... skrajnie optymistyczne łagodnie mówiąc (wręcz naiwne). Gracze szybko znajdą nowy sposób na to jak wykorzystać mechanikę tak żeby nie dać innym żadnych szans na dobrą walkę i tylko zebrać łatwe kille i tą szansę wykorzystają. To EVE, "fair play" jest wtedy, kiedy nie DDoSujesz commsów drugiej strony. ;)
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 817
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #237 dnia: Luty 12, 2019, 22:30:16 »
-1
Gangi BC i BS? Lokalnym zawsze zostaje covert cyno i zdropienie albo bloba black opów, albo wręcz covert T3 (chciałbym zobaczyć smallgang, który jest w stanie ugryźć 30 lokówek, w tym logistyki, linki itd.). A jak znerfisz covert cyno - to właśnie zrobiłeś prezent wszystkim krabom, które chcą chować się daleko od jakiegokolwiek pvp. Jeśli może pamiętasz dronelandsy z czasów przed nerfem baniek i robienie 4j w 30 minut w oślepiającym blasku 200km kurtyny z mobilnych baniek, to właśnie coś takiego by wróciło.

Zakładanie, że gracze będą grać jak teraz jeśli zmieni się istotny element balansu gry jest... skrajnie optymistyczne łagodnie mówiąc (wręcz naiwne). Gracze szybko znajdą nowy sposób na to jak wykorzystać mechanikę tak żeby nie dać innym żadnych szans na dobrą walkę i tylko zebrać łatwe kille i tą szansę wykorzystają. To EVE, "fair play" jest wtedy, kiedy nie DDoSujesz commsów drugiej strony. ;)
W skrócie. Upraszczając. Uważam ja jak i mniej więcej połowa innych forumowiczów, że bitwy z udziałem superów i tytexów nie są fajnie. A jeśli coś nie jest fajne to lepiej, żeby tego nie było. Chociaż druga połowa jest ZA, więc CCP zbyt wiele w tym temacie nie zmieni.

mkx

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 127
  • Respect: +24
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mkx pl
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: c0ven
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #238 dnia: Luty 12, 2019, 23:19:20 »
+1
W skrócie. Upraszczając. Uważam ja jak i mniej więcej połowa innych forumowiczów, że bitwy z udziałem superów i tytexów nie są fajnie. A jeśli coś nie jest fajne to lepiej, żeby tego nie było. Chociaż druga połowa jest ZA, więc CCP zbyt wiele w tym temacie nie zmieni.

Ja np jestem graczem i większość graczy uważa że bitwy capitalowe są fajne i to kwintesencja tej gry gdzie na polu bitwy są duże/małe statki i oddaje to skalę bitew. Natomiast forumowicze piszą na forum "jak by to było gdyby każdy miał 100 mln isków jak ja i zaczynał od zera wtedy to by się grało ". I wszyscy mają coś dla siebie jedni narzekają inni grają :).

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 497
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +206
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #239 dnia: Luty 13, 2019, 00:28:22 »
-2
W moim odczuciu wydłużenie czasu między odpaleniem cyna a skokiem na nie (włącznie z wersją covert) by dało swoisty balans bo chcesz się przemieszczać to musisz czekać. Dodatkowo aby utrudnić przemarsz dużych zgrupowań wystarczy ograniczyć do jednego aktywnego cyna na flotę (bez możliwości jego usunięcia z floty aż do wygaśnięcia boi).
Chcesz się przemieszczać to musisz poczekać.
Złapali cię na anomalce to musisz mieć mocny tank aby przetrwać te minimum 5 min (bo co stoi na przeszkodzie aby był skill ograniczający czas).

Standardowe cyno bez skill by miało 10 min (za każdy lev zyskujesz minutę) na lev 5 by to dało 5 min a covert na lev 5 np 2,5 minuty z bazowych 5 (gdzie każdy level to 0,5 minuty).

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #240 dnia: Luty 13, 2019, 01:29:15 »
0
W skrócie. Upraszczając. Uważam ja jak i mniej więcej połowa innych forumowiczów, że bitwy z udziałem superów i tytexów nie są fajnie. A jeśli coś nie jest fajne to lepiej, żeby tego nie było. Chociaż druga połowa jest ZA, więc CCP zbyt wiele w tym temacie nie zmieni.

Jakieś dane na temat tego ilu aktywnie grających forumowiczów jest za. a ilu przeciw? Czy może przeprowadzane przez Główny Urząd Statystyk z Dupy?

CCP nie zmieni nic, bo nie są idiotami. Ludzie potrzebują celu do dążenia, na tym opierają się gry z grindem. Jeśli masz wszystko, to nudzi ci się gra. Dlatego dodano pirackie capsle i supercapsle. A to, że się jakiś ułamek graczy nie potrafi odnaleźć w mecie? No to trudno, ich sprawa. Jeśli nie jest się elastycznym, to w EVE się nie przetrwa.

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #241 dnia: Luty 13, 2019, 01:46:46 »
0
W moim odczuciu wydłużenie czasu między odpaleniem cyna a skokiem na nie (włącznie z wersją covert) by dało swoisty balans bo chcesz się przemieszczać to musisz czekać. Dodatkowo aby utrudnić przemarsz dużych zgrupowań wystarczy ograniczyć do jednego aktywnego cyna na flotę (bez możliwości jego usunięcia z floty aż do wygaśnięcia boi).
Chcesz się przemieszczać to musisz poczekać.
Złapali cię na anomalce to musisz mieć mocny tank aby przetrwać te minimum 5 min (bo co stoi na przeszkodzie aby był skill ograniczający czas).

Standardowe cyno bez skill by miało 10 min (za każdy lev zyskujesz minutę) na lev 5 by to dało 5 min a covert na lev 5 np 2,5 minuty z bazowych 5 (gdzie każdy level to 0,5 minuty).

Debilny pomysł. Trzeba być naprawdę oderwanym od realiów gry, żeby tak pisać. No chyba, że trollujesz - w takim razie dałem się złapać, szacun.

Może jeszcze subcapom zablokujmy możliwość poruszania się między systemami. Żeby tylko capsle mogły skakać między nimi.

Pomysł z flotą po prostu 10/10. Otwierasz parę flot dla każdego cyno oddzielną i zmieniasz je. Mastermind at work.

Kto cię złapie na anomalce? Typy o których piszą na intel channelu, gdy tylko pojawią się w regionie? Czy może bridgujące bombery? A nie, bo przecież nic nie złapią, skoro typ, na którego chcą dropić po prostu zabije tackla w tym czasie, albo odslowboatuje od uziemionego cyno i sobie odleci. ALBO UWAGA - odpali swoje cyno zaraz jak tylko dostanie tackla i na spokojnie wskoczy sobie na mumble/ts/sowępocztową i poprosi kolegów, żeby poczekali 5 minut. No a rurki to już w ogóle. Nawet napiszę na szybko poradnik
Jak nie umrzyć według Najtblu:
1. Nie miej downa
2. Popatrz czy pojawił się wróg.
3. Jeśli wróg cię nie złapał, to odleć. <- brawo przeżyłeś
4. Jeśli zostałeś złapany, sprawdź czy wróg odpalił cyno.
5. Jeśli cyno zostało odpalone, to dołącz do floty i wejdź na komunikator
6. Powiedz, że widzicie się za 10 minut na pasku
7. Idź do kuchni zrobić sobie kanapki plus herbatkę
8. Wróć po paru minutach, sprawdź czy wróg już wskoczył.
9. Poczekaj aż dojadą ci do struktury.
10. Odpal panica i cyno
11. Woda się zagotowała.
12. Zalej herbatę i dokończ robienie kanapek.
13. Minęło już >10 minut od momentu stacklowania. Możesz powiedzieć kolegom, żeby skakali na cyno.
14. Została ci jeszcze minimum minuta invula.
15. Ziomeczki wskakują i zaczyna się rape of nanking.
16. Po minucie wracasz do oglądania serialu i kopania.
17. Profit w postaci kanapek i herbatki.

Brawo, właśnie załatawiłeś krabom jeszcze większe bezpieczeństwo.


Day Ones

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Respect: +4
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Day Ones
  • Korporacja: The Red Island Foundation
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #242 dnia: Luty 13, 2019, 10:16:50 »
+1
Ja też wolałbym gdyby podbijanie sova nie było możliwe, bo obrońca ma magiczne no fatigue gaty i beacony, co pozwala na teleportowanie po terenie i perfekcyjne pokrycie objectiwów, kiedy atakujący musi czekać 5m na bridge lmao

Dlatego kraby powinny mieć odcinane dłonie.

mkx

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 127
  • Respect: +24
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: mkx pl
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: c0ven
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #243 dnia: Luty 13, 2019, 11:32:37 »
0
W moim odczuciu wydłużenie czasu między odpaleniem cyna a skokiem na nie (włącznie z wersją covert) by dało swoisty balans bo chcesz się przemieszczać to musisz czekać. Dodatkowo aby utrudnić przemarsz dużych zgrupowań wystarczy ograniczyć do jednego aktywnego cyna na flotę (bez możliwości jego usunięcia z floty aż do wygaśnięcia boi).
Chcesz się przemieszczać to musisz poczekać.
Złapali cię na anomalce to musisz mieć mocny tank aby przetrwać te minimum 5 min (bo co stoi na przeszkodzie aby był skill ograniczający czas).

Standardowe cyno bez skill by miało 10 min (za każdy lev zyskujesz minutę) na lev 5 by to dało 5 min a covert na lev 5 np 2,5 minuty z bazowych 5 (gdzie każdy level to 0,5 minuty).

To już bym wolał zlikwidować to cyno w piz.... Bez cyna też się da grać :). Bo w tej wersji którą proponujesz zapalenie cyna na kimkolwiek = sepuku = bezużyteczny moduł.

Mechanika antycynowa już istnieje - CYNOJAMER. Chcesz ryć bezkarnie ? ryj w systemie z cynojamerem, flota bomberów skacząca na covertcyno jest łatwa do odparcia/ wytankowania/ przeczekania na odsiecz wszelakiej maści trashu, który każdy allians może wystawić. Zresztą to co skacze na covert cyno wypełźnie z każdego okolicznego wh.
Zatem totalnie nie rozumiem do czego dążysz a Twój nik name wydaje się być coraz bardziej realny co do Twojego poglądu.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 497
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +206
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Reaktywacja COVENU
« Odpowiedź #244 dnia: Luty 13, 2019, 12:01:54 »
0
Kiedyś ktoś napisał, że w EVE jest zaburzony balans z rodzaju papier, nożyce, kamień. O co w tym chodzi było nieraz wyjaśniane.
Wypadałoby aby CCP udostępniło coś małego, mobilnego, trudnego do ubicia i dedykowanego do tępienia największych ryb w akwarium (coś podobnego czym są bombery dla bs-ów).
Lecisz sobie na roam w kilka osób. Masz ceptora (lub dwa) co chwyci a reszta nadleci i ubije zanim ofiara zdąży zorganizować pomoc. 

Lepszy pomysł niż ograniczenia w mechanice cyn?

ps. @Nightblue bzdury gadasz, że aż w oczy kole. Już ja widzę, jak ktoś przenosi kilkaset osób między flotami aby oszczędzić 5 min ];) Brednie piszesz człowieczku.

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal